Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Om jeg ikke husker helt feil fra tidligere, så har finalene vært teorioppgaver, der man har et x antall kniver/liv på hver. Svarer man feil, mister man en kniv. Har man ekstra kniver, har man ekstra liv. Er jeg helt på jordet? :)
Mener å huske at man får en kniv for hvert spørsmål, og så er det første mann med fem kniver eller noe sånt. Og så fungerer det kanskje slik at de som allerede har fått en kniv begynner med denne kniven som en av de fem man må ha for å vinne?

8052201[/snapback]

Ja, mulig det var andre veien. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mikkel vist seg ihvertfall som en følelseladd person i dag når han fikk brev hjemme fra med bilde av barna og samboer. Så helt kynisk er han nok ikke ;)

8050811[/snapback]

 

Å se en voksen mann stå og gråte for et postkort........ nei og nei. :p

 

Håper det blir lenge til neste gang! :green:

Lenke til kommentar
Mikkel vist seg ihvertfall som en følelseladd person i dag når han fikk brev hjemme fra med bilde av barna og samboer. Så helt kynisk er han nok ikke ;)

8050811[/snapback]

 

Å se en voksen mann stå og gråte for et postkort........ nei og nei. :p

 

Håper det blir lenge til neste gang! :green:

8054911[/snapback]

 

 

Har man barn og ikke har sett dem på noen uker så blir ofte reaksjonen litt anderledes en mange tror på forhånd.

 

Så ikke så kjepphøy nå... ;)

Lenke til kommentar

Blir nok ho derre cecilie som ender opp som andrekjempe... svak fysisk og dum som et brød... og jeg tror ho derre solveig gjør alt for å fortsett å være inne på farmen... så ho ryker nok også ho cecilie blir første andrekjempen som går ut :w00t: Men så er det jo mikkel som er tøffest da....

Men generelt synes jeg ikke farmen i år er så bra som det har vært før, det blir liksom litt for mye skusepill for min del... og det å være inne der nå må være som å leve det vanlige livet.. synes de spiser sjokolade kake og drikker rennevin hver dag jeg.. å nei du det var nok den første runden av farmen som var hardest:p

Lenke til kommentar

Er litt enig med deg her ja.

Litt for fint hus, de har jo strøm og alt der vel?

Ser ut som de har lysrører rundt om kring hvertfall.

Det jeg syns er bra er at det er litt inntrengere og sånt som kommer og gjør det mer moro, fint med innspill fra verden utenfor :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes farmen i år er bra, men deltakerne preges jo endel av at de har sett farmen på tv selv.

Litt for selvbeviste og konspiratoriske.

 

Men jeg begynner å bli grundig lei av at damene skal rotte seg sammen i realityshows nå..

71 grader nord og nå farmen, de skal liksom bevise for alle at damene også "kan klare det uten mannfolka".

Veldig slitsomt og etter min mening veldig kjedelig tv.

 

Misforstå meg rett, jeg er veldig for likestilling, og damene hadde sikkert klart seg helt fint alene både på farmen og i 71 grader nord, men dette blir bare kjedelig.

Jeg vil se en blandet setting med begge kjønn, og jeg synes reglene i farmen om ett av hvert kjønn i finalen er veldig bra.. men det holder ikke helt for meg å ha kaklekoret inntakt i hele siste halvdelen av sesongen.

Lenke til kommentar
Jeg vil se en blandet setting med begge kjønn, og jeg synes reglene i farmen om ett av hvert kjønn i finalen er veldig bra.. men det holder ikke helt for meg å ha kaklekoret inntakt i hele siste halvdelen av sesongen.

8067450[/snapback]

 

Det er ingen regel om ett av hvert kjønn i finalen. Når finaleuka starter, og det er en 4-5 deltakere igjen, så er det alle mot alle. ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil se en blandet setting med begge kjønn, og jeg synes reglene i farmen om ett av hvert kjønn i finalen er veldig bra.. men det holder ikke helt for meg å ha kaklekoret inntakt i hele siste halvdelen av sesongen.

8067450[/snapback]

 

Det er ingen regel om ett av hvert kjønn i finalen. Når finaleuka starter, og det er en 4-5 deltakere igjen, så er det alle mot alle. ;)

8067482[/snapback]

 

er jo finale uke som er finalen... ;)

Lenke til kommentar
Men jeg begynner å bli grundig lei av at damene skal rotte seg sammen i realityshows nå..

71 grader nord og nå farmen, de skal liksom bevise for alle at damene også "kan klare det uten mannfolka".

Veldig slitsomt og etter min mening veldig kjedelig tv.

8067450[/snapback]

Helt enig.

Likestillingen har gått for langt etter min mening :mad:

Lenke til kommentar
ja dette med at kvinnfolka kan greie alt selv er bare tull hadde mikkel og ole magnus reist fra farmen denne uka og om de da neste uke hadde fått et praktisk oppdrag hadde kjerringene stått der å sett på... faktum er at de så gjerne vil greie alt, og det er bra det at de har god selvtillit, men faktum er at de ikke greier det....

8068243[/snapback]

 

helt enig med deg

Lenke til kommentar
Det er ingen regel om ett av hvert kjønn i finalen. Når finaleuka starter, og det er en 4-5 deltakere igjen, så er det alle mot alle. ;)

 

Hvordan funker finaleuka, er det konkurranser eller utstemming som avgjør hvem som går ut?

8068856[/snapback]

 

Det har variert litt de tidligere sesongene. Det er litt blanding av både utstemming og konkurranse. Blant annet hentes vel som oftest de gamle deltagerne inn igjen, som skal bedømme de tre siste deltagerne i blant annet en konkurranse der det er om å gjøre å vise at man behersker alt det daglige arbeidet på gården (her er det vel en matkonkurranse også). Den som gjør det best av de tre på dette, går direkte til finalen, mens de to gjenværende må kjempe i en tvekamp om den siste finaleplassen.

Sier ikke at det blir sånn i år, men det er noenlunde slik det har foregått før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...