Nevnarion Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Synd at Anders røk ut, men kanskje mest synd at Jarl Bernard IKKE gjorde det. Nå vet vi hvertfall hvem som blir storbonde neste uke. Og så når lensmann kom. Haha, dama klikka helt. Og i neste episode skjer det visst enda mer. Endret 20. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Synd at Anders røk ut, men kanskje mest synd at Jarl Bernard IKKE gjorde det.Nå vet vi hvertfall hvem som blir storbonde neste uke. Og så når lensmann kom. Haha, dama klikka helt. Og i neste episode skjer det visst enda mer. 7764518[/snapback] Hmm, ja. Så ut som det var en tyv som kom og dama sprang etter? Eller? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Går det reprise på dette noen gang eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Alle 3 episodene som er sendt i uka går i reprise søndag så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Helvete også, riksklysa gikk ikke ut i kveld heller Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ukesoppdraget ble underkjent, dårlig pris på varene på markedet og lensmannen kom og tok dyrene. Nå legger Tv2 opp til krangler mellom sultefora deltakere på Farmen. Dette kan bli gøy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kjempesynd at Jarl ikke gikk ut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hanne blir storbonde neste uke, og da er det jo lov å håpe at kanskje Jarl blir førstekjempe. Som en liten takk for at han slo ut mannen hennes. Eller at det eventuelt blir Lars Erik, siden han var den som satte Anders i kampposisjon i utgangspunktet. Eller at hun eventuelt ikke tenker "hevn" i det hele tatt, og bare velger ut den hun...vil ha ut. Det eneste positive med at Anders gikk ut, var kanskje at jeg ikke rakk å få noe skikkelig dårlig inntrykk av han. Tror han kunne blitt en jeg ikke hadde likt etterhvert, men så langt hadde jeg et godt inntrykk. Når det gjelder en del andre av deltagerne derimot.... Men Mikkel, han syns jeg fortjener å komme langt. Virker som en bra kar som står på og jobber mye, og ikke går rundt og syter og klager hele tida. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Mikkel er helt klart en av de tøffeste i hele serien. Driver ikke og krangler og styrer, men er ivrig og står opp om morgenen, tenner opp i ovnen osv, rett og slett en kjempekar Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Går det reprise på dette noen gang eller? I dag kl. 15:55. Skal se det selv da jeg ikke fikk sett det i går. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvis Hanne velger en gutt som førstekjempe, blir nok han andre gutten i parene andrekjempe. De skal jo på liv og død ha ut de, og nå er den ene ute. Mikkel er også min favoritt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvis Hanne velger en gutt som førstekjempe, blir nok han andre gutten i parene andrekjempe. De skal jo på liv og død ha ut de, og nå er den ene ute. Mikkel er også min favoritt. 7768439[/snapback] Tror jeg har nevnt det før, men heier også på mikkel Hvis Hanne velger en gutt som førstekjempe blir må det jo etterhvert bli lite gutter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja, må nesten håpe hun velger en jente. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det har jo vært en tendens tidligere år også det, at det blir lite gutter igjen utover. Til tross for det, har det ennå ikke skjedd at en jente har vunnet Farmen, og i løpet av de tre tidligere sesongene som har vært, så har to av dem endt i rene guttefinaler. De som så Farmen 2003, husker sikkert Bjørn Tore som vant. Det var vel ikke gått mer enn litt over halvveis ut i sesongen før han plutselig var eneste gutt igjen, og kunne ta det med ro noen uker og bare cruise frem til finalen. Endret 22. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Mikkel er så søt da.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Liker Mikkel bare bedre og bedre jeg. I motsetning til de fleste andre guttene der så jobber han så godt han kan. En skikkelig ressurs. Og så ser han ut til å gå godt overens med alle også. Lars Erik og Jarl Bernhard blir derimot verre og verre. Er minimalt hva de jobber, utifra det som har blitt vist på tv. Jeg tror Hanne velger en av dem til førstekjempe. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Skimtet jeg et lysrør over spisebordet? Har allerede observert et i kjempebua, så det virker som det ikke er mangel på elektrisitet i hvert fall Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Skimtet jeg et lysrør over spisebordet? Har allerede observert et i kjempebua, så det virker som det ikke er mangel på elektrisitet i hvert fall 7779017[/snapback] haha.. er nok masse som vi ikke vet om dette "harde" gårdslivet. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Lars Erik og Jarl Bernhard blir derimot verre og verre. Er minimalt hva de jobber, utifra det som har blitt vist på tv. 7778853[/snapback] Vi så dem i to minutter i gårsdagens episode. Tror det er litt vanskelig å vurdere hvor mye de jobber utfra dette. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Lars Erik og Jarl Bernhard blir derimot verre og verre. Er minimalt hva de jobber, utifra det som har blitt vist på tv. 7778853[/snapback] Vi så dem i to minutter i gårsdagens episode. Tror det er litt vanskelig å vurdere hvor mye de jobber utfra dette. 7781792[/snapback] Tror nok vi så dem i litt mer enn to minutter, men det er ikke poenget. Stort sett hver gang vi så dem så lå de enten å slappet av, gikk rundt og ikke gjorde noe, eller satt og diskuterte taktikk og at de hadde bestemt seg for å gjøre lite, fordi de var i sparemodus til neste tvekamp (tenker da spesielt på Lars Erik som er sikker på at han blir valgt). TV kan klippes sammen på de mest utrolige måter, men tror likevel det var ett snev av sannhet i det inntrykket vi fikk av dem i går, spesielt når også de andre deltagerne klager over at de jobber lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå