Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Forbinder bodybuilding med det uåpnåelige. De fokuserer så sinnsykt hardt på treninga i tillegg til at de bruker anabole steriodier og utallige andre kosttilskudd. Fitness derimot liker jeg bedre. De har en mer atletisk kropp som jeg tror vil være mer brukelig i hverdagen. En fitnesskropp kan man også oppnå uten sterioider, og det er :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
På Olympia toppnivå ja, men nå skal vi ikke ta alle over samme kant.

7697664[/snapback]

Nei, men du kan ikke bli like stor som en man kaller bodybuilder på grunn av størrelsen uten sterioider.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jo, du kan bli så stor til å bli kallt bodybuilder uten å bruke steroider, men du blir enda større med steroider.

7697887[/snapback]

Stemmer sikkert :p Har du noen eksempler? De fleste som er store uten sterioider er ofte styrkeløftere og bryr seg ikke om deffing osv., tror jeg ...

Lenke til kommentar
Bare du konkurerer i bodybuilder konkuranser kan du kalle deg en bodybuilder.

7698179[/snapback]

Nja. Ikke egentlig enig. Jeg synes det mer er et spørsmål om dedikasjon, enn om man faktisk stiller i konkurranser eller ikke. Jeg kjenner en som er sykt dedikert til bodybuilding, og jeg vil kalle han en bodybuilder, selv om han aldri har stillt i noen konkurranser. Han skal riktignok stille nå til våren en gang da.

Lenke til kommentar
Jo, du kan bli så stor til å bli kallt bodybuilder uten å bruke steroider, men du blir enda større med steroider.

7697887[/snapback]

Stemmer sikkert :p Har du noen eksempler? De fleste som er store uten sterioider er ofte styrkeløftere og bryr seg ikke om deffing osv., tror jeg ...

7697903[/snapback]

Norsk rein bodybuilder

Alle på bilde under er med i musclemania som er natural bodybuilding.

image01.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

At man velger å bygge muskler har da ikke vært synonym med lav intelligens? At folk som er veltrente og store stemples som dumme har vel vært misunnelsesbasert, på akkurat samme måte som pene jenter ofte stemples som det. Men selvsagt, om trening og mat overtar alt fokus, er det jo vanskelig å tilegne seg annen kunnskap imens :)

Jeg fant en ganske festlig artikkel om bodybuildere på iform.no (<3) Tenkte jeg kunne legge den ut HER

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Bare jeg som husker tilbake til "Test nasjonen/Den store IQ-testen", der bodybuildere bare ble slått av finansfolk og journalister i gjennomsnitts-IQ?

7993018[/snapback]

Budybuildere kom vell på andre plass ja, husker ikke hvem som kom på første.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
At man velger å bygge muskler har da ikke vært synonym med lav intelligens? At folk som er veltrente og store stemples som dumme har vel vært misunnelsesbasert, på akkurat samme måte som pene jenter ofte stemples som det. Men selvsagt, om trening og mat overtar alt fokus, er det jo vanskelig å tilegne seg annen kunnskap imens :)

Jeg fant en ganske festlig artikkel om bodybuildere på iform.no (<3) Tenkte jeg kunne legge den ut HER

7993085[/snapback]

Dette er en meget bra artikkel. Har ikke sett denne før jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...