Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes faktisk det er litt kjedelig.  Altfor likt forrige runde og litt for fredelig.  Håper vi etterhvert får noen overraskelser og skikkelige krangler.

7714757[/snapback]

De har jo sagt at årets sesong skal bli en god del annerledes enn de forrige da. Så vi får se.

Syns det var helt greit at Per gikk ut i dag. Vil heller ha Anders der lenger. Dessuten syns jeg han var litt vel selvsikker når han anslo sine sjanser til 98% :p Greit å være optimist, men likevel.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Per måtte reise hjem ja :p

Tror Anders er en meget sterk person, han kommer nok langt.

Ser frem til det som det skrives om i blader og sånt, at det er en slags sekt eller noe sånt som kommer og vil ta over gården?

7714855[/snapback]

Enig, håper de må sloss for å beholde gården :)

Lenke til kommentar
Per var vist litt for selvsikkert han  :whistle:

7714917[/snapback]

Ja, sa det før kampen begynte jeg: "den der selvsikkerheten kommer til og ta knekken på ham", og det skjedde jammen meg også.

Bad for him :whistle:

Hvem tror dere blir storbonde da?

De snakket om at det burde bli en dame, er det ønskelig?

Håper Anders blir storbonde jeg :yes:

Lenke til kommentar
Synes jeg så et tent lysrør på veggen i kjempebua? Da har de altså spandert på deltakerne elektrisitet mens de venter på kamp ;)

7723789[/snapback]

Det la jeg merke til også, kommenterte det med en gang, men tenkte ikke så mye over det

Lenke til kommentar
Jøss, Farmen-tråd! :) Følger selv med på Farmen, og er spent på hvordan serien kommer til å utvikle seg. I første episoden fikk jeg inntrykk av at det var en haug med kåtinger som ble sendt ut, men vi får nå se.

7734069[/snapback]

Ja, haha han Mikkel som prata om å få ei dame oppi senga si så fort som mulig. :!:

Han som ble storbonde denne uka, Lars Erik, kommer til å vinne Farmen. Det er mitt tips per i dag. Gjetter det, så har jeg blitt den første til å gjette det, så får vi se. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...