Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Ikke hør på.. jentene? Det var en interessant taktikk...

8111736[/snapback]

Du skjønner, hun vil egentlig ha en mann som kan fly, men hun tør ikke skrive det rett ut :D

edit: kengdal hadde et poeng der :)

Men neida, trener for å holde meg i form jeg, eller komme i form, alt ettersom hvordan man ser det. Dette inkluderer bredde på ryggen på linje med alt annet, men jeg kommer aldri til å kunne lette på vingene mine.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke hør på.. jentene? Det var en interessant taktikk...

8111736[/snapback]

Vel. Jenten. Forøvrig så trener jeg da utelukkende for meg selv, at muskler trekker damer er et biprodukt av min egen forfenglighet får da så være. At de muligens ikke trekker deg og Smårips får jeg gråte mine modige tårer for en annen gang :)

Lenke til kommentar

SteffyPants: Alle trener ikke for at damer skal like deg. Selv trener jeg fordi det er noe jeg liker og jeg synes det er moro å bli større. Hva andre synes kunne ikke brydd meg mer om.

Og å si at jenter ikke liker muskler blir feil. Det er faktisk mange jenter der ute som liker muskler, at 3-4 personer her på forumet ikke liker det har ikke så veldig stor inflytelse på befolkningen.

Lenke til kommentar

DNA: Selvsagt finnes de jentene også og selvsagt tror jeg ikke at våre meninger her på forumet bryr dere som trenger og godt er det. Det siste jeg vil er at noen skal slutte med hobbyen sin fordi jeg synes de ser fæl ut ^^

Likevel har jeg inntrykk av at muskler er det samme som penisstørrelser, hvor det gutter tror jenter er ut etter og det jenter er ut etter er to vidt forskjellige ting. Jeg har hørt så mange ganger at gutter har snakket om hvor kult det hadde vært med 25-30cm lang kuk, noe jenter flest ville slitt med.

Men hvis dere trener uten å ta hensyn til det estetiske men gjør det av helt andre grunner så er det ingen grunn til å stoppe dere, det er dog interessant at tråden har avdekket at 0% av jentene som har svart har synes noe særlig om de største av de store.

Lenke til kommentar
Men hvis dere trener uten å ta hensyn til det estetiske men gjør det av helt andre grunner så er det ingen grunn til å stoppe dere, det er dog interessant at tråden har avdekket at 0% av jentene som har svart har synes noe særlig om de største av de store.

8112531[/snapback]

Estetiske i dine øyne. Jeg trener for at jeg liker fylde og masse på kroppen, i tillegg til at jeg mener det ser bedre ut når klærne faktisk sitter på kroppen og ikke henger.

Kommer ikke som noe sjokk at Jenter ikke digger menn på 140kg. Er vel ingen gutter som sier at de er pen heller.

@Rakkerunge. Hva er det du prater om nå?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

8112531[/snapback]

Estetiske i dine øyne. Jeg trener for at jeg liker fylde og masse på kroppen, i tillegg til at jeg mener det ser bedre ut når klærne faktisk sitter på kroppen og ikke henger.

8115598[/snapback]

Ser du bra ut for din egen skyld? Personlig fikser jeg ikke på håret eller kler meg fint for meg selv, men for å se bra ut for jenter. Det er en grunn til at jeg ser bedre ut på fest enn på LAN.

Trener du fordi du vil se bra ut i dine øyne (altså at du vil ligne mer på ditt bilde på den ideale mannekroppen) eller fordi du vil få mest mulig oppmerksomhet fra det motsatte kjønnet (eller samme, hvis du svinger den veien (eller begge, hvis du ikke er kritisk, sånn som meg^^))?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

La meg spørre deg om en ting, steffypants. Ville du ha valgt å veie 85kg og være utrent og dvask, eller veie 85kg og være trent/fit og ha synlige muskler?

Lenke til kommentar
Ser du bra ut for din egen skyld? Personlig fikser jeg ikke på håret eller kler meg fint for meg selv, men for å se bra ut for jenter. Det er en grunn til at jeg ser bedre ut på fest enn på LAN.

Trener du fordi du vil se bra ut i dine øyne (altså at du vil ligne mer på ditt bilde på den ideale mannekroppen) eller fordi du vil få mest mulig oppmerksomhet fra det motsatte kjønnet (eller samme, hvis du svinger den veien (eller begge, hvis du ikke er kritisk, sånn som meg^^))?

8115635[/snapback]

Ja, følelsen av og se bra ut. Følelsen av å oppnå noe med treningen, å se at man når målet sitt. Sammenlign det med sport. At man går over Grønnland er jo ikke akkurat for og trekke jenter, håper du ser meningen.

At det i starten var for og piffe opp kroppen litt før byturen i helga innrømmer jeg, men har utviklet seg til noe mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Vel. Jenten. Forøvrig så trener jeg da utelukkende for meg selv, at muskler trekker damer er et biprodukt av min egen forfenglighet får da så være. At de muligens ikke trekker deg og Smårips får jeg gråte mine modige tårer for en annen gang  :)

8112472[/snapback]

:!: Dagens. Jeg antar jo selvsagt at de fleste skjønner at meningene mine er høyst subjektive og ikke nødvendigvis representative for hele befolkningen. Samtidig så må man nesten forvente å få et ærlig svar når man spør..

Å se bra ut for sin egen del er jeg i motsetning til Steffypants litt tilhenger av, fordi jeg tror det gjør bra ting for selvtilliten med mindre treningen kun bidrar til at man alltid føler seg for lite muskuløs, og aldri god nok, da vil det ha motsatt effekt.

At noen jenter liker veldig muskuløse gutter er vel en dårlig skjult hemmelighet, hvis man for eksempel tar hvor mange jenter som hadde en plakat eller fem av en innoljet Peter André på rommet i sin tid.

Dessuten har jeg liten tro på at noen radikalt endrer oppførsel eller livsstil etter noe man har lest på et forum :D

Lenke til kommentar

8112531[/snapback]

@Rakkerunge. Hva er det du prater om nå?

8115598[/snapback]

Får bare ut litt frustrasjon over at folk uttaler seg så bombastisk om hva som er pent og ikke. For det første er det individuelt hva man liker. For det andre, så er det mye penere, som du sier, at klærne sitter på kroppen enn at de henger. Når det gjelder de 0% av jentene i tråden, så tviler jeg på at de er representative for jentene her i landet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hva folk synes er pent eller ikke er subjektivt og er ikke lett å diskutere, for man kan liksom ikke overbevise hverandre. Selvfølgelig blir man gjerne bombastisk da, for alle mener jo de har rett. Jeg vil f.eks. aldri synes "vinger" er pent, men det er sikkert andre som gjør det! Men jeg kan ikke tilegne andre meninger, det får holde at jeg kommer med mine egne.

Men det er jo litt søtt da, at når dere ikke er fornøyd med resultatet begynner man å snakke om hvor representative jentene på forumet er og slikt :love:, for ikke å snakke om alle guttene som ikke liker muskler mest sannsynlig aldri har fått seg noe, det er jo modent. Dere spurte om vår subjektive mening og fikk den, slutt å whine.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Får bare ut litt frustrasjon over at folk uttaler seg så bombastisk om hva som er pent og ikke. For det første er det individuelt hva man liker. For det andre, så er det mye penere, som du sier, at klærne sitter på kroppen enn at de henger.

8120317[/snapback]

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke plassert de setningene rett etter hverandre, du blir litt som å sparke seg selv i ræva.

Men det er jo litt søtt da, at når dere ikke er fornøyd med resultatet begynner man å snakke om hvor representative jentene på forumet er og slikt :love:, for ikke å snakke om alle guttene som ikke liker muskler mest sannsynlig aldri har fått seg noe, det er jo modent. Dere spurte om vår subjektive mening og fikk den, slutt å whine.

8120413[/snapback]

Meningen din teller bare hvis du er enig med oss, vet du :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Stemmer det :D

Trøst dere med at dersom man hadde listet opp mange kvinners idealer utseendemessig og hva gutter mener om dem, ville det vært like negativt. Jeg mener, hvor mange gutter synes Nicole Ritchie eller Sarah Jessica Parker er hot (f.eks.)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest langt fra hele diskusjonen, men det jeg har fått med meg er at gutter har imot at andre gutter ser bra ut. Det er så typisk late drittunger å påstå at bodybuilding eller trening i det heletatt er lame bare fordi de er så treige i ræva selv at de aldri kunne funnet på å løfte på rumpa å kommet seg på studio! Dere er bare missunnelige hele gjengen. Det er ikke mange jenter som "ikke" foretrekker six pack eller en bra trent kropp. Men grensen går selvsagt et sted. De som stiller i bodybuilding og fitness konkuranser ser kun slik ut i noen uker før. At de som trener prøver å kompensere for liten tiss er jo helt dust å si. Nei dere jævla datanerder der ute som ser ned på trening eller missunner de med muskler: Kom dere på studioet og tren selv eller hold den faens kjeften deres lukket!

Lenke til kommentar
Får bare ut litt frustrasjon over at folk uttaler seg så bombastisk om hva som er pent og ikke. For det første er det individuelt hva man liker. For det andre, så er det mye penere, som du sier, at klærne sitter på kroppen enn at de henger.

8120317[/snapback]

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke plassert de setningene rett etter hverandre, du blir litt som å sparke seg selv i ræva.

Nei, det blir det ikke. For jeg uttaler meg ikke så bombastisk. Jeg sier min personlige mening, og uttaler meg ikke om hva alle andre sier. Men nok om det.

Edit: Ser at det jeg skriver kom litt feil ut, klarer ikke helt å sette ord på det jeg mener :hmm: .

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...