Scorpy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Godt mulig, men det er ikke alle som leser Se og Hør Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 «Farmen»-bonden snødd inne Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Leser på VG-Nett i dag at Laila og Farmen-mentor Frode, har blitt kjærester 8038122[/snapback] Lawl.. når du skriver det, sånn er det faktisk mulig at de passer veeldig godt i lag. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er spent på om de blir ferdig med ukesoppdraget denne uken, er alt for mye avkobling etter min mening. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvem ble førstekjempe? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Solveig ble det. 8048272[/snapback] Trodde Mikkel skulle bli backstabbed der , men han hadde tydeligvis stålkontroll på hvem som ble valgt. Solveig velger sikkert Agnethe /(Agnathe...?) siden hun da kan regne med seier i alle fysiske øvelser, men hun kan nok ryke på kunnskap....... Mikkel rules Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Solveig ble det. 8048272[/snapback] Trodde Mikkel skulle bli backstabbed der , men han hadde tydeligvis stålkontroll på hvem som ble valgt. Solveig velger sikkert Agnethe /(Agnathe...?) siden hun da kan regne med seier i alle fysiske øvelser, men hun kan nok ryke på kunnskap....... Mikkel rules 8048543[/snapback] Naa.. hun velger vel en av de som står utenfor firkløveret? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror Solveig velger Cecilie og vinner. Cecilie ryker ut, Astrid er storbonde enda en gang (eventuelt Mikkel). Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Solveig ble det. 8048272[/snapback] Trodde Mikkel skulle bli backstabbed der , men han hadde tydeligvis stålkontroll på hvem som ble valgt. Solveig velger sikkert Agnethe /(Agnathe...?) siden hun da kan regne med seier i alle fysiske øvelser, men hun kan nok ryke på kunnskap....... Mikkel rules 8048543[/snapback] Naa.. hun velger vel en av de som står utenfor firkløveret? 8048778[/snapback] Jeg tror hun velger Agnethe for da blir hun igjen og Ole Magnus storbonde. Jeg syns forøvrig at den som vinner tvekampen skulle blitt storbonde. hehe Endret 28. februar 2007 av Marianneg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk ikke sett farmen i dag heller. Satte de rekord i baksnakking da Solveig ble valgt eller? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk ikke sett farmen i dag heller. Satte de rekord i baksnakking da Solveig ble valgt eller?Neida. Fikk bare se at Solveig og Hanne satt å snakka i høyet på loven. That's all. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Var ikke så mye prat om det etterpå. Bare at Solveig ikke skjønte hvorfor akkurat hun ble valgt, og ikke heller Hanne (som er en ekstra trussel fordi hun har finalekniv), eller Agnethe (fordi det ville vært taktisk lurt å splitte paret). Og så var Hanne redd for å miste Solveig, hun ville ikke bli alene igjen der inne sa hun. Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nei Hanne har vel ingen å klage til om Solveig ryker. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Og så var Hanne redd for å miste Solveig, hun ville ikke bli alene igjen der inne sa hun. 8050163[/snapback] Var nok ikke tilfeldig at hun sa det etter Solveig ble valgt heller. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva er greia med disse knivene? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Mikkel vist seg ihvertfall som en følelseladd person i dag når han fikk brev hjemme fra med bilde av barna og samboer. Så helt kynisk er han nok ikke Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva er greia med disse knivene? 8050781[/snapback] Om jeg ikke husker helt feil fra tidligere, så har finalene vært teorioppgaver, der man har et x antall kniver/liv på hver. Svarer man feil, mister man en kniv. Har man ekstra kniver, har man ekstra liv. Er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Viss ukesoppdraget blir ferdig og godkjent, får storbonden en kniv, som kan bli nyttig i finaleuka. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Om jeg ikke husker helt feil fra tidligere, så har finalene vært teorioppgaver, der man har et x antall kniver/liv på hver. Svarer man feil, mister man en kniv. Har man ekstra kniver, har man ekstra liv. Er jeg helt på jordet? Mener å huske at man får en kniv for hvert spørsmål, og så er det første mann med fem kniver eller noe sånt. Og så fungerer det kanskje slik at de som allerede har fått en kniv begynner med denne kniven som en av de fem man må ha for å vinne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå