Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet han kunne velge Jarl Bernhard, men etter å ha sett hvor stødig han er i melkespannkasting, så velger han nok noen andre.

Mikkel kanskje, siden det er like greit å få ut en av de største konkurrentene når han likevel skal ut i kamp. I såfall håper jeg Lars Erik taper, for Mikkel må vi ha med mer.

Ryker Mikkel ut nå så er de fortapt, hva arbeid på gården angår, imo.

Lenke til kommentar
Hadde håpet han kunne velge Jarl Bernhard, men etter å ha sett hvor stødig han er i melkespannkasting, så velger han nok noen andre.

Mikkel kanskje, siden det er like greit å få ut en av de største konkurrentene når han likevel skal ut i kamp. I såfall håper jeg Lars Erik taper, for Mikkel må vi ha med mer.

Ryker Mikkel ut nå så er de fortapt, hva arbeid på gården angår, imo.

7792006[/snapback]

Jap, håper Mikkel blir. Uansett tror jeg Mikkel har gode sjansen mot Lars Erik. :)

Lenke til kommentar
jaja, det gikk jo som forventet idag da, Lars-Erik som førstekjempe, men spørsmålet er jo hvem han velger som andrekjempe..

7791923[/snapback]

 

Da man så klipp fra neste episode sa han at han hadde valgt fra øverste hylle, etter det utsagnet tror jeg det blir Jarll eller Mikkel. Blir morsomt å se :dribble:

Lenke til kommentar

Haha, vel etter det vi kunne se av neste episode er det nok ganske tydelig hvem storbonden blir. Siden noen sikkert vil komme frem til den konklusjonen selv, legger jeg det i spoiler.

 

Jarl blir nok valgt, Lars-Erik som har inngått denne alliansen med han som ikke akkurat har vært tosidig. Blir nok veldig tøft å få gjennomført oppdraget for han som vi så i sniktitten til neste episode, er mange som vil sabotere for han. Grenser for så vidt til det latterlige. Etter å ha heldigvis levd under en kvinnelig storbonde en uke, må de nå ta til takke med den ene slasken i stedet.

 

Tror dere de klarer ukesoppdraget neste uke?

Lenke til kommentar
Haha, vel etter det vi kunne se av neste episode er det nok ganske tydelig hvem storbonden blir. Siden noen sikkert vil komme frem til den konklusjonen selv, legger jeg det i spoiler.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Jarl blir nok valgt, Lars-Erik som har inngått denne alliansen med han som ikke akkurat har vært tosidig. Blir nok veldig tøft å få gjennomført oppdraget for han som vi så i sniktitten til neste episode, er mange som vil sabotere for han. Grenser for så vidt til det latterlige. Etter å ha heldigvis levd under en kvinnelig storbonde en uke, må de nå ta til takke med den ene slasken i stedet.

Tror dere de klarer ukesoppdraget neste uke?

7811998[/snapback]

 

Det er ingen tvil om at

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Jarl Bernhard blir storbonde.

Kanskje velger de andre å sabotere oppdraget for å forhindre at han vinner enda en finalekniv (husk han har en fra før), men samtidig..hvis de saboterer oppdraget får de aldri tilbake dyrene. Vanskelig dilemma. :no:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Men jeg er spent på arbeidet, hva er det som kan være så enkelt? Syns jeg hørte noe om saging, og vi så jo et klipp av at de var ute i fiskebåt

 

Over til noe annet: Jeg syns navnet Jarl er det navnet som har mest "gammeldags bonde" over seg, likevel er han den slappeste, uheldig navnevalg? :tease:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

alt gikk som forventet idag ja, liten tvil om at Jarl blir storbonde nei. de snakket om at det var et veldig enkelt oppdrag så i hverstefall hvis de andre prøver å sabotere så kan han kanskje klare det selv med hjelp fra sine allierte...

Endret av mills_kaviar
Lenke til kommentar
alt gikk som forventet idag ja, liten tvil om at Jarl blir storbonde nei. de snakket om at det var et veldig enkelt oppdrag så i hverstefall hvis de andre prøver å sabotere så kan han kanskje klare det selv med hjelp fra sine allierte...

7812045[/snapback]

Har han noen allierte igjen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg synes Farmen er et morsomt program å følge med på.

Men når alle guttene blir stemt ut synes jeg det hele blir kjedelig!

Det er jo de som som står for underholdninga og konfliktene. Hvem av jentene er det som har "laget Tv" der inne for uten hun som ble helt psyko når de folka skulle hente dyra?!

His det bare blir jenter igjen der er jeg redd det bare blir en symøtegjeng og kjedelig Tv-underholdning!

Endret av henkipenk
Lenke til kommentar
(...)

Men når alle guttene blir stemt ut synes jeg det hele blir kjedelig!

Det er jo de som som står for underholdninga og konfliktene. Hvem av jentene er (...)

His det bare blir jenter igjen der er jeg redd det bare blir en symøtegjeng og kjedelig Tv-underholdning!

7812568[/snapback]

For det første, jeg syns det kan være greit om det ikke alltid blir fokusert så veldig på intriger, for det andre vil det være en gutt igjen helt til finaleukene hvertfall, er det ikke slik?

Lenke til kommentar
For det første, jeg syns det kan være greit om det ikke alltid blir fokusert så veldig på intriger, for det andre vil det være en gutt igjen helt til finaleukene hvertfall, er det ikke slik?
Helt enig! Det går veldig fint å se på Farmen uten å fokusere på kranglinga hele tiden.

 

Og ja, det vil være en gutt igjen til finaleuka.

Lenke til kommentar
Men jeg er spent på arbeidet, hva er det som kan være så enkelt? Syns jeg hørte noe om saging, og vi så jo et klipp av at de var ute i fiskebåt

7812034[/snapback]

 

Fiskebåten kan enten være en del av ukesoppdraget eller det kan være at de bare er ute for å skaffe mat. Lurer også på om de hjelper Jarl å fullføre ukesoppdraget for å få tilbake dyrene eller om de velger å sabotere for å forhindre at han får kloa i en ny finalekniv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...