Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
hva sikter du til?

8139194[/snapback]

At han har trøkket steroider som få andre. Hva trodde du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Han har da fortsatt peiling. Selv om han ikke akkurat kan si noe om effekten på seg selv siden det er i kombi med andre mer potente stoffer

8139404[/snapback]

My point exactly.

Lenke til kommentar
Ojoj. Det var saklig! Tror ikke sjefen i telenor har like god peiling på mobiler som Tommi har på trening. Det var ikke i butikksammenheng

8138940[/snapback]

Nå jobber jo Tommi for nettopp proteinfabrikken som lager X-CE-ME. Tommi er spokes person for PF, og lever av penger han får fra de. Så det er kanskje ikke så velig rart at han sier dette er bra?

Lenke til kommentar
Neida, men PF har ganske mye forskjellig kreatin... Dessuten er X-CE-ME lovlig imotsetning til V12. Men har planer å handle det hvis jeg skal over svenskegrensen. Mitt problem er at hvis jeg øker for fort så kommer strekkmerkene med en gang

8140360[/snapback]

Haha, har aldri sett eller hørt om noen som har hatt så mye fremgang pga boks kreatin at de får strekkmerker. Tviler meget strekt på at dette er tilfellet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
V12 er skvip uansett. Det funker, men det fucker opp kroppen.

8140481[/snapback]

Venligst forklar

8140523[/snapback]

Snakker for meg selv nå, og hevder ikke at V12 er konstantert skadelig generelt, men jeg reagerte veldig på det, både positivt og negativt. Fikk en del mageproblemer o.l., men jeg klarte jo å leve med det i 8 måneder. Gikk jo litt kg og masse også, men jeg ble positivt overrasket når jeg gikk over til vanlig monohydrat.

Lenke til kommentar
V12 er skvip uansett. Det funker, men det fucker opp kroppen.

8140481[/snapback]

Venligst forklar

8140523[/snapback]

Snakker for meg selv nå, og hevder ikke at V12 er konstantert skadelig generelt, men jeg reagerte veldig på det, både positivt og negativt. Fikk en del mageproblemer o.l., men jeg klarte jo å leve med det i 8 måneder. Gikk jo litt kg og masse også, men jeg ble positivt overrasket når jeg gikk over til vanlig monohydrat.

8140551[/snapback]

Ok, alle bør helt klart begynne på monohydrat. Kreatin er kreatin, så hvis kroppen din tar opp monohydrat er det ingen ting som er bedre. De fleste tror at v12, x-ce-me osv er bedre kreatin, men dette er helt feil. Kreatin er kreatin, og det er bare det som kreatinet er bindt sammen med som avgjør hvordan kroppen tar det opp.

Lenke til kommentar
Neida, men PF har ganske mye forskjellig kreatin... Dessuten er X-CE-ME lovlig imotsetning til V12. Men har planer å handle det hvis jeg skal over svenskegrensen. Mitt problem er at hvis jeg øker for fort så kommer strekkmerkene med en gang

8140360[/snapback]

Jeg bruker kreatinet. .. Tro meg det er ikke så bra, like bra som hvert annet kreatin der ute.

Eneste forskjellen jeg merker er at jeg ikke legger på meg vannvekt og huden ikke blir "pløsette".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, er klar over det. Det som i utgangspunktet fikk meg til å begynne på V12 var at jeg slapp oppladning og det var litt mer avslappende. Jeg tror likevel det godt skal gjøres å finne et enklere produkt å ta enn kre-alkalyn.

Lenke til kommentar
halla, lurte på om jeg skulle forandre litt på programmet mitt

Mandag: vekter

Tirsdag: ju jutsu

Onsdag hoppetau å boksing

Torsdag: ju jutsu

Fredag: hoppetau å boksing

Lørdag: vekter/fri

Søndag: fri

er det bra tror dere?

8148140[/snapback]

Skulle ikke du bli bodybuilder a?

Er vel litt lite med 2 gange styrketrening i uken da? ;)

Lenke til kommentar
halla, lurte på om jeg skulle forandre litt på programmet mitt

Mandag: vekter

Onsdag hoppetau å boksing

Fredag: hoppetau å boksing

er det bra tror dere?

8148140[/snapback]

Skulle ikke du bli bodybuilder a?

Er vel litt lite med 2 gange styrketrening i uken da? ;)

8148157[/snapback]

Mandag:vekter

Onsdag vekter

Fredag:hoppetau å boksing

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...