Reeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hei Etter et par overklokkingsforsøk, så vil ikke PCen mins tarte mer :S den startet fint, etter jeg hadde overklokket og, men etter jeg skrudde den av, og skulle skru den på igjen, ville den ikke på Det som skjer er at når jeg trykker på på-knappen, så virker det som den vil starte, men det "pipet" som skal komme fra HKet, før jeg får skjermbilde, kommer aldri, og den står bare og surrer, uten at noe skjer. Jeg har prøvd å resette BIOS, både med å ta ut batteriet, og med å bruke jumperen, uten hell. Jeg har prøvd med et annet sett med minne. Det eneste jeg egentlig ikke har prøvd, er å bytte skjermkort, men jeg vet det ikke er det. Noen som har noen forslag? Bør jeg sende hovedkortet inn til der jeg kjøpte det igjen? Det som har skjedd nå, har skjedd før, men da begynte aøt å fungere igjen etter en stund, det gjorde det ikke nå. Takker på forhånd for alle svar EDIT: Jeg vet også at de EVGA kortene har som vane å brenne ut (slutte å fungere) Noen som tror det har skjedd med mitt? Det er jo fortsatt lys på det osv. Endret 9. januar 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Muligens du kan forsøke annen strømforsyning, om du ikke har gjort det allerede. Om overklokkingen har påført maskinvaren skade, så kan du ikke forvente at butikken gir deg ny vare. Overklokking gjøres på eget ansvar. Jeg beklager om dette ikke var til hjelp. Vilkår for min gratissupport: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Jeg hjelper andre med glede GRATIS. Om du ikke vil ha min hjelp, så overse mine innlegg, og evenutelt betal for en annen supporter. * Ikke klag over at jeg anbefaler det samme til flere brukere. * Ikke anklag meg om jeg tar feil, jeg er menneske jeg også. efikkan is back. Si gjerne ifra om dette ikke hjelper. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 jeg hadde akkurat det samme problemet for en stund tilbake da jeg begynte med overklokking. skal se om jeg finner linken til emnet mitt her på forumet. det jeg gjorde var å ta ut strømkabelen, slå av PSU og ta ut biosbatteri. så satt jeg alt tilbake igjen og den bootet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hehe, fant ut av det Jeg hadde bare glemt å flytte to jumper tillbake igjen (den som resetter CMOS, og en under den nederste PCI porten) Jeg flyttet begge tilbake, og nå funker alt igjen Takker uansett for svar EDIT: Det med å si til nettbutikken at du har overklokket er jo ikke særlig lurt da, det hadde jeg ikke planer om uansett. (Skulle ikke tro det var det som gjorde det uansett, ettersom alle volts er på auto (utenom CPU HT, vCore og minne) og temperaturene lå som oftest på under 50 grader. Uansett, så er jo alt som sagt oppe å går igjen Endret 8. januar 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå