Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Det blir nok litt krangling mellom Jarl og de andre ja. :p

Spent på hva det er mentor kommer løpende for midt på natta og sier det står om liv (som vi ser i previewen for kveldens episode).

Og så er det jo spennende å se hvem Jarl velger til førstekjempe, dog jeg er ganske sikker på at det blir Ole Magnus. Men han kan jo ha fått kalde føtter etter den lille trusselen fra ekteparet, og velger Dan Inge i stede.

7838551[/snapback]

Tror vi kommer til å få en knall episode i kveld ja ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns de første sesongene med Farmen var mye bedre, da fikk de faktisk til noe. Nå syter de over at de ikke har mat, men de bor jo i rene matbua. Det er epler, bær, plommer osv osv rundt husene, og fisk i havet! De syter hele tiden, og rotter seg sammen i klikker.

 

MEN jeg må uansett følge med, og jeg må innrømme jeg heier litt på samen og hu trønderjenta med musklene:-)

Lenke til kommentar

Blitt litt slappere på Farmen med årene.

Nå bor de jo i et gedigent stort hus med god standard og har passe mye mat til tross for at enkelte klager.

Husker første sesongene, mye dårligere hus og hardere oppdrag da ja, kaldt vær, vind og regn osv.

Mye morsommere å følge med da enn det er nå egentlig :hmm:

Lenke til kommentar
Blitt litt slappere på Farmen med årene.

Nå bor de jo i et gedigent stort hus med god standard og har passe mye mat til tross for at enkelte klager.

Husker første sesongene, mye dårligere hus og hardere oppdrag da ja, kaldt vær, vind og regn osv.

Mye morsommere å følge med da enn det er nå egentlig :hmm:

7849626[/snapback]

Husker ikke så godt hvordan det var før, men var det ikke slik at de måtte stappe puter, madrasser osv med strå og høy?

 

Uansett synes jeg underholdningen er bedre en noen gang, bi-historien med den døde eieren osv. er interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...