Pink-Action Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 liker ikke bodybuildere.. syns de gjerne er for store,og tenker for mye på trening og kosthold. ønsker ikke en gutt som ikke kan være med på pizza etter kinoen siden han har konkurranse om et par uker.. syns de bare strever etter det perfekte.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Forbinder bodybuilding med det uåpnåelige. De fokuserer så sinnsykt hardt på treninga i tillegg til at de bruker anabole steriodier og utallige andre kosttilskudd. Fitness derimot liker jeg bedre. De har en mer atletisk kropp som jeg tror vil være mer brukelig i hverdagen. En fitnesskropp kan man også oppnå uten sterioider, og det er Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 De fokuserer så sinnsykt hardt på treninga i tillegg til at de bruker anabole steriodier 7697630[/snapback] Alle bodybuildere bruker ikke steroider, er ikke moro med generalisering. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Alle seriøse bodybuildere bruker steroider (dvs de som faktisk presterer i konkurranser). Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Alle seriøse bodybuildere bruker steroider (dvs de som faktisk presterer i konkurranser). 7697652[/snapback] På Olympia toppnivå ja, men nå skal vi ikke ta alle over samme kant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 På Olympia toppnivå ja, men nå skal vi ikke ta alle over samme kant. 7697664[/snapback] Nei, men du kan ikke bli like stor som en man kaller bodybuilder på grunn av størrelsen uten sterioider. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jo, du kan bli så stor til å bli kallt bodybuilder uten å bruke steroider, men du blir enda større med steroider. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jo, du kan bli så stor til å bli kallt bodybuilder uten å bruke steroider, men du blir enda større med steroider. 7697887[/snapback] Stemmer sikkert Har du noen eksempler? De fleste som er store uten sterioider er ofte styrkeløftere og bryr seg ikke om deffing osv., tror jeg ... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva med: http://www.youtube.com/watch?v=ByCEGTzl7_I -Luffe? Han er kanskje ikke kjennt, men bodybuilder det kan han kalle seg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva med: http://www.youtube.com/watch?v=ByCEGTzl7_I -Luffe? Han er kanskje ikke kjennt, men bodybuilder det kan han kalle seg. 7698007[/snapback] Mhm. Han hadde ganske bra bodybuilderteknikk også ... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Bare du konkurerer i bodybuilder konkuranser kan du kalle deg en bodybuilder. Endret 11. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bare du konkurerer i bodybuilder konkuranser kan du kalle deg en bodybuilder. 7698179[/snapback] Nja. Ikke egentlig enig. Jeg synes det mer er et spørsmål om dedikasjon, enn om man faktisk stiller i konkurranser eller ikke. Jeg kjenner en som er sykt dedikert til bodybuilding, og jeg vil kalle han en bodybuilder, selv om han aldri har stillt i noen konkurranser. Han skal riktignok stille nå til våren en gang da. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 hehe, emne som hetet til alle damer og jenter på forum, men gutter er det store flertalet som er her hehe neida Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg tror de fleste jentene her på forumet har uttrykkt sin mening, og det ser ut til å være enighet blant dem, så det er ikke farlig om tråden sentrerer seg rundt generell preik om BB? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jo, du kan bli så stor til å bli kallt bodybuilder uten å bruke steroider, men du blir enda større med steroider. 7697887[/snapback] Stemmer sikkert Har du noen eksempler? De fleste som er store uten sterioider er ofte styrkeløftere og bryr seg ikke om deffing osv., tror jeg ... 7697903[/snapback] Norsk rein bodybuilder Alle på bilde under er med i musclemania som er natural bodybuilding. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg tror de fleste jentene her på forumet har uttrykkt sin mening, og det ser ut til å være enighet blant dem, så det er ikke farlig om tråden sentrerer seg rundt generell preik om BB? 7698777[/snapback] hehe neida bare prat i vei.... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bare jeg som husker tilbake til "Test nasjonen/Den store IQ-testen", der bodybuildere bare ble slått av finansfolk og journalister i gjennomsnitts-IQ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) At man velger å bygge muskler har da ikke vært synonym med lav intelligens? At folk som er veltrente og store stemples som dumme har vel vært misunnelsesbasert, på akkurat samme måte som pene jenter ofte stemples som det. Men selvsagt, om trening og mat overtar alt fokus, er det jo vanskelig å tilegne seg annen kunnskap imens Jeg fant en ganske festlig artikkel om bodybuildere på iform.no (<3) Tenkte jeg kunne legge den ut HER Endret 21. februar 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Bare jeg som husker tilbake til "Test nasjonen/Den store IQ-testen", der bodybuildere bare ble slått av finansfolk og journalister i gjennomsnitts-IQ? 7993018[/snapback] Budybuildere kom vell på andre plass ja, husker ikke hvem som kom på første. Endret 21. februar 2007 av kengdal Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 At man velger å bygge muskler har da ikke vært synonym med lav intelligens? At folk som er veltrente og store stemples som dumme har vel vært misunnelsesbasert, på akkurat samme måte som pene jenter ofte stemples som det. Men selvsagt, om trening og mat overtar alt fokus, er det jo vanskelig å tilegne seg annen kunnskap imens Jeg fant en ganske festlig artikkel om bodybuildere på iform.no (<3) Tenkte jeg kunne legge den ut HER 7993085[/snapback] Dette er en meget bra artikkel. Har ikke sett denne før jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg