kremt Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Marianne var sytete og plagsom, greit at hun gikk ut. Jeg tipper Laila blir storbonde ja Så at de andre hadde sterke reaksjoner på storbondens lederstil elns, hva er det hun kommer til å gjøre feil da tro? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Syns de klager på storbonden hver uke jeg. Er da ikke noe nytt det. Er vel en blanding av misunnelse og frykt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Syns de klager på storbonden hver uke jeg. Er da ikke noe nytt det. Er vel en blanding av misunnelse og frykt. 7970165[/snapback] Jepp, er nok det. Alle tror de skal være beste storbonden, men har nok noe med det at andre ser feil hos andre mye lettere enn en selv. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Etter at Dani gikk ut ble Marianne en stor plage. Hun begynte å tute etter annahver setning hun klemte ut. Eneste hun greide var å syte og klage. Genialt at hun gikk ut. Blir spennende å se hvem som blir storbonde, og hvem av de nye glupertene som får bli. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Vil tro Laila blir storbonde. Hadde jeg vært deltager og sett programmet i ettertid ville jeg måkt ned Mikkel tvert, den mannen behøver juling. Dog så spiller han spillet fullt ut Endret 19. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mikkel er genial! (slu & lur som jeg liker i slike konkuranser) Håper han vinner Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mikkel er genial! (slu & lur som jeg liker i slike konkuranser) Håper han vinner 7977942[/snapback] jeg syns også han er ganske genial. Likte ikke de episodene der de gaflet fisk mens de andre jobbet, men Mikkel spiller som sagt spille fullt ut. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tror Mikkel er på tur ut.. han blir mer og mer gjennomskuet slik jeg ser det.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Tror Mikkel er på tur ut.. han blir mer og mer gjennomskuet slik jeg ser det.. 7978542[/snapback] Mikkel blir Storbonde nå! Og det er få som har stått på like mye som mikkel, om man ser bort i fra den håndarbeids uken som var nå (og han gjorde en del da også) Endret 19. februar 2007 av Blacki Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Haha.. TV2 fucks up igjen! Synes de avslørte rimelig godt hvem som blir førstekjempe.. Digg at hu Karidama røyk, taklet ikke helt hu.. Er også rimelig lei av whininga til Hanne og trønderdama.. Hvorfor ikke begynne å spille spillet selv?! Herregud altså.. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Håper Agnete ryker ut.. Lei av maset hennes Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Haha.. TV2 fucks up igjen! Synes de avslørte rimelig godt hvem som blir førstekjempe.. 7979326[/snapback] Og hvem så det ut til å bli da? Fikk det ikke med meg pga at vi fikk et snakkesalig bsøk akkurat når det pågikk Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva tror dere det handler om på onsdag? Virka som det var full fiasko:-S Kanskje Mikkel er blitt avslørt... Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Haha.. TV2 fucks up igjen! Synes de avslørte rimelig godt hvem som blir førstekjempe.. 7979326[/snapback] Og hvem så det ut til å bli da? Fikk det ikke med meg pga at vi fikk et snakkesalig bsøk akkurat når det pågikk 7979417[/snapback] At Agnete blir førstekjempe, slik jeg forstod det Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hva tror dere det handler om på onsdag? Virka som det var full fiasko:-S Kanskje Mikkel er blitt avslørt... 7979420[/snapback] Det virket sånn ja, skjønner ikke hvor de skal ha fått det fra Endret 19. februar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva tror dere det handler om på onsdag? Virka som det var full fiasko:-S Kanskje Mikkel er blitt avslørt... 7979420[/snapback] Det virket sånn ja, skjønner ikke hvor de skal ha fått det fra 7979446[/snapback] Sikkert Gaute som har sagt det eller noe sånt, at det strider mot reglene kanskje? tror ikke Agnete blir valgt, jeg tror Ole Magnus var sur fordi storbonden ikke vil straffe Mikkel. Kanskje? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Tja.. på/i Robinson så ville vel produksjonen avslørt om noen jukset med maten eller andre ting. Men det står da ingenting i farmenreglementet som skulle tilsi at Mikkel og Jarle gjorde noe ulovlig? Fikk ikke helt med meg det vi så om neste episode, det var ikke slik at det var Mikkel som fortalte Laila de greiene da? Mikkel så jo ganske happy ut når han sa at 'alt gikk i følge planen hans'. Kanskje noen av 'bygdefjottene' var ute og fiska og så greiene på den øya og fortalte det til mentor Endret 19. februar 2007 av b0nna Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg tok det nå som at Agnethe blir førstekjempe ja.. Kan jo også være som Hanne sier at Ole Magnus blir sur på Laila pga. Mikkel.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fikk ikke sett episoden i dag. Hvem ble storbonde? Ble det Laila? Lenke til kommentar
brd Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Laila er skuespiller, hun velger Agnethe til å bu med henne også velger hun henne til førstekjempe bare får å skape leven: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå