Nevnarion Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Overraskende valg av hjelpere Hanne gjorde. Og morsomt når Ole Magnus og Mikkel var spøkelser. Gøy å se at deltagerne ikke BARE krangler der også. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heheh, flott reaksjon på Ole Magnus. Lo godt da han skvatt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heheh, flott reaksjon på Ole Magnus. Lo godt da han skvatt 8085218[/snapback] mhm Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis en av guttene går ut og det bare er en igjen. Kan han da bli førstekjempe? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvis en av guttene går ut og det bare er en igjen. Kan han da bli førstekjempe? Da er vedkommende sikra plass i finaleuka ettersom det ikke er flere av samme kjønn å kjempe mot. Endret 5. mars 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis en av guttene går ut og det bare er en igjen. Kan han da bli førstekjempe? 8086853[/snapback] Nei, etter denne uken vil det bli slutt på det, og jenter skal kjempe mot gutter, slik som jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei, etter denne uken vil det bli slutt på det, og jenter skal kjempe mot gutter, slik som jeg har forstått det.Jeppz. Dagens valg av førstekjempe var siste førstekjempevalg denne sesongen. Neste uke er finaleuka, og da er det alle mot alle. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei, etter denne uken vil det bli slutt på det, og jenter skal kjempe mot gutter, slik som jeg har forstått det.Jeppz. Dagens valg av førstekjempe var siste førstekjempevalg denne sesongen. Neste uke er finaleuka, og da er det alle mot alle. 8087274[/snapback] Avslutter Farmen neste lørdag? Dvs kun 5 episoder igjen?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det stemmer. Neste uke kommer de til å ryke ut en etter en rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Heheh, flott reaksjon på Ole Magnus. Lo godt da han skvatt 8085218[/snapback] Hehe, lo godt da ja. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Laila som Førstekjempe. Rart ikke en av de gutta blei valgt............... Ja,ja....bra for Mikkel. Laila blir vel å vælg ho.........Cecilie! Tror jeg i hvertfall Lenke til kommentar
delahoya Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Laila som Førstekjempe. Rart ikke en av de gutta blei valgt............... Ja,ja....bra for Mikkel. Laila blir vel å vælg ho.........Cecilie! Tror jeg i hvertfall 8101932[/snapback] Er hu smart så velge hu agnete ,for då gjør hu seg sjølv og oss seerer ein store tjeneste me å slå den der gneldrehønå ud av farmen.Syns hu har skrege nok der inne nå.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg vil også tippe at Agnethe blir valgt, etter det Mikkel har fortalt til Laila om baksnakking. Lenke til kommentar
megosta Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skjønner ikke hva som er underholdende med Farmen Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skjønner ikke hva som er underholdende med Farmen 8103568[/snapback] Hva er det du ikke liker med Farmen? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det smarteste er jo å velge Agnethe ja, selv om det blir kunnskap da, så tror jeg Laila vinner. Men jeg tror ikke hun gjør det. Synes forresten Hanne er tøff, som "bryter ut" av resten av jentenes opplegg.. Der har jo ikke tenkt strategi omtrent de.. Før kanskje litt nå i det siste. Lenke til kommentar
megosta Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva er det du ikke liker med Farmen? Jeg synes det er totalt uinteressant å se på en gjeng menn og kvinner drive en gammel gård. Det finner jeg lite underholdende. Fortell meg hva du synes er bra med det, så kanskje jeg skal gi det et nytt forsøk Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hva er det du ikke liker med Farmen? Jeg synes det er totalt uinteressant å se på en gjeng menn og kvinner drive en gammel gård. Det finner jeg lite underholdende. Fortell meg hva du synes er bra med det, så kanskje jeg skal gi det et nytt forsøk 8104256[/snapback] Du argumenterer litt tynt for hva som er galt med Farmen, men jeg antar du generelt ikke liker realityshow? Selv synes jeg slike programmer er veldig underholdende. Krangel, baksnakking og kampene er helt topp, selv om det til tider er litt "konstruert". Jeg synes også det er spennende at de nettopp driver en gammel gård, dvs vi får litt innblikk i hvordan livet var for 100 år siden. Dessuten opplever vi fine naturbilder fra en perle på sørlandskysten....litt bedre enn bildene fra en container på Fornebu(BigBro)!! Endret 8. mars 2007 av Bond007 Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Wikipedia skal ha røpet hvem som vinner farmen, og det er... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mikkel Les mer her. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Håper agnethe ryker ut snart.. blir så lei av det gnålet hennes, huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå