Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Ikke så kult å tasse rundt med en fyr som har så store vinger at man tror han kan lette hvert øyeblikk ;) Og han der var ille

Husk at dette er flexebilder, til vanlig vil nok ikke vingene være så brede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Selvsagt, det så man jo ut fra de andre bildene av han. Men samtidig gjør det ikke det mindre uattraktivt.

Lenke til kommentar
Ikke så kult å tasse rundt med en fyr som har så store vinger at man tror han kan lette hvert øyeblikk ;) Og han der var ille

8104381[/snapback]

Nå fikk jeg nesten lyst til å slutte å trene min dvaske, halvfeite kropp. Ikke ødelegg treningsgleden min :(
Lenke til kommentar

8104381[/snapback]

Nå fikk jeg nesten lyst til å slutte å trene min dvaske, halvfeite kropp. Ikke ødelegg treningsgleden min :(

8107201[/snapback]

pfft, ikke hør på hun. Store vinger er tingen! *I beleave i can fly!*

Lenke til kommentar
^^ Dere gutter kan presse hverandre til å bli så stor som mulig, så kan alle jentene være enig om at det er gross.

Eller, ikke alle jentene, det finnes jo bodybuilderdamer, og de er jo som kjent skikkelig flotte.

8107324[/snapback]

Bedre å være stor enn spinkel som deg :innocent:

Du får "pene" jenten, vi går for Jamie Eason.

post-105631-1173365275_thumb.jpg

post-105631-1173365299_thumb.jpg

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

8104381[/snapback]

8107201[/snapback]

Så lenge du trener andre ting enn bare bredden på ryggen hele tiden ser jeg ikke så veldig stor skade skjedd ;)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Var ein del innlegg om RYP tidlegare. Stort sett virka det som dei fleste var relativt godt fornøyd med det. Personleg syns eg det virker som eit bra program, i alle fall viss du har litt mindre erfaring. Men diskusjon rundt RYP passar betre i ein annan tråd, t.d. Den store treningstråden. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ooops, sånn går det når man har litt for mange vinduer åpne samtidig :blush:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Så lenge du trener andre ting enn bare bredden på ryggen hele tiden ser jeg ikke så veldig stor skade skjedd ;)

8109967[/snapback]

Trener selvsagt ikke annet enn bicepscurl og benkpress ! :ermm:

Neida, bredden på ryggen er det jeg sliter mest med, føler jeg.. og bena mine da :(

Lenke til kommentar

Er vel bare å trene hele kroppen regelmessig. Prøv å fokoser på å få kontakt med ryggen når du f.eks tar stående roing med stang og kjør på med chins/nedtrekk så skal ryggen din bli bred skal du se. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...