Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Jeg liker ingen av dem jeg heller, ikke i sånn forstand at det blir noen feiring for at noen av dem går videre. Håper de ryker ut rimelig kjapt begge to.

Men det kan hende det trengs en gutt til der inne, for å få litt mer spenning i tvekampvalgene litt lenger framover. Jenter er det nok av, så Kari trenger vi ikke. Få henne ut. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så dere teaseren på tvekampen? Kamera fokuserte på Ole Magnus.

 

Så kan vi spekulere i om Tv2 enda en gang har tabbet seg ut med å røpe spenningen? Blir det Agnete som blir valgt som andrekjempe??

7944006[/snapback]

Det blir spennende å se, jeg la også merke til at det ble fokusert på Ole Magnus. Men det kan jo hende vi alle blir lurt :ph34r:

Lenke til kommentar
Så dere teaseren på tvekampen? Kamera fokuserte på Ole Magnus.

 

Så kan vi spekulere i om Tv2 enda en gang har tabbet seg ut med å røpe spenningen? Blir det Agnete som blir valgt som andrekjempe??

7944006[/snapback]

Det blir spennende å se, jeg la også merke til at det ble fokusert på Ole Magnus. Men det kan jo hende vi alle blir lurt :ph34r:

7944289[/snapback]

 

Føler meg ganske sikker på at det blir Agnete som blir andrekjempe

Lenke til kommentar
Greit å bli kvitt Marianne, synes ikke hun fortjente å vinne uansett. Tror nok Laila blir storbonde neste uke, etter å ha sett "traileren" er det i hvertfall klart at det blir en jente.

7966868[/snapback]

 

Synes det var synd at Marianne gikk, så søt og uskylidig :love: , men sikkert way to sensitive for folk flest. Faktisk en av de få ærlige og snille sjelene der inne .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...