Varmo Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Lars Erik og Jarl Bernhard blir derimot verre og verre. Er minimalt hva de jobber, utifra det som har blitt vist på tv. 7778853[/snapback] Vi så dem i to minutter i gårsdagens episode. Tror det er litt vanskelig å vurdere hvor mye de jobber utfra dette. 7781792[/snapback] Tror nok vi så dem i litt mer enn to minutter, men det er ikke poenget. Stort sett hver gang vi så dem så lå de enten å slappet av, gikk rundt og ikke gjorde noe, eller satt og diskuterte taktikk og at de hadde bestemt seg for å gjøre lite, fordi de var i sparemodus til neste tvekamp (tenker da spesielt på Lars Erik som er sikker på at han blir valgt). TV kan klippes sammen på de mest utrolige måter, men tror likevel det var ett snev av sannhet i det inntrykket vi fikk av dem i går, spesielt når også de andre deltagerne klager over at de jobber lite. 7781944[/snapback] Tror også at de som klipper serien gjør noe forsøk på å manipiulere hva deltakerene gjør eller ikke, men prøver å få fram situasjonen slik den er. Lars Erik hadde jo et godt poeng for å ikke jobbe, da han sa det var det samme som Anders gjorde forrige uke. Om det var noe taktisk sjakktrekk kan diskuteres... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Hva skjedde i går da? Jeg fikk ikke til å se det pga det var så sent på kvelden Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Hva skjedde i går da? Jeg fikk ikke til å se det pga det var så sent på kvelden Kona til han som vant tvekampen ble valgt som storbonde. Ukesoppdraget var å bygge ei loshytte og en 2 meter høy varde av stein. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Hva skjedde i går da? Jeg fikk ikke til å se det pga det var så sent på kvelden Kona til han som vant tvekampen ble valgt som storbonde. Ukesoppdraget var å bygge ei loshytte og en 2 meter høy varde av stein. 7783905[/snapback] Åhh som jeg lo når varden raste :!: Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Det var ganske morsomt da ho Laila hengte seg på beina til han som skulle hente den kua :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Laila er i grunn ganske tøff. :!: Men altså...hvis de ikke greier ukesoppdraget denne uka og neste uke, så klarer de ikke kjøpe tilbake dyrene. Da må de fullføre resten av oppholdet uten dyr? Det kan bli ganske vanskelig. Og hva skal de finne på. Ingen dyr å passe. Blir litt lite "Farmen" av det. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Laila er i grunn ganske tøff. :!: Men altså...hvis de ikke greier ukesoppdraget denne uka og neste uke, så klarer de ikke kjøpe tilbake dyrene. Da må de fullføre resten av oppholdet uten dyr? Det kan bli ganske vanskelig. Og hva skal de finne på. Ingen dyr å passe. Blir litt lite "Farmen" av det. 7784030[/snapback] Da får de jo ikke melk eller noen ting.. bare kål og poteter. og i fisken er det jo mark... lurer litt på om det var planlagt at de skulle ta med seg durene slik at det skulle bli litt værre for de som bor der. noen andre som er med på den? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Det er jo helt klart planlagt at de skulle ta dyrene. Er tydelig at folkene som lager Farmen gjør hva de kan nå for å gjøre oppholdet mest mulig surt for deltagerne. Unntaket var på slutten av episoden i går, da fikk de en liten oppmuntring når de fikk flere planker. Men ja, helt tydelig at det legges opp til matmangel og kranglig. Var forresten morsomt å se på når bare Mikkel og Dan Inge spiste av fisken med mark i. Resten av folka bare satt og så på og spiste grønnsaker. :!: Ble hvertfall nok mat på de to som valgte å spise fisken. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Var forresten morsomt å se på når bare Mikkel og Dan Inge spiste av fisken med mark i. Resten av folka bare satt og så på og spiste grønnsaker. :!: Ble hvertfall nok mat på de to som valgte å spise fisken. 7784086[/snapback] ja hehe Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Idag er det ny episode på farmen folkens! Lenke til kommentar
brd Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg er nesten sikker på at Lars Erik blir valgt til førstekjempe Endret 24. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg er nesten sikker på at Lars Erik blir valgt til storbonde 7789397[/snapback] du mener vel førstekjempe? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 jeg skjhønner ikke at de klager på at de har så lite mat jeg. de bor da for guds skyld på en øy! Sikkert noe garn de kan sette ut, de kan fiske så mye de vil, men gidder bare ikke. Syns de er late Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 jeg skjhønner ikke at de klager på at de har så lite mat jeg.de bor da for guds skyld på en øy! Sikkert noe garn de kan sette ut, de kan fiske så mye de vil, men gidder bare ikke. Syns de er late 7789497[/snapback] ja, og i sommer som det var så mye makrell, var ute å fisket på sørlandskysten og fikk ca 200 stk på et par timer, bare å hove inn:D Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 jeg skjhønner ikke at de klager på at de har så lite mat jeg. de bor da for guds skyld på en øy! Sikkert noe garn de kan sette ut, de kan fiske så mye de vil, men gidder bare ikke. Syns de er late Forrige ukesoppdrag gikk jo ut på å fiske 20 kg fisk, for så å røyke dem. De klarte bare 11 kg, og da hadde de visstnok stått på så mye de klarte. Så man er ikke garantert å få fisk, selv om man setter ut garn. De må nok snart gå over til røtter og bær Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Ikke sikkert de stod på " så hardt de bare kunne" da ... tviler egentlig på det. Man må jo ha tålmodighet når man fisker! Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Ikke sikkert de stod på " så hardt de bare kunne" da ... tviler egentlig på det.Man må jo ha tålmodighet når man fisker! 7789604[/snapback] får ikke mye makrell i garn heller, de må dårge.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 ja det var jo ikke bare garn jeg mente da. selfølgelig med stang å dorge å alt annet. Desuten fins det jo annen fisk enn makrell også. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 ja det var jo ikke bare garn jeg mente da. selfølgelig med stang å dorge å alt annet. Desuten fins det jo annen fisk enn makrell også. 7789627[/snapback] det er jo sant Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 jaja, det gikk jo som forventet idag da, Lars-Erik som førstekjempe, men spørsmålet er jo hvem han velger som andrekjempe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå