Hunterz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mikkel var jo helt klart en av de beste deltakerne på farmen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvorfor kunne ikke hun heite vinne? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jepp. Har heid på Mikkel og hans allianse en stund.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 OMFGNoen her som liker Mikkel? 8176780[/snapback] Syns han virker som en bra fyr jeg ja. Hvem ville du heller hatt? Når det er sagt vil jeg bare si at alle som kommer til finalen selvsagt er verdige vinnere, hvem enn det måtte være så har de gjort de riktige tingene underveis og har således fortjent det fullt ut. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mikkel og Ole Magnus eier da, men Mikkel fortjente seieren vist Ole magnus og Mikkel kom i finalen! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen som har nekkidbilder av hu som ble #2? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jaja. Det ble visst ikke Per som var "98,7 prosent sikker" på å vinne alle grener og gikk ut første tvekamp. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Mikkel blir programleder på NRK Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mikkel og Ole Magnus eier da, men Mikkel fortjente seieren vist Ole magnus og Mikkel kom i finalen! 8176809[/snapback] Noen som fikk med seg den fantastiske omfavnelsen de to hadde i jubelen etterpå der? Så ut som det skulle utarte seg til litt mer enn bare en klem. :!: Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen som fikk med seg den fantastiske omfavnelsen de to hadde i jubelen etterpå der? Så ut som det skulle utarte seg til litt mer enn bare en klem. :!: 8176837[/snapback] Mamma: "Det ser ut som om han prøver å kysse han." Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mikkel blir programleder på NRK 8176834[/snapback] nice, vet ikke om programmet er noe tess da, meen kunne vært kult med mikkel videre, da programleder som han fyren på "Kroppen" programmet der, han er gøy! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Bra at Mikkel vant, han er den som har spillet spillet best av alle og holdt fokus på hva Farmen er om og hvordan komme seg frem. Samt at han har kjempet seg frem til finalen og vinnerplassen. Astrid har flytt på alianser og snillpike bølger hele veien synes jeg og fortjente ikke å vinne. Og det gjorde hun heller ikke Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Fra aftenposten: - Jeg har takket nei til reiser, jeg kunne reist til Bali, Thailand og Gran Canaria. Men det er ikke meg, dessuten er ikke en halvfet same i badebukse det lekreste synet, humrer han. :!: Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kjempebra med seier til Mikkel, fullt fortjent Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, det var fortjent vinner. Mikkel har jo i tilllegg til å gjøre en bra jobb på farmen også vært en av de store profilene på årets Farmen. Han er i tillegg veldig flink til å snakke for seg og virker veldig sympatisk. Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen som fikk med seg den fantastiske omfavnelsen de to hadde i jubelen etterpå der? Så ut som det skulle utarte seg til litt mer enn bare en klem. :!: 8176837[/snapback] Mamma: "Det ser ut som om han prøver å kysse han." 8176847[/snapback] Det var litt merkelig, ja. Hvem vet hva som har skjedd på farmen? Brokeback Fredheim....? Lenke til kommentar
delahoya Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer til Mikkel. Den beste farmeren vant. Må si at han er den eneste av de andre farmenvinnerene som har så og si alt jeg mener en farmenvinner må ha,med siden av førstevinneren gaute. han er slu,sta,snill og sympatisk. Når det gjelde vinnerene Snorre og Bjørn Tore så manglet de ihertfall ,snill og sympatisk..he,he Nei dette var topp.det hadde vært en katastrofe om en som Agnete hadde vunnet som ikke hadde kjempet noe i det hele tatt og bare sklidd igjenom som"ufarlig" og mannen til O.M. Av Astrid og Mikkel så var det bare rett at Mikkel skulle vinne som hadde innviet Astrid og laget allianse med henne og dratt henne frem. Hadde det ikke vært for mikkel hadde hun ikke vært i finalen. Men det var kjempeflott kjempa av henne for det.de to mest verdige finalister og den beste vant ! Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 har håpet på mikkel gjennom hele farmen jeg. Klart best! Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer Mikkel! Seieren var virkelig fortjent Kveldens høydepunkt var da Ole Magnus stemte på Astrid, rett etter at Agnethe hadde gitt sin stemme til Mikkel. Kanonbra :!: Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det eneste jeg husker fra første sesong av Farmen var at Gaute hadde lært en geit og gjøre triks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå