Gå til innhold

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke du sammen med LarsP da?

Han er vel så langt unna BB som det er mulig?

7676123[/snapback]

Pfew, jeg har fysikken til en polsk Gud.

Bodybuildere er verdens dyktigste idrettsmenn og jeg vile gitt sånn ca alt for å se ut som Arnold under bb-perioden hans. Han er simpelthen det perfekte mennesket.

a1b.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på....  :roll:

7676261[/snapback]

ja,kan vel på en måte si jeg er litt enig, men en bodybuilder sa en gang at han ikke skjønte hvorfor folk satte seg inni en bil for å prøve og sette nye fartsrekorder :!:

7676348[/snapback]

begge aktivitene er ganke meningsløse i mine øyne. Men forskjellen er vel kanskje aat det å sette seg inn i en bil og sette ny fartsrekord, ikke er noe som vil ta like mye av og påvirke livet ditt i så stor grad som bodybuilding. Som bodybuilder må du legge om så og si hele livet ditt, fra det du spiser, til det soisale livet ditt. Kroppen din må komme først i alle sammenhenger

7676413[/snapback]

Er jo dem som har intresse for det, som med alt annet her i verden. Så for dem er jo det å trene kroppen, for så å vise dem frem i konkuranser o.l en helt normal sak.

Er noe man bare må respektere, siden vi alle er så forskjellige, og siden vi alle er ulike :yes:

Ha en fin dag! :)

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar
No offence til BodyBuildere, men jeg tror bodybuilding er som familiemenn som kjøper seg Hummer, de vil kompansere for et annet mangel av noe slag. Jeg tror mange kvinner gjennomskuer nettop dette

7676090[/snapback]

Ah den klassiske "gutter som bygger muskler må ha liten tiss" argumentet, flittig brukt av andre gutter.. Lukter litt sjalusi av det hele, sier ikke at nødvendigvis dette gjelder for dr_vegas del, men tror det er rykte satt ut av småsjalu gutter... Personlig syns jeg ikke bodybuildere ser noe særlig bra ut, for min del blir det for stort og bulkete. Samtidig ser man jo stort sett kun bilder av dem i konkurransesituasjoner der alt kroppsfett er borte og alt ser helt ekstremt ut, så godt mulig de ser bra ut offseason. Fitnessgutter er penere imo, om man må velge :).

7677097[/snapback]

Mindre tiss kan man faktisk få på steroider.

7677476[/snapback]

Nåja, nå sikta jeg jo ikke spesifikt til at bodybuildingen (eller kjøp av hummer for den saks skyld) skal kompansere for en manns penisstørrelse.

Er mange andre såkalte "mangler" som kan gi mindreverdighetskomplekser, som fedme, sosiale handicap, fysiske/psykiske lidelser og syndromer, samt mangel på genrell selvsikkerhet, inteligens, og følelsen av å bli respektert.

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

7677476[/snapback]

Trodde det var baller jeg

7677516[/snapback]

Stemmer det, mushi. Penisen endrer ikke størrelse.

Lenke til kommentar

Samma hva som endrer størrelse da muskler og vev blir ødelagt av bruken, samt at sterioider ikke forlater kroppen på en stund....vedkommende som bruker det er jo dømt til å få hjertefeil i senere tid uansett om man trener.....så vitsen med kroppsbygging for å se "pen" ut i noen år må vel være ganske bortkasta. Desutten ser det så homo ut å kline seg inn i olje og ikke ha noe som helts bevegelighet på overkroppen :!:

Lenke til kommentar

7677476[/snapback]

NEI, hver så snill å ikke utal deg på et felt du ikke har peiling på.

DU KAN IKKE FÅ MINDRE TISS AV STEROIDER!

*Snip*

7678838[/snapback]

Enig der, Arnold er perfekt. Endret av DNA
Lenke til kommentar
Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på....  :roll:

7676261[/snapback]

Det som får meg til å stusse er hvor utrolig uintelligent du er når du kommer med et sånn utsagn.

Lenke til kommentar
Fitness.. Kunne vært greit. Om ikke folk kastet vekk utdannelse og jobb og tid på å faktisk bli sånn.

tror jeg. Jeg vet ikke. De er innoljet. Okei, der klikket hjernen min. Det er ekkelt det og. De er innoljet.

7676482[/snapback]

Veldig mange av de som er i toppen har meget bra utdannelse og meget bra jobber. Jeg vet om personer i toppen som sitter som CEO i store firmaer. Hvis du tar den gjennomsnittlige bodybuilder er jeg sikker på at han er mye mer utdannet en en gjennomsnittlig fotballspiller, langrennsløper, friidrettsutøvere osv.

Det med at de er innoljet er for å få frem definisjonen under lysene på scenen. De går ikke innoljet hele året ;)

Lenke til kommentar
Det skal godt gjøres å ta et konsept som å trene og ha en sunn kropp, og misforstå det i så høy grad som disse menneskene gjør. At det ser helt jævlig ut er også en faktor, jeg hadde ikke byttet min utrente, slappe kropp mot en bodybuilder-kropp om jeg så fikk lønnen Arnold fikk for Terminator 3.

7678427[/snapback]

Hvorfor har disse misforstått? Misforstod Bjørn Dæhli og Lance Armstrong?

Lenke til kommentar

7676261[/snapback]

Hadde du vært en gutt som trente mye hadde ditt syn på saken vært anderledes.

Du må være ganske intelligent for å komme fram til den konklusjonen :roll:

Noen liker å bruke livet sitt på å bygge en fin og stor kropp, noen liker å sitte på en kontorstol og drikke cola og spise Grandiosa.

Lenke til kommentar
Det skal godt gjøres å ta et konsept som å trene og ha en sunn kropp, og misforstå det i så høy grad som disse menneskene gjør. At det ser helt jævlig ut er også en faktor, jeg hadde ikke byttet min utrente, slappe kropp mot en bodybuilder-kropp om jeg så fikk lønnen Arnold fikk for Terminator 3.

7678427[/snapback]

7680639[/snapback]

De kan ikke akkurat sammenlignes med disse gigantiske menneskevrakene heller, da. De er atleter som utøver en idrett, og viser eksepsjonell utholdenhet og mental styrke innenfor idretten. Bodybuilding kan knapt kalles en idrett, noe mer enn slanking kan kalles en idrett.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
De kan ikke akkurat sammenlignes med disse gigantiske menneskevrakene heller, da. De er atleter som utøver en idrett, og viser eksepsjonell utholdenhet og mental styrke innenfor idretten. Bodybuilding kan knapt kalles en idrett, noe mer enn slanking kan kalles en idrett.

7681436[/snapback]

Bodybuildere er også atleter, og det er ofte vel så mentalt krevende som annen "vanlig" idrett. Bodybuilding er en enorm påkjenning, og det krever sinnsykt mye å nå toppen. Antakeligvis krever det større innsats enn innen hvertfall 80% av grenene det konkurreres i i dag.
Lenke til kommentar

7678427[/snapback]

7680639[/snapback]

7681436[/snapback]

Hva med å faktisk sette seg litt inn i ting før du uttaler deg? Du har tydeligvis ikke noe peiling på dette temaet overhodet, men allikevel velger du å uttale deg som du skulle ha hatt det. Men kan vell ikke gjøre noe annet en å riste på hode, å le litt av sånne som deg.

Lenke til kommentar
Kengdal, øs heller litt av din egen kunnskap for å opplyse andre. Da blir du tatt mye mer seriøst, i motsetning til de du rakker ned på ;)

7681884[/snapback]

Ja, jeg burde nok ha gjort det, men jeg er så fryktelig lei alle som skal rakker ned på folk som driver bodybuilding, fitness, styrketrening osv. ;)

Personlig kjenner jeg\ veit om toppidrettsutøvere i ulike idretter, men ingen er så dedikerte og kunnskapsrike som holder på med BB, fitness og styrketrening. Her snakker vi 100% dedikasjon!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...