coban Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hva er flytende fokusring? Jeg skal lage produktbeskrivelse av noen objektiver og jeg har faktisk ikke så peiling på dette. Hvis noen ønsker å hjelpe til så send meg en melding. Endret 8. januar 2007 av coban Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva er flytende fokusring? Jeg skal lage produktbeskrivelse av noen objektiver og jeg har faktisk ikke så peiling på dette. Hvis noen ønsker å hjelpe til så send meg en melding. 7675716[/snapback] En flytende fokusring er vel en fokusring som man kan vri på sømløst, i motsetning til en som har forskjellige "fokus-hakk" ? Just a wild guess... mvh kjetilfb Lenke til kommentar
m3 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvilket objekt er det snakk om....? Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Prøv å søke etter "floating lens" eller "Optical Image Stabilization". Det står noe om det på denne Wikipedia-siden. Jeg fant også noe her, men ikke nok til å forstå konseptet. Hvis det i det hele tatt er dette som menes med "flytende fokusring" - ikke vet jeg. Hvis du har et produktnavn kan det være det beste søkeordet. Eller hjemmesiden til produsenten. Lykke til! - Rams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå