Varmo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det blir nok litt krangling mellom Jarl og de andre ja. Spent på hva det er mentor kommer løpende for midt på natta og sier det står om liv (som vi ser i previewen for kveldens episode). Og så er det jo spennende å se hvem Jarl velger til førstekjempe, dog jeg er ganske sikker på at det blir Ole Magnus. Men han kan jo ha fått kalde føtter etter den lille trusselen fra ekteparet, og velger Dan Inge i stede. 7838551[/snapback] Tror vi kommer til å få en knall episode i kveld ja Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg får ikke sett episodene på onsdager, så jeg må se reprisen på lørdag Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Syns de første sesongene med Farmen var mye bedre, da fikk de faktisk til noe. Nå syter de over at de ikke har mat, men de bor jo i rene matbua. Det er epler, bær, plommer osv osv rundt husene, og fisk i havet! De syter hele tiden, og rotter seg sammen i klikker. MEN jeg må uansett følge med, og jeg må innrømme jeg heier litt på samen og hu trønderjenta med musklene:-) Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 de har spist opp alt av frukt og bær på hele øya:S Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Glemmer ikke første sesong når de var så sultne at noen av dem begynte å smake litt på kattematen. :!: Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Enig, skikkelig gøy å se på andre folk som syter etter mat! Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 dumt at vi ikke fikk se hva mentor var så vill for idag... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 dumt at vi ikke fikk se hva mentor var så vill for idag... 7842929[/snapback] Ja, nå ble jeg skikkelig sur Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Faen dårlig gjort med den cliffhangeren der :!: Argh, lurer på hva det er. Litt overrasket over at Dan Inge ble førstekjempe også. Spent på hvem han velger til motstander. Blir det Ole Magnus så kommer vel han til å velge bryting. Lurer på hva Mikkel hadde valgt om han blir andrekjempe. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 nå er det jo nettprat med jarl på tv2.no/farmen Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Håper han velger Ole Magnus, og at Ole Magnus ryker. Liker ikke det paret der. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er nesten helt sikker på at Ole Magnus blir valgt til andrekjempe. Han er vel generelt en mye mindre trussel enn Mikkel, dessuten føler jeg Agnete avslørte at Ole Magnus stod foran og kjempet i previewen. Men man vet jo aldri, alltid mulig å fikse på tv. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Skikkelig synd viss Dan ryker. Han er så grom. Dessuten tror jeg de vil få bruk for han... Skjønner ikke hvorfor ikke de bare pælmer ut jentene. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Blitt litt slappere på Farmen med årene. Nå bor de jo i et gedigent stort hus med god standard og har passe mye mat til tross for at enkelte klager. Husker første sesongene, mye dårligere hus og hardere oppdrag da ja, kaldt vær, vind og regn osv. Mye morsommere å følge med da enn det er nå egentlig Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Blitt litt slappere på Farmen med årene.Nå bor de jo i et gedigent stort hus med god standard og har passe mye mat til tross for at enkelte klager. Husker første sesongene, mye dårligere hus og hardere oppdrag da ja, kaldt vær, vind og regn osv. Mye morsommere å følge med da enn det er nå egentlig 7849626[/snapback] Husker ikke så godt hvordan det var før, men var det ikke slik at de måtte stappe puter, madrasser osv med strå og høy? Uansett synes jeg underholdningen er bedre en noen gang, bi-historien med den døde eieren osv. er interessant. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er rene luxusen i år, forhold til første sesong. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jøss, han valgte Mikkel. Det overrasket meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Overrasket meg også. Plutselig ble jeg ikke så likegyldig til hvem som vinner tvekampen lenger. Jeg heier på Mikkel, for han må forbli på Farmen! Spennende å se hva han velger som gren. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Håper Mikkel vinner, ja. Søte Mikkel. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Så røk Dan, litt synd, men skal inrømme at jeg heiet på Mikkel. Gleder meg til mandagens episode hvor vi så at Jarl og Mikkel ingikk en "matallianse" skal blir gøy å se hvordan det går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå