Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ole Magnus er foreløpig den mest verdige vinneren der inne. Han har jo slått ut 3 stk i kamp.
Akkurat som alle andre andrekjemper.
Ole Magnus er den eneste andrekjempen som har slått ut 3 deltakere såvidt jeg vet...

8028070[/snapback]

Ja, men jeg mener ikke han har fortjent å vinne fordi han har klart å slå ut tre stykk som andrekjempe. De kunne sikkert mange andre også klart (siden det er en stor fordel). Heier på Mikkel jeg, som stort sett har klart å holde seg unna kamper (ved hjelp av sitt taktiske spill). :)

Lenke til kommentar

Tipper Astrid blir storbonde, og at hun velger Ole Magnus som førstekjempe.

Mikkel vet at han må kjempe mot Ole Magnus til slutt uansett, hvorfor ikke få det unnagjort .. og få sikra seg slik at han kan velge gren?

 

Er vel ikke så mange andre av jentene som ville valgt Ole Magnus foran Mikkel som førstekjempe?

 

Det nest beste ville vært å få Agnethe som førstekjempe.

På tide å splitte opp paret, og splitte konspirasjonsgjengen .. kaklekoret.

 

Heia Mikkel!

Lenke til kommentar
Tipper Astrid blir storbonde, og at hun velger Ole Magnus som førstekjempe.

Mikkel vet at han må kjempe mot Ole Magnus til slutt uansett, hvorfor ikke få det unnagjort .. og få sikra seg slik at han kan velge gren?

 

Er vel ikke så mange andre av jentene som ville valgt Ole Magnus foran Mikkel som førstekjempe?

 

Det nest beste ville vært å få Agnethe som førstekjempe.

På tide å splitte opp paret, og splitte konspirasjonsgjengen .. kaklekoret.

 

Heia Mikkel!

8028176[/snapback]

 

jeg liker tankegangen din :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tipper Mikkel vinner hele Farmen. Han er nesten den eneste gutten igjen, og jeg tipper at Eivind kommer til å velge ham som storbonde i kveldens program. Han er også den eneste på gården som virkelig tenker taktikk.

 

Mikkel Rev kommer alltid best ut av situasjoner i folkeeventyrene også ;)

Lenke til kommentar
Ole Magnus er den eneste andrekjempen som har slått ut 3 deltakere såvidt jeg vet...
Ja, men jeg mener ikke han har fortjent å vinne fordi han har klart å slå ut tre stykk som andrekjempe. De kunne sikkert mange andre også klart (siden det er en stor fordel).
Aha! Da forstår jeg :) Men er jo sant det ja. Han har jo hatt en stor fordel som har vært andrekjempe og dermed kunne velge gren.
Lenke til kommentar
Jeg tipper Mikkel vinner hele Farmen. Han er nesten den eneste gutten igjen, og jeg tipper at Eivind kommer til å velge ham som storbonde i kveldens program. Han er også  den eneste på gården som virkelig tenker taktikk.

 

Mikkel Rev kommer alltid best ut av situasjoner i folkeeventyrene også ;)

8028494[/snapback]

 

Enig her. Både tror og håper at han står igjen som vinner

Lenke til kommentar
Blir ikke Mikkel storbonde i dag så tror jeg dessverre han ligger dårlig an. Hvilken gren kan han egentlig slå Ole Magnus i? Kunnskap eller saging? Alt annet tviler jeg på siden OM er både sterk, lang og har god koordinasjon.

 

Får håpe Mikkel blir andrekjempe i såfall. :hmm:

8031412[/snapback]

Eivind som røk ut hadde jo absoulutt best kontakt med Mikkel og Astrid. Og etter hva som har blitt sagt og gjort har jo de en liten allianse på gang, så tror ikke dette skal bli Mikkels værste uke.

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til neste episode. I traileren så vi nesten samtlige gråte etter at mentor kom med en overraskelse, til og med Mikker. Uvedkommende fortsetter å dukke opp på Farmen og jeg personlig er veldig spent på førstekjempevalget.

 

Skjønte forresten ikke helt hva de "sabotørene" holdt på med, noen andre som fattet det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...