Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Sikkert Gaute som har sagt det eller noe sånt, at det strider mot reglene kanskje? tror ikke Agnete blir valgt, jeg tror Ole Magnus var sur fordi storbonden ikke vil straffe Mikkel. Kanskje?

7979484[/snapback]

 

Hadde det vært mot reglene (noe jeg tror ikke er tilfelle) burde det kommet opp mye tidligere. Allerede den første uken smugspiste Jarl og hans hjelpere noe mat på vei hjem fra markedet. Jeg tror det kommer opp på en annen måte, hvis det i det hele tatt er det som kommer opp. Trailerene har lurt oss før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kansje dette spørsmålet virker dumt, men er det virkelig sånn at de har et slags "manus" der de får instrukser om hva de skal gjøre og si?

 

 

For enkelte ting folk gjør på farmen virker litt dumt..

7980543[/snapback]

Jeg tror ikke det er sånn, og hvis det mot formodning skulle være sånn ting foregår er det ikke "offentlig". Hadde vel rett og slett blitt for dumt.

Lenke til kommentar
Sikkert Gaute som har sagt det eller noe sånt, at det strider mot reglene kanskje? tror ikke Agnete blir valgt, jeg tror Ole Magnus var sur fordi storbonden ikke vil straffe Mikkel. Kanskje?

7979484[/snapback]

 

Hadde det vært mot reglene (noe jeg tror ikke er tilfelle) burde det kommet opp mye tidligere. Allerede den første uken smugspiste Jarl og hans hjelpere noe mat på vei hjem fra markedet. Jeg tror det kommer opp på en annen måte, hvis det i det hele tatt er det som kommer opp. Trailerene har lurt oss før.

7980521[/snapback]

Jeg bare tenker høyt. Kan hende de krangler om hvem som skal skrelle potet for det vi vet. Som du sa, trailerene har faktisk lurt oss før.

Lenke til kommentar
Mikkel spiller spillet bra, og sånn sett ser jeg på han som en verdig vinner

7985240[/snapback]

 

Enig i dette.

 

 

Jeg tror og Agnethe blir førstekjempe. Håper det ihvertfall for jeg syns det er tull med par som har vært med så lenge. Jentene har jo en romantisk bondegårdsferie i forhold til å spille spillet de faktisk er der for.

Lenke til kommentar

Haha, for en episode. Igjen lurt av traileren angående den "episoden" mellom Mikkel og Laila. Førstekjempen ble valgt ved hjelp av loddtrekning :!:

 

Mikkel er etter min mening på god vei mot finaleplass nå, tor Eivind vil velge Ole Magnus som andrekjempe, både fordi han er venn med Mikkel og fordi han har generelt større sjangs til å slå Ole Magnus. Hvis Eivind ryker ut blir jo også Mikkel mest sansynlig storbonde og er sikker en uke til. Er Han igjen litt taktisk velger han kanskje Agnethe til førstekjempe, og hvis hun ryker ut blir Ole Magnus storbonde og igjen imun. Dermed kan han ikke velge Mikkel osv.

 

Ble litt mye på slutten, men håper de fleste skjønner tankegangen.

Lenke til kommentar
Alt går Mikkels vei nå. Går Eivind ut på lørdag så er mye gjort. ;)

Så jo bare i denne episoden hvor lett han tvinner dem rundt fingern, Laila f.eks. Han flyr rundt til alle og sladrer og skaper interne krangler. Alliansene krangler, og mikkel koser seg.

7994635[/snapback]

 

Nettopp, Mikkel spiller spillet for hva det er verdt og kan fort vinne alt sammen. Det vil uansett ikke være ufortjent, ganske gøy å se på TV hvordan han kan gå rundt mellom alt og alle for å opparbeide seg respekt. De andre deltakerene har nok ikke visst brøkdelen av hva han har holdt på med før de har fått se det på TV.

Lenke til kommentar

Fullt fortjent hvis Mikkel vinner ja. Han spiller taktikken sin meget bra.

Hørte jo også hva Laila sa om han i dag, at hun stoler på det meste han sier og hun tror han er sånn som hun har fått inntrykk av. Hvis den oppfatningen deles av flere der inne så er det ikke rart han klarer å lure dem så godt som han gjør. Skulle likt å se ansiktene deres når de ser på nå. Tror det kommer fram ganske mye grums de ikke visste om. :!:

Lenke til kommentar

Synes det er litt artig at alle liker Mikkel nå, men ingen likte Jarl når han dreiv på. Han spilte jo spillet han også. Dog har det jo så klart med personen Jarl i forhold til Mikkel da. Jeg synes de kan skru av kameraene foran alle de andre enn Mikkel jeg, irriterer meg noe voldsomt at de sitter å klager konstant i stedet for å bare spille spillet sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...