Eske Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg blir gal! Er det noen som kan hjelpe meg med denne? Har prøvd søking i evigheter! Han var ofte på besøk i norske fjorder med sin yacht , var utlending og en slags " kjendis" i sin tid . Han bodde på dette hotellet da krigen brøt ut . Du skal finne fram til hvilket hotell han bodde på . Og hvem han var ? Håper noen glupe sjeler vet svaret på denne! Lenke til kommentar
Pontuss Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg antar du sikter til keiser Vilhelm II av Tyskland som brukte sommerperiodene i Norge. Hvor han seilte rundt i yachten "Hohenzollern" til Vestlandet og de vestlandske fjordene. Fant ikke ut om noe hotell. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Favorittstedet hans var vel Geiranger, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hotellet var kanskje Hotell Union Øye? http://www.dehistoriske.no/hotel_union_oeye/ sry: får ikke til den der kodingen, trøtt også.. Endret 10. januar 2007 av Heimdall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå