Nevnarion Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg liker ingen av dem jeg heller, ikke i sånn forstand at det blir noen feiring for at noen av dem går videre. Håper de ryker ut rimelig kjapt begge to. Men det kan hende det trengs en gutt til der inne, for å få litt mer spenning i tvekampvalgene litt lenger framover. Jenter er det nok av, så Kari trenger vi ikke. Få henne ut. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kari ja.. Steik så hun maser! Tror jeg hadde blitt gal om jeg skulle lagt på loven der. Også unnskylder hun seg hele tiden. Nei, av de to så ville jeg klart valgt Eivind. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Eivind må selvfølgelig bli, men må si at jeg irriterte meg litt over Hannes oppførsel ovenfor de nye "utfordrerene" særlig Kari. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Eivind må selvfølgelig bli, men må si at jeg irriterte meg litt over Hannes oppførsel ovenfor de nye "utfordrerene" særlig Kari. 7932073[/snapback] Enig, greit at de skal jobbe - noe som i hvert fall Eivind gjør. Trenger ikke ha den innstillinga. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva skal de jentene gjøre vis mattis og eivind går ut da? Klarer de å få til noe mat, hehe. Det er jo gutta som har stått for maten. Mye takket være Mattis og Jarl. Jeg håper Samen vinner Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Mattis = Mikkel? ^^ Men uansett, så vil det uansett være to gutter igjen til finalen. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Men uansett, så vil det uansett være to gutter igjen til finalen.Nei? Når en jente er storbonde kan det jo bli guttekamp mellom to gjenværende gutter, og da er det en igjen... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Men uansett, så vil det uansett være to gutter igjen til finalen.Nei? Når en jente er storbonde kan det jo bli guttekamp mellom to gjenværende gutter, og da er det en igjen... 7933823[/snapback] D'oh, selvfølgelig. Beklager, tenkte feil. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Mikkel jeg tenkte på ja, hehe. Pleier å si mattis;) Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Skjønner ikke hvorfor Mikkel er så redd for å måtte lage disse sokkene?! Hva er det som er så galt med det? Ole Magnus får det jo greit til Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så dere teaseren på tvekampen? Kamera fokuserte på Ole Magnus. Så kan vi spekulere i om Tv2 enda en gang har tabbet seg ut med å røpe spenningen? Blir det Agnete som blir valgt som andrekjempe?? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så dere teaseren på tvekampen? Kamera fokuserte på Ole Magnus. Så kan vi spekulere i om Tv2 enda en gang har tabbet seg ut med å røpe spenningen? Blir det Agnete som blir valgt som andrekjempe?? 7944006[/snapback] Det blir spennende å se, jeg la også merke til at det ble fokusert på Ole Magnus. Men det kan jo hende vi alle blir lurt Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så dere teaseren på tvekampen? Kamera fokuserte på Ole Magnus. Så kan vi spekulere i om Tv2 enda en gang har tabbet seg ut med å røpe spenningen? Blir det Agnete som blir valgt som andrekjempe?? 7944006[/snapback] Det blir spennende å se, jeg la også merke til at det ble fokusert på Ole Magnus. Men det kan jo hende vi alle blir lurt 7944289[/snapback] Føler meg ganske sikker på at det blir Agnete som blir andrekjempe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvem ble førstekjempe? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvem ble førstekjempe? 7945304[/snapback] Marianne, og hun sa hun skulle overraske alle med andrekjempevalget. Sånn sett er ikke Agnethe noe dårlig tips. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvem ble førstekjempe?Marianne Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Farmens største overraskelse så langt. Marianne valgte venninnen Laila til motstander. Merkelig avgjørelse, men samtidig forstår jeg tankegangen hennes. Bedre å tape mot en person hun liker, enn å tape mot Astrid eller Cecilie f.eks. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Digg at Marianne røyk, nå halveres vel grininga på gården, resten er det jo Laila som står for.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Greit å bli kvitt Marianne, synes ikke hun fortjente å vinne uansett. Tror nok Laila blir storbonde neste uke, etter å ha sett "traileren" er det i hvertfall klart at det blir en jente. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Greit å bli kvitt Marianne, synes ikke hun fortjente å vinne uansett. Tror nok Laila blir storbonde neste uke, etter å ha sett "traileren" er det i hvertfall klart at det blir en jente. 7966868[/snapback] Synes det var synd at Marianne gikk, så søt og uskylidig , men sikkert way to sensitive for folk flest. Faktisk en av de få ærlige og snille sjelene der inne . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå