Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Tror jeg har skjønt storbondens plan nå. I hvertfall litt av hvordan han tenker.

Storbonden, Lars Erik, har som kjent inngått en "avtale" med sutrekopp Jarl Bernard, om at de skal velge hverandre til storbonde når de går ut.

På grunn av dette ønsker selvsagt Lars Erik å få ut JB, sånn at han har et håp om å bli valgt til storbonde enda en uke. Men han kan selvsagt ikke velge Jarl Bernard til førstekjempe, siden han da vil føle seg sveket, og heller ikke holde avtalen om han skulle gå ut.

Derfor lar Lars Erik førstekjempen bli Anders, og satser på at Anders velger Jarl som sin motstander. At det ble Anders er kanskje fordi storbonden ser på han som den som har størst mulighet til å slå ut JB.

Så da kan Lars Erik bare håpe på muligheten for at JB går ut, og velger han til storbonde også neste uke.

 

Jarl Bernard er forresten en skikkelig sleip og sutrete fyr. Liker han ikke. F.eks. når han klagde over maten i går. I stedet for å sitte der og sutre, kunne han ikke heller ta seg en tur ut på havet og prøve å få inn noe mer fisk? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner egentlig at probleme hans med maten. At en på 100 kilo ikke får mere mat enn ei på 50 er jo bare tull. Og når de jentene står å sier til han "Dette er ditt problem" viser det jo bare hvor meg de tenker på andre. Men han har jo sutra en del og ikke jobba så bra, men hvis de ikke skjønner at en som veier 2x så mye trenger mere mat er de helt på jorde.

Lenke til kommentar

Nevnarion: Skjønner hva du mener, men hvis JB kan ryke ut vil sikkert ikke han ikke velge Lars Erik som storbonde. Fordi JB liker egentlig ikke Lars Erik, Jeg kommer til å sende han rett ut hvis jeg får sjansen sa JB om Lars Erik.

 

Også har vi den muligheten at Anders ikke velger JB osv...

Lenke til kommentar
Nevnarion: Skjønner hva du mener, men hvis JB kan ryke ut vil sikkert ikke han ikke velge Lars Erik som storbonde. Fordi JB liker egentlig ikke Lars Erik, Jeg kommer til å sende han rett ut hvis jeg får sjansen sa JB om Lars Erik.

7749957[/snapback]

 

Ja, men det sa han jo selvsagt ikke til Lars Erik.

Selvsagt er det mye som skal klaffe, men jeg tror Lars Erik bare har tatt den sjansen, og ser om det går.

Lenke til kommentar
Nevnarion: Skjønner hva du mener, men hvis JB kan ryke ut vil sikkert ikke han ikke velge Lars Erik som storbonde. Fordi JB liker egentlig ikke Lars Erik, Jeg kommer til å sende han rett ut hvis jeg får sjansen sa JB om Lars Erik.

7749957[/snapback]

 

Ja, men det sa han jo selvsagt ikke til Lars Erik.

Selvsagt er det mye som skal klaffe, men jeg tror Lars Erik bare har tatt den sjansen, og ser om det går.

7750181[/snapback]

Ja, det er godt mulig det er slikt han har tenkt (siden Lars ser ting fra en annen side enn oss), men JB vil nok aldri velge han.

Lenke til kommentar
Så reklamen, og det var hu der litt spesielle dama som blei dratt med var det ikke? Hu som freaka helt ut når det gravfølget kom og sånt..

7752468[/snapback]

 

Det var i allefall hu som satt i fjøset når de kom og sa de måtte dra...Noen ganger får jeg følelsen av at hun tror på alt som skjer der :p

Lenke til kommentar
Så reklamen, og det var hu der litt spesielle dama som blei dratt med var det ikke? Hu som freaka helt ut når det gravfølget kom og sånt..

7752468[/snapback]

 

Det var i allefall hu som satt i fjøset når de kom og sa de måtte dra...Noen ganger får jeg følelsen av at hun tror på alt som skjer der :p

7759187[/snapback]

 

 

 

hun virker jo helt blåst..'

ingen kan seriøst tro på det der.....

det er kansje godt lagt til, men man ser nå at det ikke er virkelig. ..... :)

Endret av buffy9001
Lenke til kommentar
hun virker jo helt blåst..'

ingen kan seriøst tro på det der.....

det er kansje godt lagt til, men man ser nå at det ikke er virkelig. ..... :)

7759249[/snapback]

 

Jeg hadde ikke syntes det hadde vært så gøy om jeg hadde vært der da gravfølget kom.

Du må ikke glemme at ting blir virkelig når man er der selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...