DNA Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg har selv lyst til å bli bodybuilder, men skal ikke bruke bol så blir vel ikke unaturlig stor 7676513[/snapback] tenkte også bli bodybuilder. men mer en plass mellom samuel helgesen og arnold 7676535[/snapback] Samuel er rå han, sånn ca. så stor vil jeg bli Håper bare jeg har gener til å nå langt, noe som jeg tror jeg har. Endret 8. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 det jeg vil oppnå er at når folk ser på meg tenker de " damn han har trent" og ikke "hva er det for en steroide tulling" Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 det jeg vil oppnå er at når folk ser på meg tenker de " damn han har trent"og ikke "hva er det for en steroide tulling" 7676762[/snapback] Når har du noen gang sett en person som tror folk som trener ikke boler? Folk flest ser ut til å tro: Påstand: Bodybuildere ser ut slik du ser på tv og show hele året Fakta: BB ser slik ut et par-tre måneder av året under deff. Det er den siste uka og den siste dagen de regulerer salt og vanninntak for å se så markerte ut som de er. Resten av året er de på bulk, og mange av dem er langt fra rippa. Det er ikke uvanlig å veie en 20-30 kilo mer etter show. Påstand: De fleste som trener bruker dop Fakta: Et fåtall doper seg. De aller, aller fleste holder seg rene. Doping og trening er et mediaprodusert syn på trening. Påstand: En kaster bort livet sitt på å sitte og pumpe muskler hele dagen Fakta: Det skal ikke mer enn en liten time trening en 4 ggr uka (4 timer pr uke) for å oppnå en meget bra form Påstand: En gjør ikke noe annet enn å spise, tenke kosthold og er usosiale. Fakta: Med en god rutine er det ikke noe problem å få i seg alle måltidene uten å stå over kjøkkenbenken hele tiden. Folk som trener har ingen grunn til å være mindre sosiale enn andre. Mattinntaket passes bare ekstra mye på før show. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Stemmer det me en time fire dager i uken. Har ett par kompiser som ser VELDIG bra ut. Er veldig sosiale, tenker ikke spesielt kosthold og trener ikke "hele dagen". Han ene tar 155 i benk, er 179 høy og veier rundt 80 kg. Han andre er vel 1.95 og tar 188 i benk... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg velger å tro at de er 19-20år siden du er 19år. 188kg i benken uten å tenke på kosthold som 19-20 åring er ganske usansynlig. Video av Arnold: http://www.iform.no/pub/art.php?id=783 Fantastisk kropp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 No offence til BodyBuildere, men jeg tror bodybuilding er som familiemenn som kjøper seg Hummer, de vil kompansere for et annet mangel av noe slag. Jeg tror mange kvinner gjennomskuer nettop dette 7676090[/snapback] Ah den klassiske "gutter som bygger muskler må ha liten tiss" argumentet, flittig brukt av andre gutter.. Lukter litt sjalusi av det hele, sier ikke at nødvendigvis dette gjelder for dr_vegas del, men tror det er rykte satt ut av småsjalu gutter... Personlig syns jeg ikke bodybuildere ser noe særlig bra ut, for min del blir det for stort og bulkete. Samtidig ser man jo stort sett kun bilder av dem i konkurransesituasjoner der alt kroppsfett er borte og alt ser helt ekstremt ut, så godt mulig de ser bra ut offseason. Fitnessgutter er penere imo, om man må velge . Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Fitness er mye mye bedre, å ikke kom med at det ikke blir bruk mye dop i trening. De som er med i Mr Olympia, smekk fulle hele gjengen. I Fitness er det iallefall litt symmetri og ikke alt for store. Myten med mindre tiss er vel store deler at musklene nedentil også blir veldig store, så sakene ser mindre ut , men ja , enkelte steroider kan vel kanskje gjøre sakene mindre - Iallefall testiklene. Endret 8. januar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 No offence til BodyBuildere, men jeg tror bodybuilding er som familiemenn som kjøper seg Hummer, de vil kompansere for et annet mangel av noe slag. Jeg tror mange kvinner gjennomskuer nettop dette 7676090[/snapback] Ah den klassiske "gutter som bygger muskler må ha liten tiss" argumentet, flittig brukt av andre gutter.. Lukter litt sjalusi av det hele, sier ikke at nødvendigvis dette gjelder for dr_vegas del, men tror det er rykte satt ut av småsjalu gutter... Personlig syns jeg ikke bodybuildere ser noe særlig bra ut, for min del blir det for stort og bulkete. Samtidig ser man jo stort sett kun bilder av dem i konkurransesituasjoner der alt kroppsfett er borte og alt ser helt ekstremt ut, så godt mulig de ser bra ut offseason. Fitnessgutter er penere imo, om man må velge . 7677097[/snapback] Mindre tiss kan man faktisk få på steroider. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mindre tiss kan man faktisk få på steroider. 7677476[/snapback] Trodde det var baller jeg Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Same shit u know what im sayin. Endret 8. januar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mindre tiss kan man faktisk få på steroider. 7677476[/snapback] Trodde det var baller jeg 7677516[/snapback] Det trodde jeg også. Men man kan jo få pupper med melkeproduksjon av steroider, så mindre tiss er vel ikke usannsynlig det heller... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Så det er altså et lite pluss for jentene å bruke steroider? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Så det er altså et lite pluss for jentene å bruke steroider? 7677580[/snapback] De får mindre tiss? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Personlig driver jeg også med kroppsbygging med spesielt sterk fokus på mageområdet Dette er omtrent like pent som det bodybuildere driver med. Endret 8. januar 2007 av oOF Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vet ikke om jeg feks kunne ha klart å levd sammen med noen som drev aktivt med det. All den tid og penger de bruker på dette her er helt ekstremt. Men det er vel kanskje nettopp derfor de fleste som driver med dette finner noen innen samme miljø som oftest.... Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg synes ikke det er noe pent. Jeg hadde følt meg ukomfortabel i selskap med noen som så slik ut. Greit å ha litt muskler, men det skal ikke mye til før det blir stygt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det skal godt gjøres å ta et konsept som å trene og ha en sunn kropp, og misforstå det i så høy grad som disse menneskene gjør. At det ser helt jævlig ut er også en faktor, jeg hadde ikke byttet min utrente, slappe kropp mot en bodybuilder-kropp om jeg så fikk lønnen Arnold fikk for Terminator 3. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det skal godt gjøres å ta et konsept som å trene og ha en sunn kropp, og misforstå det i så høy grad som disse menneskene gjør. At det ser helt jævlig ut er også en faktor, jeg hadde ikke byttet min utrente, slappe kropp mot en bodybuilder-kropp om jeg så fikk lønnen Arnold fikk for Terminator 3. 7678427[/snapback] Hadde du vel.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det skal godt gjøres å ta et konsept som å trene og ha en sunn kropp, og misforstå det i så høy grad som disse menneskene gjør. At det ser helt jævlig ut er også en faktor, jeg hadde ikke byttet min utrente, slappe kropp mot en bodybuilder-kropp om jeg så fikk lønnen Arnold fikk for Terminator 3. 7678427[/snapback] Hadde du vel.... 7678430[/snapback] Hvor mange jenter i alderen 16-19 er interessert i en sånn kropp? Jeg tenker bevisst på målgruppen min. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kremt.... 12-14 er det vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg