Walts Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har en stund hatt en pc løsning jeg ikke har fått til å fungere, har vært treg med å røre noe med den så den bare ligger her.. 1.00 311965 ABIT KN8-Ultra, nForce4 Ultra,Socket-939 ATX, S-ATA, GbLAN, Raid, Sound, PCI-Ex16 1.00 309863 AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte 1.00 320621 XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB GDDR3, PCI-Express, 520/1500Mhz, VIVO Problemt er jo at skjermen kun står på no signal uannsett hva jeg gjør, har ikke hatt mulighet til å teste dette med noe annet.. men skjermkortet har jeg testet å det funker ikke på det jeg har nå... pcen går og alt så virker rart, 580W PSU Noen som vet hva dette kan være, sliter med at denne pcen snart går duken å ha pc deler jeg betalte 6000kr for liggende funker ikke lenger takker for alle svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Så du har utelukket at skjermkortet kan være problemet? Først bør du nok sjekke om alt i pcen sitter ordentlig og er riktig koblet sammen. Fjern støv i pcen om du finner noe. Har du forsøkt nullstilling av BIOS? Det kan du enkelt gjøre ved å slå av pcen, så ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen. Jeg anbefaler at du drar ut strømledningen før du gjør dette. Vilkår for min gratissupport: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Jeg hjelper andre med glede GRATIS. Om du ikke vil ha min hjelp, så overse mine innlegg, og evenutelt betal for en supporter. * Ikke klag over at jeg anbefaler det samme til flere brukere. * Ikke anklag meg om jeg tar feil, jeg er menneske jeg også. Si gjerne ifra om dette ikke hjelper. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Så du har utelukket at skjermkortet kan være problemet? Først bør du nok sjekke om alt i pcen sitter ordentlig og er riktig koblet sammen. Fjern støv i pcen om du finner noe. Har du forsøkt nullstilling av BIOS? Det kan du enkelt gjøre ved å slå av pcen, så ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen. Jeg anbefaler at du drar ut strømledningen før du gjør dette. Vilkår for min gratissupport: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Jeg hjelper andre med glede GRATIS. Om du ikke vil ha min hjelp, så overse mine innlegg, og evenutelt betal for en supporter. * Ikke klag over at jeg anbefaler det samme til flere brukere. * Ikke anklag meg om jeg tar feil, jeg er menneske jeg også. Si gjerne ifra om dette ikke hjelper. Hilsen, efikkan. 7676700[/snapback] mulig det kan være PCI-E slotten.. men utenom det har jeg prøvet alt du sier der nå.. også byttet om plasser på Ram brikkene, kun med 1 også.. også resetet CMOS Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Nå har jeg byttet hovedkort for å se om dette funket, og det gjorde det da ikke.. virker som om det eventuelt er noe med CPUen, men den går... Får opp Feil "FF" på epox hovedkortet mitt Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Og der gikk pcen min føyka -_- pinnene på den gammle Cpuen bøyde seg mens jeg tok den av =/ Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Snakket med komplett i dag, sender retur og mest sannsynlig får pengene tilbake.. takk for hjelpen efikkan Endret 9. januar 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå