Gå til innhold

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det programmet stinker overtrening.

8148830[/snapback]

ok.....hva syns du da? mener hvordan jeg skal sette det opp

8148848[/snapback]

Hvor harde er kampsport-treningene og fremfor alt: hva er målet ditt?

Lenke til kommentar
Det programmet stinker overtrening.

8148830[/snapback]

ok.....hva syns du da? mener hvordan jeg skal sette det opp

8148848[/snapback]

Hvor harde er kampsport-treningene og fremfor alt: hva er målet ditt?

8148856[/snapback]

kampsport er helt ok, ikke tungt eller lett.

målet er no slik bruce lee i bodybuilder format :p

post-105285-1173821910_thumb.jpg

post-105285-1173821919_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da burde du ta det litt med ro, slik at treningen er gøy stort sett hele tiden og ikke pliktig. Drit i å følge et fast program og tren heller etter hvordan du føler deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Da burde du ta det litt med ro, slik at treningen er gøy stort sett hele tiden og ikke pliktig. Drit i å følge et fast program og tren heller etter hvordan du føler deg.

8148953[/snapback]

jeg lever for å trene :p

8148978[/snapback]

Ønsker du å trene funksjonsrettet eller bare å bli større? Siden du driver med kampsport tenker jeg på.

Lenke til kommentar

Bygging og kampsport går dårlig overens siden bygging er om å ha størt mulig volum, mens det ikke er en fordel å ha stort volum om man driver med kampsport. Jeg er dog fan av å trene mye. Jeg trener slik:

Mandag: bryst/triceps, jogging

Tirsdag: bein

Onsdag: taekwondo

torsdag: skuldre, jogging

fredag: rygg/biceps

lørdag: jogging, boksing

søndag: fri

Ikke noe problem det, men kommer jo ann på grunnlaget ditt. Hvis du starter direkte på vektrening uten å ha gjordt det før har du nok med å trene vekter 3 ganger i uken uten å gjøre noe annet. Men kroppen vender seg fort til treningen

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar
Bygging og kampsport går dårlig overens siden bygging er om å ha størt mulig volum, mens det ikke er en fordel å ha stort volum om man driver med kampsport.

8149209[/snapback]

flex wheeler sier at første prioriteten hans er kampsort og bb på andre....

han er jo stor:P

slik som flex wheeler vil eg bli

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Flex Wheeler har lagt opp etter en sykdom og det er grunnen til at han fokuserer mer på kampsport. Han er også en av de få kroppsbyggerne som åpenlyst innrømmer bruk av steroider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
men det er en ting jeg ikke fatter, steroider bygger det "ekte" muskler, ser at det trekker vann men viss du slutter med det da, blir du liten igjen da eller hva?

8150753[/snapback]

Steroider bygger ekte muskler, hva ellers? Under konkurranser har kroppsbyggere en del mindre prosent vann enn deg og meg i kroppen.

Lenke til kommentar
men det er en ting jeg ikke fatter, steroider bygger det "ekte" muskler, ser at det trekker vann men viss du slutter med det da, blir du liten igjen da eller hva?

8150753[/snapback]

Steroider er testosteron hormoner som gjør at testosteron nivået i kroppen øker noe som fører til at man bygger mye MER muskler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det korter vel ned restitusjonstiden også så man kan trene oftere og tyngre enn uten? Eller blander jeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...