Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er litt artig at alle liker Mikkel nå, men ingen likte Jarl når han dreiv på. Han spilte jo spillet han også. Dog har det jo så klart med personen Jarl i forhold til Mikkel da. Jeg synes de kan skru av kameraene foran alle de andre enn Mikkel jeg, irriterer meg noe voldsomt at de sitter å klager konstant i stedet for å bare spille spillet sjøl.

7999391[/snapback]

 

Jarl var langt ifra så "flink" som Mikkel. Jarl gjorde seg selv for upop for ofte.

Lenke til kommentar
Synes det er litt artig at alle liker Mikkel nå, men ingen likte Jarl når han dreiv på. Han spilte jo spillet han også. Dog har det jo så klart med personen Jarl i forhold til Mikkel da. Jeg synes de kan skru av kameraene foran alle de andre enn Mikkel jeg, irriterer meg noe voldsomt at de sitter å klager konstant i stedet for å bare spille spillet sjøl.

7999391[/snapback]

 

Mikkel har jeg likt helt fra starten. Og gjør det fortsatt, selv om jeg irriterer meg litt over oppførselen hans noen ganger.

Men Mikkel er noe helt annet enn Jarl. De spilte begge spillet, men der Jarl tydelig gikk inn for å lage mest mulig bråk og få alle imot seg, så smyger Mikkel seg rundt og er stort sett venner med alle.

Lenke til kommentar

Eivind sa helt på slutten at noen kom til å få en overraskelse angående storbondevalget.

Blir det Astrid?

 

Tenker vel at Solveig blir førstekjempe da siden de er litt i tottene på hverandre.

 

Blir også moro å se på de ubudne gjestene, virker som det kan bli litt "action" :yes:

Lenke til kommentar

Mikkel blir nok ingen lett motstander for noen, men jeg tror ikke han er så uovervinnelig som han skal ha det til selv. :wee:

Dessuten tror jeg Ole Magnus blir vanskelig å slå også. Han har vunnet tre tvekamper nå og er full av selvtillit. :)

 

Helt greit at Eivind gikk ut i dag forresten. Og neste uke blir enten Mikkel eller Astrid storbonde tror jeg. Tipper på sistnevnte.

Lenke til kommentar

Sikkert traileren som lurer oss igjen, men på slutten av episoden så vi at de ropte på Mikkel med en gang disse folkene kom, og det er jo vanlig å gå rett til storbonden med en gang det skjer noe - men samtidig, så kan det jo ha noe med mangel av menn på gården å gjøre, at ikke jentene er "tøffe" nok. Hvem vet. ;)

Lenke til kommentar

Den kalvingen kan like gjerne ha vært før nytt storbondevalg og da er det vel forsåvidt det samme hvem som heiser flagget.

 

Men tror ikke Mikkel blir valgt, for han sa han ville overraske.

 

@Lofnes: Den holder ikke. Det er jo klart han ber Mikkel komme siden han er mannfolk. Men kunne jo kanskje være et sjakktrekk å spørre Laila, hun har jo ganske god erfaring med å banke skuespillere.

 

EDIT: Laila, ikke Linda.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Skal jo ikke se bort i fra at Mikkel blir storbonde. Det med at storbondevalget skal bli overraskende trenger ikke bety noe som helst ut i fra tidligere trailere. Mikkel har behandlet Eivind fint hele tiden, og han ble spart for tvekamp i tillegg. Mikkel er vel også den han har hatt best kontakt med. Får bare vente og se. :)

Lenke til kommentar
Jeg la merke til at når Ole Magnus ropte på Mikkel, så det ikke ut som han kom ned fra noe sted. Noe som kan tyde på at han ikke bor på "storbondeloftet", men igjen kan dette ha skjedd før den nye storbonden ble valgt.

8018212[/snapback]

 

Ja, tipper dette skjer natta etter tvekampen, altså før dagen hvor storbonden velges.

Lenke til kommentar
Håper hun svære dama med de krøllene snart går ut. Ho gjør jo absolutt ingen ting der. Det eneste ho gjør er og sitte og klage på alle andre. Det er så utrolig irriterendes og se på. Jeg har aldri sett henne jobbe.

8021210[/snapback]

Hun er da ikke så håpløs?

Tror de fleste jentene vil komme til å slite med henne, spesielt hvis hun blir andrekjempe og velger bryting så tror jeg de kommer til å få problemer med å få henne ut av ringen :whistle:

Lenke til kommentar

 

Det ble vel gjort når han mentor kom og sa det sto om liv og... ;)

 

Står hvertfall dette under onsdag:

"20:00 Farmen

 

Realityserie. Sesong 4. Episode 23 av 30. Programleder: Gaute Grøtta Grav.

Fjorten personer blir sendt hundre år tilbake i tid. Isolert fra omverdenen skal de drive en gård. De er bare hjulpet av det jorden og dyrene kan gi dem, og har ingen moderne hjelpemidler. Hver uke må to deltakere kjempe om å få bli på gården - en av dem må dra hjem.

 

I kveld: Deltagerne får en ubehagelig overraskelse da det kommer ubudne gjester til gården på nattestid. Ole Magnus og Mikkel løper etter dem, men inntrengerne slipper unna.

(ttv)

 

20:30 Golden Goal"

 

http://pub.tv2.no/TV2/tvguide/?year=2007&week=9&day=3#3

 

Lenke til kommentar
Håper hun svære dama med de krøllene snart går ut. Ho gjør jo absolutt ingen ting der. Det eneste ho gjør er og sitte og klage på alle andre. Det er så utrolig irriterendes og se på. Jeg har aldri sett henne jobbe.

8021210[/snapback]

Hun er da ikke så håpløs?

Tror de fleste jentene vil komme til å slite med henne, spesielt hvis hun blir andrekjempe og velger bryting så tror jeg de kommer til å få problemer med å få henne ut av ringen :whistle:

8021297[/snapback]

I alle de episodene jeg har sett så er det alt ho har gjort. Men hvis ho blir førstekjempe så tar andrekjempen selfølgelig kunskap. For ho ser ikke ut til og kunne så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...