Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jepp, det så jo ut som et menneske Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Jepp, det så jo ut som et menneske 8011603[/snapback] Mm, og det er meget imponerene med den "lille" kunnskapen de hadde om kropp og kosthold. De prøvde og feilet, samt la grunnlaget for all kroppsbygging og vekttrening for mannen i gata. Helt rått!! Endret 23. februar 2007 av kengdal Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Reeves definerer i mine øyne fasit på hva man burde gått etter i dag i konkurranser. Utrolig fin kropp, og atpåtil helt ren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 De dopingtester jo folk i VM og EM så om man hadde fått det over til proffene også hadde det vært bra for sporten selv om AS-gutta hadde vært nødt til å revurdere opplegget sitt Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 De dopingtester jo folk i VM og EM så om man hadde fått det over til proffene også hadde det vært bra for sporten selv om AS-gutta hadde vært nødt til å revurdere opplegget sitt 8011704[/snapback] Det er like mye dop i VM og EM, dessverre Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Kjenner en som kunne blitt utrolig god hvis han tok i bruk steroider. Han har masse kunnskap, gode gener og det meste er egentlig på plass. Men fordi han er clean har han ikke sjanse til å konkurrere med de som går på steroider o.l. Litt kjipt at man må dope seg for å kunne hevde seg i en idrett, de burde få i gang større events der uttøverne er cleane. Så kunne man heller hatt andre konkurranser som Mr. O der man ikke kontrollerer hvorvidt uttøverne doper seg eller ikke. Endret 24. februar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kjenner en som kunne blitt utrolig god hvis han tok i bruk steroider. Han har masse kunnskap, gode gener og det meste er egentlig på plass. Men fordi han er clean har han ikke sjanse til å konkurrere med de som går på steroider o.l. Litt kjipt at man må dope seg for å kunne hevde seg i en idrett, de burde få i gang større events der uttøverne er cleane. Så kunne man heller hatt andre konkurranser som Mr. O der man ikke kontrollerer hvorvidt uttøverne doper seg eller ikke. 8012766[/snapback] Han kan forsatt bli utrolig god. I bodybuilding har du vektklasser, og det er fult mulig å stille reint. Det finnes flere reine konkurnser som er med testing. Dessverre ikke i Norge, men Europa og Usa. Her er Henning Mikal Tønnesen, en norsk bodybuilder som er rein. 2 plass SM kroppsbygging 1986,70kg klassen 4 plass NM kroppsbygging 1986,70kg klassen 1 plass Regionmester styrkeløft 1989,75kg klassen 4 plass LagNM styrkeløft med Sandnes AK 1992 1 plass Stavanger Open Kroppsbygging 2000, 75kg klassen 1 plass NM Kroppsbygging 2001, 75kg klassen 1 plass NM Kroppsbygging 2002, Veteran 80kg 1 plass Sandefjord Open 2004, 75kg og veteran 80kg 1 plass Nordisk Kroppsbygging 2004, 75kg og veteran 80kg 1 plass Oslo Grand Prix 2005, veteran åpen klasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) I Norge påstår de ikke har råd til å teste, og at det er derfor de ikke har kontroller xD. Hvor mye gidder man å holder seg rein når man vet at sjansen er lik null for å bli testet? Du kan jukse, du blir ikke tatt. men... ehm.. ikke gjør det okei? Endret 24. februar 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Visst gjorde de det, men ikke samme mengder....De lå unna synthol og sånt dritt også. De så jo (relativt) bra ut, mens byggere i dag ser ut som freaks. 8007419[/snapback] At de ser ut som freaks synes jeg ikke, men oldschool byggerene så MYE bedre ut Og det med at de er større ut i dag: Vet det med insulin, veksthormoner osv, men det kan vel også ha littegran også med at det har kommet en del nye typer steroider siden den tid? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Visst gjorde de det, men ikke samme mengder....De lå unna synthol og sånt dritt også. De så jo (relativt) bra ut, mens byggere i dag ser ut som freaks. 8007419[/snapback] At de ser ut som freaks synes jeg ikke, men oldschool byggerene så MYE bedre ut Og det med at de er større ut i dag: Vet det med insulin, veksthormoner osv, men det kan vel også ha littegran også med at det har kommet en del nye typer steroider siden den tid? 8013208[/snapback] Ja selvfølgelig, alt utvikkler seg heletiden. Vi vet også mye mer om trening, kosthold og kropp i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Visst gjorde de det, men ikke samme mengder....De lå unna synthol og sånt dritt også. De så jo (relativt) bra ut, mens byggere i dag ser ut som freaks. 8007419[/snapback] At de ser ut som freaks synes jeg ikke, men oldschool byggerene så MYE bedre ut 8013208[/snapback] Deg om det, selvsagt. Dette minner meg litt om å stille ut verdens feiteste dame på sirkus for å være ærlig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Søtnosen til venstre burde ikke ligge med håndkle over ansiktet når han ligger ute i solen. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) noen som syns jeg skal endre emnetittel så kan vi ha denne tråden for og diskutere bodybuilding? siden alle jentene har sagt sitt Endret 26. februar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ikke alle, her er en jente til. Jeg synes ikke bodybuilding er pent på noen måte som helst. Egentlig, så er jeg ikke så stor fan av normale gutter med mye muskler heller. Selvfølgelig liker jeg å ha et lite vaskebrett å stryke over, men det finnes jo grenser. En myk liten kosemage gjør meg ingen ting. Lenke til kommentar
ellegirl Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Synes ikke det er noe spesielt pent. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvordan mener du at det bør se ut da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva synes jentene om en kropp sånn ca. som DENNE? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Synes ikke det er noe spesielt pent. 8102942[/snapback] Hva synes du om Klaus Myren Riis da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 I Norge påstår de ikke har råd til å teste, og at det er derfor de ikke har kontroller xD. Hvor mye gidder man å holder seg rein når man vet at sjansen er lik null for å bli testet? Du kan jukse, du blir ikke tatt. men... ehm.. ikke gjør det okei? 8013176[/snapback] For en fullstendig kontroll ligger vel prisen på rundt ca 4000 per utøver. Nå er kroppsbygging en ganske individuell sport, de jeg kjenner som har stilt i konkurranser trener for sin egen del og ikke for å vinne f.eks Sandefjord open. At de stiller i konkurranser er mer for moro, så om noen er dopet eller ikke ser jeg ikke som noe problem når dette tross alt er på amatørbasis. @Dna, nå skal jeg ikke si så mye om Klaus. Men ser du på hvilke personer han har valgt og legge i profilen sin så skjønner du vel også tegninga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva synes jentene om en kropp sånn ca. som DENNE? 8103447[/snapback] Ikke så kult å tasse rundt med en fyr som har så store vinger at man tror han kan lette hvert øyeblikk Og han der var ille Han her synes jeg var altfor markert (etter min mening) og synes store blodårer er fælt. Men igjen... fins jenter som liker det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg