Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Tilbringer store deler av min sommer langs kysten der vi de spiller/spilte inn Farmen, heldige de som var/er der Blir spennende å se hvem som vinner. Noen som har noen favoritter så langt? Endret 12. januar 2007 av heanwi Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Frykter at han som er storbonde nå kommer til å vinne Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Synes faktisk det er litt kjedelig. Altfor likt forrige runde og litt for fredelig. Håper vi etterhvert får noen overraskelser og skikkelige krangler. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Per måtte reise hjem ja Tror Anders er en meget sterk person, han kommer nok langt. Ser frem til det som det skrives om i blader og sånt, at det er en slags sekt eller noe sånt som kommer og vil ta over gården? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Synes faktisk det er litt kjedelig. Altfor likt forrige runde og litt for fredelig. Håper vi etterhvert får noen overraskelser og skikkelige krangler. 7714757[/snapback] De har jo sagt at årets sesong skal bli en god del annerledes enn de forrige da. Så vi får se. Syns det var helt greit at Per gikk ut i dag. Vil heller ha Anders der lenger. Dessuten syns jeg han var litt vel selvsikker når han anslo sine sjanser til 98% Greit å være optimist, men likevel. Endret 13. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Per måtte reise hjem ja Tror Anders er en meget sterk person, han kommer nok langt. Ser frem til det som det skrives om i blader og sånt, at det er en slags sekt eller noe sånt som kommer og vil ta over gården? 7714855[/snapback] Enig, håper de må sloss for å beholde gården Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Per var vist litt for selvsikkert han Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Per var vist litt for selvsikkert han 7714917[/snapback] Ja, sa det før kampen begynte jeg: "den der selvsikkerheten kommer til og ta knekken på ham", og det skjedde jammen meg også. Bad for him Hvem tror dere blir storbonde da? De snakket om at det burde bli en dame, er det ønskelig? Håper Anders blir storbonde jeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Per tok for mange pus up's for kampen at han var utslitt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg hadde likt å se at Anders ble storbonde nå. Tror han kan komme til å drive resten av gjengen ganske hart. Blir mye jobb med nytt ukesoppdrag, samt de bjelkene i taket som må skiftes ut. Men tror nok kanskje at Per velger en av de kvinnelige deltakerne til storbonde. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Håper ikke han sleske storbonden vinner. Sleske j... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Håper ikke han sleske storbonden vinner. Sleske j... 7723723[/snapback] Håper ikke jeg heller, men er redd han kan komme langt. Er liksom typen til det. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Synes jeg så et tent lysrør på veggen i kjempebua? Da har de altså spandert på deltakerne elektrisitet mens de venter på kamp Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jøss, Farmen-tråd! Følger selv med på Farmen, og er spent på hvordan serien kommer til å utvikle seg. I første episoden fikk jeg inntrykk av at det var en haug med kåtinger som ble sendt ut, men vi får nå se. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Synes jeg så et tent lysrør på veggen i kjempebua? Da har de altså spandert på deltakerne elektrisitet mens de venter på kamp 7723789[/snapback] Det la jeg merke til også, kommenterte det med en gang, men tenkte ikke så mye over det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jøss, Farmen-tråd! Følger selv med på Farmen, og er spent på hvordan serien kommer til å utvikle seg. I første episoden fikk jeg inntrykk av at det var en haug med kåtinger som ble sendt ut, men vi får nå se. 7734069[/snapback] Ja, haha han Mikkel som prata om å få ei dame oppi senga si så fort som mulig. :!: Han som ble storbonde denne uka, Lars Erik, kommer til å vinne Farmen. Det er mitt tips per i dag. Gjetter det, så har jeg blitt den første til å gjette det, så får vi se. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Håper ikke han sleske storbonden vinner. Sleske j... 7723723[/snapback] Fy faen for en heslig fyr Kan egentlig godt tenke meg at Mikkel kanskje kan vinne. Syns han er litt tøff, annerledes enn de andre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvem ble førstekjempe? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 2. kjempen fra sist gang. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 2. kjempen fra sist gang. 7747263[/snapback] Jepp, jammen ble ikke Anders valgt denne gangen også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå