Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mikkel er nok ikke så dum han. Er rimelig sikker på at Jarl vil sende ut Ole Magnus isteden for Mikkel.

7893679[/snapback]

Det er jeg også, men hva førstekjempevalget andgår er jeg 100% sikker på at det ikke lå en eneste taktisk tanke bak det. Det var kun hevn.

 

Synes det er rart at ingen av jentene begynner å tenke taktikk snart.

7893740[/snapback]

Skal ikke utelukke Mikkel heelt, da Agnete sikkert skal ta hevn hun også. :hrm:

 

Edit: og da blir det jo kamp mot Mikkel uansett.

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar
Mikkel er nok ikke så dum han. Er rimelig sikker på at Jarl vil sende ut Ole Magnus isteden for Mikkel.

7893679[/snapback]

Det er jeg også, men hva førstekjempevalget andgår er jeg 100% sikker på at det ikke lå en eneste taktisk tanke bak det. Det var kun hevn.

 

Synes det er rart at ingen av jentene begynner å tenke taktikk snart.

7893740[/snapback]

Skal ikke utelukke Mikkel heelt, da Agnete sikkert skal ta hevn hun også. :hrm:

 

Edit: og da blir det jo kamp mot Mikkel uansett.

7893760[/snapback]

Det kan bli et artig scenario, men det finnes jo grenser for hvor lenge de kan tørre å gå uten en jentekamp...

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at det blir igjen bare én gutt, uten at det har vært en eneste jentekamp. Hvis Jarl slår ut Ole Magnus nå på lørdag, så blir Agnethe storbonde, og da skal vel hun ta hevn, velger Jarl igjen, som MÅ velge Mikkel. Og da blir det bare en av dem igjen etter den kampen. :roll:

 

Så lenge jentene ikke begynner å tenke taktikk for sin egen del, men i stedet løper rundt som hevnlystne furier som de gjør nå, så vil det bli sånn også. Guttene tenker taktikk, og velger guttekamper. Jentene tenker hevn, og velger guttekamper.

Men hvis Jarl går ut nå, og velger Mikkel til storbonde, så blir det garantert jentekamp. Siden Mikkel ikke kan velge den eneste gutten utenom ham selv som er med. ;)

Lenke til kommentar

Kan man jammen lure på. :!:

 

Men angående at Marianne valgte Jarl til førstekjempe: Det var jo selvsagt hevn, men samtidig forstår jeg valget hennes. Hun begrunnet det jo selv også, med at hun ikke orket å høre på det maset hans om mat lenger. Og selv om han er gutt så er han likevel en reell trussel for henne, og han har to finalekniver. Så at hun valgte han er helt forståelig.

Dessuten, hvem ellers skulle hun velge? Hun kunne selvsagt valgt en jente og fått ut en konkurrent, men det ville samtidig ført til at noen av jentene kanskje hadde fått noe imot henne, i motsetning til nå som de stort sett går greit overens. Og da kunne hun fort blitt førstekjempe igjen neste uke.

Lenke til kommentar
Jeg anser det for å være 99% sannsynlighet for at det blir han  :innocent:
Er ikke sikkert det blir Ole Magnus. For hvis Ole Magnus ryker ut blir Agnethe storbonde. Og da velger hun Jarl til førstekjempe. Det er ikke en situasjon Jarl ønsker å komme i. Så hvis Jarl ikke kjemper med Mikkel denne uken, så må han det neste uke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...