dreadful Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Heisann, Håper noen her kan hjelpe meg med å indikere hva slags pris jeg måtte betale for maskinen jeg har i dag, og hvilken pris jeg kan selge den for på annen håndsmarkdet. Maskinen er en laptop fra HP av typen NW8440 (1 mnd gammel). Maskinen har 3 års garanti med next day on site business support option. Dette er ikke en stjålet maskin eller har noen feil på noen måte. Specs: -Intel Core 2 Duo T7600 2,33GHz, 4 MB L2-Cache, 667 MHz FSB -Mobile Intel 945 PM Express Chipset -2GB Ram (1x2048) DDR2 (maks 4GB) -100 GB disk (5200 rpm) -15,4" WUXGA WVA Skjerm m 1920x1200 oppløsning -ATI Mobility FireGL V5200 grafikkort med 256 mb dedikert minne -Vekt 2,7 kg -Batterilevetid oppunder 4 timer på std batteri, travlepack følger med og gir hele 8 timer spilling eller underholdning på veien. -Windows XP Pro med Vista Business upgrade option (Ekte validert utgave) -Marius- Endret 8. januar 2007 av dreadful Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg vil nok si 85 - 90% av nypris. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Hva vil ny pris på denne maskinen være i Norge? Maskinen ble levert til meg i Tyskland, og jeg klarer ikke finne et tilsvarende produkt som kan indikere hva prisen på denne maskinen vil være i Norge. Tastatur er norsk så maskinen bærer ikke preg av å være tysk. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Ingen som kan gi meg en indikasjon på hva verdien av denne maskinen er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå