Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tidligere på kvelden så jeg reklame for God kveld Norge. Jarl skal være gjest der.

Da tenkte jeg mitt i forkant av dagens tvekamp.....og fikk rett.

Hvorfor gjør Tv2 det slik??

7915017[/snapback]

Akkurat det samme så jeg også.

Og for et par uker siden når Ole Magnus var i kamp, så stod det i Her & Nå om den episoden som kom etter kampen, at Ole Magnus og Agnethe skulle feire bryllupsdag elns :hmm:

Ikke vanskelig å tenke seg til hvem som gikk ut da nei :tease:

Lenke til kommentar
Endelig gikk han ut. :D

Spørs hvordan det blir nå. Kan se ut som Mikkel blir den nye urokråka. Men jeg liker han fortsatt likevel da. Digger dialekten hans. :wee:

Spent på den nye som kommer inn. De må hvertfall ikke vinne. :p

7915221[/snapback]

Han kan vel begynne å slå seg meg ut nå, siden det omtrent ikke er gutter igjen. Hadde ikke det kommet en ny deltaker, så hadde vel han vært sikret en finaleplass.

Lenke til kommentar
Er ikke 'storbonden' imun da? Og er det ikke slik at hvis mikkel nå blir valgt så må han velge en av jentene? Virker mest logisk..

7916116[/snapback]

Jo, men så har det seg sånn at Farmen fikk to nye deltagere i kveld, deriblant en gutt. Så om Mikkel blir storbonde, kan han sende den nye gutten i kamp mot Ole Magnus, eller omvendt.

Man kan ikke velge en av motsatt kjønn som motstander før helt mot slutten når det er bare rundt 4 stykker igjen.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jo, men så har det seg sånn at Farmen fikk to nye deltagere i kveld, deriblant en gutt. Så om Mikkel blir storbonde, kan han sende den nye gutten i kamp mot Ole Magnus, eller omvendt.

Man kan ikke velge en av motsatt kjønn som motstander før helt mot slutten når det er bare rundt 4 stykker igjen.

7916129[/snapback]

Men om jeg ikke tar feil er disse 2 "utfordrere", eller i alle fall nye, og de siste årene har disse brukt å være immune første uke, for å ikke havne som førstekjempe med en gang.

Om det da er realitet, og Mikkel blir storbonde som ventelig kan være etter all smiskingen, blir det da en jente som må velges.

I fjor var i alle fall utfordrene immune, eller i en "intern" kamp mot værandre, den første uken.

Lenke til kommentar

Jaja, så ble Mikkel storbonde da. Heller ikke uventet. Var morsomt i dag når han måtte spinne og karre ull. :D Så ikke ut som han trivdes helt i den rollen.

Den store bråkmakeren, Jarl, er jo ute nå, og i dag syns jeg vi fikk se en helt ny side av samfunnet der inne. En side som nok har vært der lenge, men ikke blitt satt så mye fokus på før nå. All denne baksnakkingen blant jentene der blant annet. Begynner sakte men sikkert å bli en mer tydelig deling av gjengen nå. Ser hvertfall ut som at Hanne, Solveig og Agnethe (og da sikkert også Ole Magnus) har en liten "allianse" på gang.

Noen vil kanskje si Hanne var litt slem med nykomlingene i dag, men jeg syns det bare er fortjent. De har mye å ta igjen, og da er det bare rett og rimelig at de skal få slite ræva av seg. Syns hun dama (kari) var litt vel mye unnasluntrer. Da liker jeg bedre Eivind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...