Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Hmm, jaja, at Mikkel gikk til semifinalen var ingen overraskelse. Litt mindre fornøyd med Astrid er der, menmen. Heller henne enn Hanne/Agnethe.

Hadde håpet Ole Magnus skulle gå videre. Håper han eller Laila tar den siste plassen i semifinalen.

 

Mikkel hadde forresten griseflaks på sammensetting av separatoren. Syns det var veldig ufortjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mikkel hadde flaks, han hadde aldri satt sammen den separatoren før. Mener du virkelig at det var fortjent at han klarte det?

 

Ok, flaks er greit å ha, og Mikkel fortjente en plass i semifinalen. Men å få til den separatoren så bra som han gjorde, kan jeg ikke si jeg syns var fortjent.

Og før noen tror jeg er imot Mikkel; det er jeg ikke. Han er en av dem som fortjener mest å vinne Farmen.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Han klarte det jo fordi han holdt roen og tok seg tid til å tenke. Syns han var festlig å se på og at det var vel fortjent.

8139609[/snapback]

Enig, han brukte logikk og fikk den sammen. Det var vel oppgaven? Viser bare en sterk side spør du meg. :) Dessuten var Mikkel bedre enn Ole Magnus på andre ting, så unner Mikkel seieren fullt ut. Ole Magnus kunne dog heller fått plassen til Astrid. Synes hun kom ganske "enkelt" inn i forhold til de andre. Første oppgaven var gjort på nullniks, mens den andre oppgaven gikk over to dager.

Lenke til kommentar
Mikkel hadde flaks, han hadde aldri satt sammen den separatoren før. Mener du virkelig at det var fortjent at han klarte det?

 

Ok, flaks er greit å ha, og Mikkel fortjente en plass i semifinalen. Men å få til den separatoren så bra som han gjorde, kan jeg ikke si jeg syns var fortjent.

Og før noen tror jeg er imot Mikkel; det er jeg ikke. Han er en av dem som fortjener mest å vinne Farmen.

8139594[/snapback]

 

Han tenkte vel logisk, og værre var det vel egentlig ikke. Sensoren var jo imponert over metoden.

Lenke til kommentar
Helhets inntrykket sier at Mikkel ikke fortjener å vinne, joda han er flink til slike praktiske ting, men han har vel litt mer bakgrun en andre for å gjøre det bra? Men det er jo ikke noe å diskutere, vi vet jo alle hvem som vinner.

8139934[/snapback]

Altså, synes du ikke han bør vinne fordi han har god bakgrunn? At man skal sende inn masse østlendinger som ikke vet hva en ku er engang? Alle har en form for bakgrunn, og tror ikke de som er med i Farmen hadde meldt seg på BigBrother i steden.

Lenke til kommentar
hvorfor greit hu derre Agnetha, eller hva nå hu heter?..

8139922[/snapback]

 

 

Agnete gråt fordi hun mente det var hennes skyld at ikke Ole Magnus ble sendt til semifinalen.

Hvis Agnete hadde gjort en bedre jobb med separatoren hadde hun frarøvet Mikkel et poeng og dermed hadde Ole Magnus vunnet.

Lenke til kommentar

Skandale! Rett og slett skandale. Den stemmepåhverandre-greia holdt ikke mål i det hele tatt. Verste jeg har sett. Har ikke ord for hvor UFORTJENT det er at Agnethe står i semifinalen. Hun var den av de fire som fortjente det minst. Faktisk fortjente hun det mindre enn de fleste som har vært der inne totalt sett.

 

ÆSJ altså nå er jeg irritert. Ser at neste episode kommer alle de gamle deltagerne og skal gi sin stemme til de som er igjen. Hvorfor kunne ikke det blitt gjort i dag i stede? Faen altså, og hva var poenget med å avgi stemme to ganger? Tror liksom at de fire gjenværende hadde bestemt seg for lengst uansett. :ermm:

Så jo på lang avstand at Agnethe kom til å vinne. Hun fikk maks poeng av Ole Magnus (selvsagt) og også av Hanne. Da var det dømt til å gå som det gikk. Drittkjerring. :mad:

Håper hun taper så det griner i semien mot Astrid og Mikkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...