Ondskapen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skal da ha meg ny ram. Men siden jeg ikke skal bruke så altfor mye penger lurer jeg på hvilken ram brikke jeg brude bruke. Har 1 stk 256 brikke, produsente er ukjent da den satt i pc'en når jeg fikk den. 1 stk kingston 512 brikke (usikker på model, men en litt billig utgave). Jeg har sett på denne HyperX brikker fra Kingston. Men så lurte jeg på om det fantes noe bedre til samme pris? 1000kr er absolut maks... Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Utrolig bra timings på Ram`en, å tviler på at du finner stort bedre enn den... HyperX er også veldig kjent å solid merke... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Utrolig bra timings på Ram`en, å tviler på at du finner stort bedre enn den...HyperX er også veldig kjent å solid merke... 7677502[/snapback] Kingston har jo óg en "UL" -versjon av HyperX serien sin (ihvertfall i DDR1). De har tilgangstider på 2-2-2-5-1 istedenfor 2-3-2-6-1 som denne HyperX-brikka har. Kan trygt annbefale Kingston HyperX (: Dønn stabile, og veldig raske! (klokka mine UL-brikker ganske langt når jeg økte tilgangstidene litt) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Godt og høre, da blir det nok en sånn på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå