Gå til innhold

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
These are the compounds listed in SAN V12:

Tricreatine Malate (Tri-Creatine Salt)

N.A.G(N-Acetyl L-Glutamine)

Betaine (Trimethylglycine)

Glycocyamine

NitroArginine(Arginine Alpha-Ketoglutarate)

Taurine

Tricreatine Malate is a salt of creatine which is meant to increase absorption. Incidentally, it is also 4 times cheaper to manufacture and contains up to 50% more creatinine than a monohydrate.

N.A.G. has been proven time and time again to be an inferior delivery system for glutamine. Glutamine peptides are far superior ie. Gplenish.

Taurine is an essentially conditional amino acid. It's benefit is minimal to nothing.

SAN has been exposed on a number of occasions for misleading labels. Most noteably on their Tight product. It stated use of r-ALA, where as it used racemic (which contains trace amounts of the r-isomer) and is 4-5 times cheaper.

A good creatine is about purity. A delivery system should be insulin on the back of some fast acting CHO and maybe some r-ALA or vandyl sulfate. You will get twice the creatine for half the price, buy a pound of dextrose and you may have some spare change for r-ALA.

Think for yourself.

Bare kreatinin-innholdet er jo meget høyt, og så kommer et par andre ting på toppen av det hele. Mange er jo så fornøyd med V12 fordi de får en stor pump ved det hele, jeg ville også oppleve å få pump i diverse muskelgrupper helt til jeg fant ut hva pump egentlig kom av.

Men uansett, kanskje dette bør flyttes over i diskusjonstråden for kosttilskudd?

Lenke til kommentar
Håper på svensketur snart :D Da skal det kjøpes inn ;) Men X-CE-ME har fått mye bra kritikk. Har en boks selv også, men ikke prøvd den enda

8132698[/snapback]

Hvem har gitt det god kritikk? Et par guttunger som har sett at det koster en del, og derfor regner med at det er bra (og så får de samme effekt som vanlig)? Eller et uavhengig laboratorium som har sjekket innholdet og effektiviteten?

"Creatin Methyl Ester / Ethyl Ester"

Waaaaagh... nå vet jeg ikke hvem som endret emnetittelen, men nå er den hvertfall på jordet.

8133465[/snapback]

Tru dat. Men den var vel det før også :shrug:
Lenke til kommentar
Hvorfor selger de ikke V12 på PF lengre?

8134022[/snapback]

Taurin, kanskje? Er det ikke ulovlig med taurin i fri form i Norge?

Jeg hadde ikke kjøpt det uansett, på grunn av kreatinininholdet + andre ulumskheter. Se posten min for noe rundt 7 poster siden.

Lenke til kommentar
Poenget er at de solgte det for under ett år siden, det var vel ikke mer lovlig da enn nå?

8134044[/snapback]

Det vet jeg faktisk ikke.. kanskje de ikke var klar over innholdet rett og slett? Det kan også hende at det ikke er noe ulovlig i V12 (jeg kjenner ikke lovene), men at de fant ut at det var såpass mange dårlige virkninger av stoffene at de droppet det på egenhånd.
Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt har det egentlig vært ulovlig å selge V12 over disk i Norge pga. ett stoff (som jeg ikke husker navnet på) som egentlig ikke skal kunne anskaffes uten resept.

Men jeg er usikker på om salg over nett regnes som salg over disk?

Lenke til kommentar
Håper på svensketur snart :D Da skal det kjøpes inn ;) Men X-CE-ME har fått mye bra kritikk. Har en boks selv også, men ikke prøvd den enda

8132698[/snapback]

Hvem har gitt det god kritikk? Et par guttunger som har sett at det koster en del, og derfor regner med at det er bra (og så får de samme effekt som vanlig)? Eller et uavhengig laboratorium som har sjekket innholdet og effektiviteten?

Fikk god kritikk av Tommi Thorvildsen sist jeg snakka med han, så om du kaller han guttunge så da vil jeg gjerne se deg :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ojoj. Det var saklig! Tror ikke sjefen i telenor har like god peiling på mobiler som Tommi har på trening. Det var ikke i butikksammenheng

8138940[/snapback]

Tror ikke Tommi har blitt så stor ved å bruke x-ce-me...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...