Pilot_ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Håper agnethe ryker ut snart.. blir så lei av det gnålet hennes, huff 8108256[/snapback] Ja, for min del toppa det seg med den kalven som døde. Var jo så synd i henne som hadde gått der i to måneder og gleda seg til den kalven. Og når hun satt i stua og sippa med de andre.. klarte ikke å høre hva hun sa engang. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Helt enig her ja, Agnethe er en gnålete person som er helt forferdelig å høre på Håper hun blir hjemsendt Lenke til kommentar
megosta Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Du argumenterer litt tynt for hva som er galt med Farmen, men jeg antar du generelt ikke liker realityshow? Neh, jeg liker generelt ikke realityshow, jeg skjønner ikke underholdningen i å se på at folk krangler og baksnakker hverandre på TV. Det ser jeg nok av blandt jentene i klassen Dåg, det kan være ganske underholdene Endret 8. mars 2007 av megosta Lenke til kommentar
knollogtott Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 er dte noen her som kan si meg om dette er telefonnummeret til mikkel, har surfet litt rundt, og fant det.. noen som kan avkrefte bekrefte? Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Veit da faen du kan vel ringe å sjekke kan du ikke det? skulle nå bare koste deg noen øre... Kan jo hende at han har et mellomnavn (johansen) som han ikke bruker.. alt anna stemmer jo ganske bra Men så heter jo halvparten av samelands befolkning Mikkel Eira da så er vel ikke så lett å si... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Stemmer nok det der ja. Du får lagre det og eventuelt ringe og gratulere med seieren etter finalen neste lørdag, dersom han skulle vinne. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kan vel ringe å gratulere nå Mikkel er vel så godt som sikret seieren er hvert fall han som fortjener det mest der inne:p Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Kan vel ringe å gratulere nå Mikkel er vel så godt som sikret seieren er hvert fall han som fortjener det mest der inne:p 8118752[/snapback] Er helt enig at Mikkel fortjener seieren:) Er det tvekamp i dag? Endret 10. mars 2007 av elektroboy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tvekamp i dag ja. Laila skal velge sin motstander. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Og hvem mener dere blir motstanderen? personlig tror jeg cecilie, da det er den eneste Laila kan slå eller ho derre sørlandshora, agnete elller hva ho heter:p Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Og hvem mener dere blir motstanderen? personlig tror jeg cecilie, da det er den eneste Laila kan slå eller ho derre sørlandshora, agnete elller hva ho heter:p 8123223[/snapback] Ja vi får håpe at agnethe trekker det korteste strået i dag(om hun blir valgt) Er så utrolig lei av gnålet, og på måten hun direkte forguder ole-magnus!! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Så tydelig Norvegia-merket på den osten Edit: Ok, Jarlsberg, da Endret 10. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hehe, la merke til det Jarlsberg merket jeg også :!: Mener det var Jarlsberg ja. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nå håper jeg seieren går til Mikkel, Laila eller hun med musklene. Viss Ole-magnus ikke var sammen med verdens mest irriterendes kjerring kunne jeg unnet han premien. Klarer ikke Agnethe, hun er definisjonen på møkkakjerring. Blir spennende på mandag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Bra at Cecilie røk ut i dag. Laila er en av de jeg mest unner seieren nå. Laila og Mikkel i finalen ville vært flott. Ellers så har jeg fortsatt veldig sansen for Ole Magnus, men det er så utrolig teit at hvis han vinner så vinner Agnethe også. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Har sett litt rundt om og det ser ut som Mikkel har vunnet årets Farmen. Flere som har troen på det? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har sett litt rundt om og det ser ut som Mikkel har vunnet årets Farmen.Flere som har troen på det? 8127641[/snapback] Skulle ikke forundre meg! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har sett litt rundt om og det ser ut som Mikkel har vunnet årets Farmen. Flere som har troen på det?Håper ikke det. Synes Ole Magnus er en verdig vinner Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva med en poll for å stemme på hvem vi tror vinner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå