Gå til innhold

Kritikk på Frontpage lagd hjemmeside

Anbefalte innlegg

Har lagd en hjemmesie til noen fritidsting, skal bruke den til å vise videoer, bilder og forskjellig.

Har lagd den i frontpage, men synes ikke det blir helt optimalt.

Jeg har prøvd meg på noen andre programmer, men forstår ikke helt denna sammenkoblinga mellom CSS og HTML.

Her er siden

Lurte da også på om det var noen litt enkle programmer, men med gode redigerings muligheter som er gratis.

F.eks savner jeg evnen til å f.eks hvis du ser raden til venstre med de forskjellige linkene, og flytte de litt lenger ut uten å bruke mellomroms tasten.

Gi gjerne noen kommentarer om hva som er bra, dårlig om som kan gjøres bedre. :)

Endret av Tomas09
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKKE bruk kursiv annet enn til utheving av enkeltord. Kursiv tekst ser stygg ut og er vanskeligere å lese.

Standardfonten Times New Roman er litt kjedelig, og får det til å lyse nybegynner lang veg. Bytt til en font uten seriffer (arial etc.).

Tekststørrelsen er dessuten ganske stor.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke la merke til det så er de to bildene i midten linker til andre steder på sida ;)

Ellers, ja hadde vært kult med en annen tekst der, men hvordan får man den til å synes for alle uten å lagre teksten i bilde format?

Lenke til kommentar
Notepad2 og Notepad++ er gratis ;)

Krever litt (X)HTML kunnskap da..

Bedre å lære xhtml slik at man ikke kaster seg inn i WYSIWYG helvete..

7676245[/snapback]

Litt off-topic, men dog relevant..

Jeg holder på med en egen notepad, "WebNotepad". Denne er helt lik notepad i windows bare med nummererte linjer og highlight av HTML, PHP, CSS og JS.

Om du eller andre er interessert i å teste denne ut, send meg en PM

Lenke til kommentar
Liker det mørkt jeg ;)

Liker ikke frontpage jeg heller, men det er det eneste jeg har og skjønner noe av.

Prøver å lære meg css og html, men er ikke gjort på ett blunk.

7681686[/snapback]

Prøv

Nvu da

Så søker du etter noen video tutorials og du har lært det på noen dager.

Endret av Alxg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...