Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!

Anbefalte innlegg

Håper agnethe ryker ut snart.. blir så lei av det gnålet hennes, huff

8108256[/snapback]

Ja, for min del toppa det seg med den kalven som døde. Var jo så synd i henne som hadde gått der i to måneder og gleda seg til den kalven. Og når hun satt i stua og sippa med de andre.. klarte ikke å høre hva hun sa engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du argumenterer litt tynt for hva som er galt med Farmen, men jeg antar du generelt ikke liker realityshow?  :hmm:

Neh, jeg liker generelt ikke realityshow, jeg skjønner ikke underholdningen i å se på at folk krangler og baksnakker hverandre på TV. Det ser jeg nok av blandt jentene i klassen :p

Dåg, det kan være ganske underholdene :hmm:

Endret av megosta
Lenke til kommentar
Kan vel ringe å gratulere nå Mikkel er vel så godt som sikret seieren er hvert fall han som fortjener det mest der inne:p

8118752[/snapback]

Er helt enig at Mikkel fortjener seieren:) Er det tvekamp i dag?

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar
Og hvem mener dere blir motstanderen? personlig tror jeg cecilie, da det er den eneste Laila kan slå:p eller ho derre sørlandshora, agnete elller hva ho heter:p

8123223[/snapback]

Ja vi får håpe at agnethe trekker det korteste strået i dag(om hun blir valgt)

Er så utrolig lei av gnålet, og på måten hun direkte forguder ole-magnus!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nå håper jeg seieren går til Mikkel, Laila eller hun med musklene. Viss Ole-magnus ikke var sammen med verdens mest irriterendes kjerring kunne jeg unnet han premien. Klarer ikke Agnethe, hun er definisjonen på møkkakjerring.

Blir spennende på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...