Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Gleder meg som en unge til neste episode. I traileren så vi nesten samtlige gråte etter at mentor kom med en overraskelse, til og med Mikker. Uvedkommende fortsetter å dukke opp på Farmen og jeg personlig er veldig spent på førstekjempevalget.

 

Skjønte forresten ikke helt hva de "sabotørene" holdt på med, noen andre som fattet det?

8032375[/snapback]

Det så ut som om de dro opp de plankene på låvebrua. De skal vel inn å stjele den grisen de slaktet sikkert.

Mikkel som gråter.. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan jo være at overraskelsen er brev hjemmefra da, siden jeg ante et lite smil i mentor sitt annsikt da han gikk bortover, men kanskje dette bare var meg?

 

DB

8032522[/snapback]

 

 

Helt sikkert brev, eller så er kua også dø. Alt stresset i forbindelse med innspillingen tok antakeligvis livet av kalven. Nå kanskje kua også, men hva ofrer man ikke for litt TV underholdning. :whistle:

Lenke til kommentar
Digger virkelig at de kommer uvedkommende på gården og når de reiser ut for å selge\bytte varer, får skikkelig god feeling og stemning, milevis bedre en tidligere sesonger.

8033896[/snapback]

 

 

Du er klar over at de er skuespillere? :):dribble:

 

De hadde riktignok problemer med lokale tenåringer som skulle lage bråk (hvem har ikke det....), men det viser de nok ikke på TV.

Lenke til kommentar

tror han faktisk ikke fikk en av uvedkommene gjestene, hadde blitt litt for "vanskelig" å gjøre noe ut av det inne i tv-serien, tenk hvis ole magnus f.eks slo en av de eller noe sånt..hadde vært vanskelig å koble det inn i serien. Hvis han fikk en av de tror jeg Mentor eller noen andre kommer med lensmannen og bare fører de vekk, ikke noe spessielt..

 

DB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...