Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns de klager på storbonden hver uke jeg. Er da ikke noe nytt det. Er vel en blanding av misunnelse og frykt. :p

7970165[/snapback]

Jepp, er nok det. Alle tror de skal være beste storbonden, men har nok noe med det at andre ser feil hos andre mye lettere enn en selv.

Lenke til kommentar
Tror Mikkel er på tur ut.. han blir mer og mer gjennomskuet slik jeg ser det..

7978542[/snapback]

Mikkel blir Storbonde nå!

Og det er få som har stått på like mye som mikkel, om man ser bort i fra den håndarbeids uken som var nå (og han gjorde en del da også)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Haha.. TV2 fucks up igjen! Synes de avslørte rimelig godt hvem som blir førstekjempe..

7979326[/snapback]

Og hvem så det ut til å bli da?

Fikk det ikke med meg pga at vi fikk et snakkesalig bsøk akkurat når det pågikk :blush:

7979417[/snapback]

At Agnete blir førstekjempe, slik jeg forstod det

Lenke til kommentar
Hva tror dere det handler om på onsdag? Virka som det var full fiasko:-S Kanskje Mikkel er blitt avslørt...

7979420[/snapback]

Det virket sånn ja, skjønner ikke hvor de skal ha fått det fra :hmm:

7979446[/snapback]

Sikkert Gaute som har sagt det eller noe sånt, at det strider mot reglene kanskje? tror ikke Agnete blir valgt, jeg tror Ole Magnus var sur fordi storbonden ikke vil straffe Mikkel. Kanskje?

Lenke til kommentar

Tja.. på/i Robinson så ville vel produksjonen avslørt om noen jukset med maten eller andre ting. Men det står da ingenting i farmenreglementet som skulle tilsi at Mikkel og Jarle gjorde noe ulovlig? :hmm:

Fikk ikke helt med meg det vi så om neste episode, det var ikke slik at det var Mikkel som fortalte Laila de greiene da? Mikkel så jo ganske happy ut når han sa at 'alt gikk i følge planen hans'.

Kanskje noen av 'bygdefjottene' var ute og fiska og så greiene på den øya og fortalte det til mentor :D

Endret av b0nna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...