Niqābninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Snakk om å være saklig. Vel, da trenger du i hvert fall ikke være misunnelig på meg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Muligens av samme grunn som jeg bryr meg? Vi har denna fakkings uinteressante tråden i Mine Innlegg. Irriterende 8204678[/snapback] Åhhh nei, jeg har fått en tråd om bodybuilding i mine innlegg. Åhhh nei! Ta deg sammen jente! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Åhhh nei, jeg har fått en tråd om bodybuilding i mine innlegg. Åhhh nei!Ta deg sammen jente! 8204809[/snapback] Eh, ville det ikke irritert deg hvis du hadde fått en tråd om grammatikk i dine innlegg? Det er jo nettopp fordi hun ikke har noen interesse av det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Eh, ville det ikke irritert deg hvis du hadde fått en tråd om grammatikk i dine innlegg? Det er jo nettopp fordi hun ikke har noen interesse av det. 8204835[/snapback] Jeg hadde faktisk ikke brydd meg om en tråd om grammatikk kom i mine innlegg. Verden går ikke under fordi jeg får noen innlegg jeg ikke bryr meg om. . . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Wuhu, jeg er tragisk. Fortell meg noe nytt. Tingen er at jeg overhodet ikke ba om det, tråden forandra jo topic heelt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Vel, dere har nå dratt tråden så langt off-topic at den ikke har sjanse til å overleve. Goodbye and good riddance, dere får starte ny når denne stenges. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 No offence til BodyBuildere, men jeg tror bodybuilding er som familiemenn som kjøper seg Hummer, de vil kompansere for et annet mangel av noe slag. Jeg tror mange kvinner gjennomskuer nettop dette 7676090[/snapback] Du har helt rett i det. Mangel på muskler/kroppsmasse. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dere sku lagd en ny tråd 8203199[/snapback] Helt enig, denne tråden er hverken fisk eller fugl nå.. Lykke til med en ny tråd, denne stenges grunnet bytte av topic, avsporing og OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg