Kutler Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skjønner ikke helt hva det er med søkefunksjonen på amobil... den må være syk. Får rundt en million treff på alt mulig. Uansett... Har lyst til å kjøpe meg et 512 MB minnekort til min 6131. På nokia.no står det en liste over støttede minnekort, i mitt tilfelle skal jeg ifølge sida skaffe et MU-28-kort. Så jeg har snoket litt rundt og fant et ganske greit tilbud på Multikanalen til 250 kr. Men, så var jeg for moros skyld inne på MPX. no og så på 6131, og så sto det: "Tilbehør: Sandisk 512MB Transflash/MicroSD" til bare 205 kr. Dette er jo to forskjellige typer minnekort i forskjellige prisklasser. Men kan sistenevnte brukes som minnekort til 6131? Takker for svar... Lenke til kommentar
qwang Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sistnevnte kan brukes ja. Mu-28 er Nokia sitt MicroSD- kort på 512 mb. Forskjellen på desse minnekortene er at Nokia har laget det ene, Sandisk det andre.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Du må så absolutt ikke bruke Nokias egne kort til en Nokia-telefon. Så lenge kortet er av typen microSD vil det fungere. SanDisk sine kort fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Tusen takk altså. Nå holdt jeg på å gjøre et bomkjøp, takk for oppklaringa. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har brukt både Sandisk og TwinMOS på Nokia 6131. Begge fungerer fint (har vært i bruk siden i sommer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå