Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, etter denne uken vil det bli slutt på det, og jenter skal kjempe mot gutter, slik som jeg har forstått det.
Jeppz. Dagens valg av førstekjempe var siste førstekjempevalg denne sesongen. Neste uke er finaleuka, og da er det alle mot alle.

8087274[/snapback]

 

Avslutter Farmen neste lørdag? Dvs kun 5 episoder igjen??

Lenke til kommentar
Laila som Førstekjempe. Rart ikke en av de gutta blei valgt...............

 

Ja,ja....bra for Mikkel.

 

Laila blir vel å vælg ho.........Cecilie!  Tror jeg i hvertfall :hmm:

8101932[/snapback]

 

Er hu smart så velge hu agnete ,for då gjør hu seg sjølv og oss seerer ein store tjeneste me å slå den der gneldrehønå ud av farmen.Syns hu har skrege nok der inne nå.. :p

Lenke til kommentar

Det smarteste er jo å velge Agnethe ja, selv om det blir kunnskap da, så tror jeg Laila vinner. Men jeg tror ikke hun gjør det. Synes forresten Hanne er tøff, som "bryter ut" av resten av jentenes opplegg.. Der har jo ikke tenkt strategi omtrent de.. Før kanskje litt nå i det siste.

Lenke til kommentar
Hva er det du ikke liker med Farmen?

 

Jeg synes det er totalt uinteressant å se på en gjeng menn og kvinner drive en gammel gård. Det finner jeg lite underholdende.

Fortell meg hva du synes er bra med det, så kanskje jeg skal gi det et nytt forsøk :p

Lenke til kommentar
Hva er det du ikke liker med Farmen?

 

Jeg synes det er totalt uinteressant å se på en gjeng menn og kvinner drive en gammel gård. Det finner jeg lite underholdende.

Fortell meg hva du synes er bra med det, så kanskje jeg skal gi det et nytt forsøk :p

8104256[/snapback]

 

Du argumenterer litt tynt for hva som er galt med Farmen, men jeg antar du generelt ikke liker realityshow? :hmm:

 

Selv synes jeg slike programmer er veldig underholdende. Krangel, baksnakking og kampene er helt topp, selv om det til tider er litt "konstruert".

Jeg synes også det er spennende at de nettopp driver en gammel gård, dvs vi får litt innblikk i hvordan livet var for 100 år siden.

Dessuten opplever vi fine naturbilder fra en perle på sørlandskysten....litt bedre enn bildene fra en container på Fornebu(BigBro)!! :thumbup:

Endret av Bond007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...