Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Så røk Dan, litt synd, men skal inrømme at jeg heiet på Mikkel. Gleder meg til mandagens episode hvor vi så at Jarl og Mikkel ingikk en "matallianse" skal blir gøy å se hvordan det går...

7864434[/snapback]

Det ble Mikkel ja? Ønsker mye heller han igjen ja. Hvilken gren valgte Mikkel? Strømmen var selvfølgelig borte under hele farmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at Mikkel vant, selv om det var synd at Dani måtte dra. Synd det ble de to mot hverandre, for de er vel av deltagerne som er lettest å like.

 

Men jeg må si jeg ikke liker det at Mikkel allierer seg med Jarl og driver smugspising. Trodde ikke han var sånn. Han har da vært så snill og god hittil. Til og med på valget av gren tenkte han på andre enn seg selv. Flott fyr.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke sett. Kom mentor i dag? Hva var på ferde?

7864741[/snapback]

Jeg fikk ikke sett starten så fikk ikke med meg ordentlig hva den cliffhangeren var, men tar jeg ikke helt feil går det en reprise i løpet av morgendagen.

 

De klarte forresten ukesoppdraget og fikk tilbake dyrene...

Lenke til kommentar

Det var bare at losen hadde problemer med å få guidet et skip inn til havn eller no. Så deltagerne måtte skaffe ved og tenne et bål ute på en holme, som de måtte holde liv i hele natta. Det var ikke noe mer enn det, og vi fikk ikke noe særlig til detaljer.

Men belønningen for det var at de fikk en pose daler av mentor, så de kunne kjøpe litt varer fra markedet. :)

Lenke til kommentar
Det var bare at losen hadde problemer med å få guidet et skip inn til havn eller no. Så deltagerne måtte skaffe ved og tenne et bål ute på en holme, som de måtte holde liv i hele natta. Det var ikke noe mer enn det, og vi fikk ikke noe særlig til detaljer.

Men belønningen for det var at de fikk en pose daler av mentor, så de kunne kjøpe litt varer fra markedet. :)

7864969[/snapback]

 

Ok, så det var ikke så dramatisk som man skulle tro da han kom heseblesende og skrek om at det gjaldt liv :tease:

Lenke til kommentar
Bra at Mikkel vant, selv om det var synd at Dani måtte dra. Synd det ble de to mot hverandre, for de er vel av deltagerne som er lettest å like.

 

Men jeg må si jeg ikke liker det at Mikkel allierer seg med Jarl og driver smugspising. Trodde ikke han var sånn. Han har da vært så snill og god hittil. Til og med på valget av gren tenkte han på andre enn seg selv. Flott fyr.

7864702[/snapback]

Er tross alt kommet et stykke ut i programmet nå, og er på tide å begynne å tenke taktikk. Han prøver sikkert og alliere seg med Jarl på noe vis, ikke at jeg kan se fordelene med det i skrivende stund.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at Mikkel også vil tenke taktikk. De fleste der inne gjør nok det, i større eller mindre grad. Og nå som det begynner å bli svært få gutter igjen så ser nok guttene muligheten til å bli igjen alene der etterhvert.

 

Marianne blir sikkert storbonde neste uke, eller så blir det Mikkel.

Om Marianne vil velge Jarl til førstekjempe gjenstår å se. Så jo ut som de kom noenlunde godt overens i går, men... Kanskje hun velger å se bort i fra det faktum at Jarl var med på å sende ut Dan Inge, og heller tenker hva som er lurt for hennes egen del, og starter en jentekamp.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at Mikkel også vil tenke taktikk. De fleste der inne gjør nok det, i større eller mindre grad. Og nå som det begynner å bli svært få gutter igjen så ser nok guttene muligheten til å bli igjen alene der etterhvert.

 

Marianne blir sikkert storbonde neste uke, eller så blir det Mikkel.

Om Marianne vil velge Jarl til førstekjempe gjenstår å se. Så jo ut som de kom noenlunde godt overens i går, men... Kanskje hun velger å se bort i fra det faktum at Jarl var med på å sende ut Dan Inge, og heller tenker hva som er lurt for hennes egen del, og starter en jentekamp.

7868639[/snapback]

 

Håper folka på Farmen begynner å tenke litt mer taktikk isteden for "hevn" og "send ut alle guttene", skjønner at Mikkel "allierer" seg med Jarl også. Det er trossalt et spill hvor alle er med for å vinne. Litt intriger er jo heller ikke å forakte :)

Lenke til kommentar
Syntes Farmen er det beste "reality-opplegget" som har vært på TV, bare synd de legge det til midt i treninga :(
Da får du sette deg ned hver søndag å se reprisene :) Men da må du sørge for å leve isolert slik at du ikke får med deg via andre eller nettaviser hvem som blir valgt til storbonde, førstekjempe, aenkjempe, osv... :p
Lenke til kommentar
Syntes Farmen er det beste "reality-opplegget" som har vært på TV, bare synd de legge det til midt i treninga :(

7876616[/snapback]

 

Du kan som sagt se episodene i reprise på TV2 på søndager, eller du kan se det på TV2 Web TV.

 

Er enig i at det er av de beste norske reality programmene. Dette er vel omtrent det eneste jeg følger med på fast...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...