Nevnarion Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Enig, nå som finaleuka står for tur, burde vi ha en "Hvem vinner"-poll. Enten "hvem tror du?" eller "hvem håper du?" Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 99% sikker på Mikkel vinner, men håper Ole Magnus vinner. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg er også ganske sikker på at Mikkel vinner ja Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det går noen rykter om at Ole Magnus vinner. Noen av vennene hans på nordsjøen son har satt de ut. Men dette er bare noe jeg har hørt Dessuten hadde det vært urettferdig hvis Ole Magnus vant, for da hadde liksom Agnethe vunnet også, siden de er gift. Så håper i bunn og grunn at Mikkel vinner Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vel, Mikkel er jo også gift. Forskjellen er at kona hans sitter utenfor og venter på å ta imot premien. Men ja, jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vel, Mikkel er jo også gift. Forskjellen er at kona hans sitter utenfor og venter på å ta imot premien. Men ja, jeg skjønner hva du mener. 8129348[/snapback] Er Mikkel gift? I såfall regner jeg med at hun ikke er like slitsom som AgnethejegerheltubrukeligutenOle-Magnus Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har ikke Mikkel bare samboer da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Poll her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730516&hl= Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jaja, godt mulig det. Han har hvertfall unger i tillegg. Var ikke meninga å skape en diskusjon om hvorvidt Mikkel er gift eller ikke. Ville bare få fram et poeng. Men jeg skjønner jo hva dere mener. Agnethe er verdens mest irriterende kvinnfolk. Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det jeg mener er at de to har større sjanse for å vinne, når de er to! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Det jeg mener er at de to har større sjanse for å vinne, når de er to! 8129590[/snapback] Det er klart sannsynligheten er større når de er 2, men hvor mye større er vanskelig å si, siden Agnethe er ganske U_D_U_G_E_L_I_G Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg syns agnethe er en sutre jente. Åsså en ordentlig skrike av en stemme. Er ikke noe fare for at hun skal vinne;) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hun har en skrikende stemme og stygg dialekt, ellers er hu jo helt ok, det skal virkelig ikke mye til for å irritere folk på dette forumet gitt. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hun har en skrikende stemme og stygg dialekt, ellers er hu jo helt ok, det skal virkelig ikke mye til for å irritere folk på dette forumet gitt. 8132010[/snapback] er da _litt_ mer en som så da! Endret 11. mars 2007 av Blacki Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Finaleuka vil forresten etter det jeg har fått med meg foregå på denne måten: Mandag (altså i morgen) kjemper deltagerne om finaleplass, der to av dem går direkte til finalen på lørdag. De fire resterende skal deretter kjempe om den siste finaleplassen på onsdag. Det går altså ikke ut noen mandag, men 3 av 6 blir eliminert på onsdag. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hun har en skrikende stemme og stygg dialekt, ellers er hu jo helt ok, det skal virkelig ikke mye til for å irritere folk på dette forumet gitt. 8132010[/snapback] er da _litt_ mer en som så da! 8132177[/snapback] ""Mi kann osså pløøyye da!" Skviik! Skviik" Fæl stemme og litt vel kvinnesaksorientert, men jeg vet ikke om ho er så ille egentlig. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Får ANGST bare jeg ser Agnethe Unner henne ikke seier, og på grunn av henne unner jeg ikke Ole-Magnus heller seieren. Holder fast på at Mikkel er den som best fortjener å vinne Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Agnethe: "Eg e totalt ubrukelig i alt!" ....got that right Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Det er nok Mikkel som vinner og han som desidert mest fortjener det også Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Agnethe: "Eg e totalt ubrukelig i alt!"....got that right 8139394[/snapback] Endelig har hun innsett det:-D Så i stedet for å psyke opp sin egen kjæreste nå som hun burde ha innsett at han kan ha en sjanse, så sitter hun å syter: "Det var min feeeeeeeeeeeeeeil" BU HU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå