Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Solveig ble det. ;)

8048272[/snapback]

 

 

Trodde Mikkel skulle bli backstabbed der , men han hadde tydeligvis stålkontroll på hvem som ble valgt.

 

Solveig velger sikkert Agnethe /(Agnathe...?) siden hun da kan regne med seier i alle fysiske øvelser, men hun kan nok ryke på kunnskap.......

 

Mikkel rules :D

Lenke til kommentar
Solveig ble det. ;)

8048272[/snapback]

 

 

Trodde Mikkel skulle bli backstabbed der , men han hadde tydeligvis stålkontroll på hvem som ble valgt.

 

Solveig velger sikkert Agnethe /(Agnathe...?) siden hun da kan regne med seier i alle fysiske øvelser, men hun kan nok ryke på kunnskap.......

 

Mikkel rules :D

8048543[/snapback]

 

Naa.. hun velger vel en av de som står utenfor firkløveret?

Lenke til kommentar
Solveig ble det. ;)

8048272[/snapback]

 

 

Trodde Mikkel skulle bli backstabbed der , men han hadde tydeligvis stålkontroll på hvem som ble valgt.

 

Solveig velger sikkert Agnethe /(Agnathe...?) siden hun da kan regne med seier i alle fysiske øvelser, men hun kan nok ryke på kunnskap.......

 

Mikkel rules :D

8048543[/snapback]

 

Naa.. hun velger vel en av de som står utenfor firkløveret?

8048778[/snapback]

 

Jeg tror hun velger Agnethe for da blir hun igjen og Ole Magnus storbonde.

 

 

Jeg syns forøvrig at den som vinner tvekampen skulle blitt storbonde. hehe

Endret av Marianneg
Lenke til kommentar

Var ikke så mye prat om det etterpå. Bare at Solveig ikke skjønte hvorfor akkurat hun ble valgt, og ikke heller Hanne (som er en ekstra trussel fordi hun har finalekniv), eller Agnethe (fordi det ville vært taktisk lurt å splitte paret).

Og så var Hanne redd for å miste Solveig, hun ville ikke bli alene igjen der inne sa hun.

Lenke til kommentar
Hva er greia med disse knivene?

8050781[/snapback]

Om jeg ikke husker helt feil fra tidligere, så har finalene vært teorioppgaver, der man har et x antall kniver/liv på hver. Svarer man feil, mister man en kniv. Har man ekstra kniver, har man ekstra liv. Er jeg helt på jordet? :)

Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker helt feil fra tidligere, så har finalene vært teorioppgaver, der man har et x antall kniver/liv på hver. Svarer man feil, mister man en kniv. Har man ekstra kniver, har man ekstra liv. Er jeg helt på jordet? :)
Mener å huske at man får en kniv for hvert spørsmål, og så er det første mann med fem kniver eller noe sånt. Og så fungerer det kanskje slik at de som allerede har fått en kniv begynner med denne kniven som en av de fem man må ha for å vinne?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...