Gå til innhold

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke skader, men jeg har aldri fått inntrykk av at kroppen har godt av å bli så stor som man kan bli. Det er noen rygger her i tråden som ligner på de man finner på genmanipulerter kyr. Dere har gjerne sett de jeg snakker om, som er blitt endret slik at de eter og eter til kroppen er så stor at beina kollapser, og deretter slaktes de.

Lenke til kommentar

Jeg støtter meg til det at jeg nesten aldri er skadet, mens mine venner som driver med fotball o.l har ryggplager og kneskader stort sett hele gjengen. Å alle på jobb med unntak av meg plages med skuldre og ryggen.

Men ja det sliter nok litt og presse kroppen til bristepunktet 3-4 ganger i uka.

Til det med ryggen, hvis du mener min blir jeg bare stolt når du sier slikt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pulver skader IKKE kroppen i det heletatt. Men sterioder gjør

8127148[/snapback]

Feil. Pulver kan være potensielt skadelig for kroppen.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke skader, men jeg har aldri fått inntrykk av at kroppen har godt av å bli så stor som man kan bli. Det er noen rygger her i tråden som ligner på de man finner på genmanipulerter kyr.

8127175[/snapback]

Når ryggene blir så store at de likner genmanipulete kyr er det ofte mer enn bare mat inne i bildet.

Feil. Pulver kan være potensielt skadelig for kroppen.

8127203[/snapback]

Alt er potensielt skadelig, faktisk. Men litt avhengig av hva slags pulver man mener vil å tilføre de anbefalte dosene i løpet av en dag være tilnærmet harmløst. Slik som f.eks. proteinpulver, gitt at man ikke tilfører casein om man er allergisk mot "melkeprotein", og at man har et sunt og balansert kosthold ved siden av.
Lenke til kommentar
Kanskje ikke skader, men jeg har aldri fått inntrykk av at kroppen har godt av å bli så stor som man kan bli. Det er noen rygger her i tråden som ligner på de man finner på genmanipulerter kyr.

8127175[/snapback]

Når ryggene blir så store at de likner genmanipulete kyr er det ofte mer enn bare mat inne i bildet.

8127260[/snapback]

Skal ikke så mye til for at Steffy mener det. Å dette omhandlet jo rygger uten roids om jeg ikke misforsto steffy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja hvis man tar for mye ja, men å ta 70 g whey fra proteinfabrikken hver dag skader ikke.

8127258[/snapback]

Kommer helt an på. Hvis kosten allerede har høyt proteininnhold, så er det skadelig. Husk at nyrene på skille ut alt det "gørret".

Lenke til kommentar

8127175[/snapback]

8127260[/snapback]

Skal ikke så mye til for at Steffy mener det. Å dette omhandlet jo rygger uten roids om jeg ikke misforsto steffy.

8127284[/snapback]

Jeg henger meg ikke opp i hvilke preperater og andre ting folk bruker, jeg baserer meg på det jeg ser. Virkelig trente folk blir som oftest kalt bolere og en del jeg kjenner tar seg nær av sånt, så jeg henger meg ikke opp i hva folk stapper i seg. Jeg sier bare at sånne rygger ser rare ut og at det som oftest ikke ser spesielt sunt ut.

Hvis de velger å bole i tillegg har de ikke mye de skulle sagt om at treningen er sunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det finnes langt sunnere ting enn kroppsbygging (ren), men det finnes også en del verre ting man kan utsette kroppen for.

Dette er en slik rygg jeg vil ha (fyren veier under 70 kg og er en ren kompis av meg):

joa02.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette er en slik rygg jeg vil ha (fyren veier under 70 kg og er en ren kompis av meg):

http://www.citygym.no/profiler/joa02.jpg

8127312[/snapback]

Å få en slik rygg krever jo ikke så altfor mye heller om man er seriøs.

Under 70kg, hvor høy er han?

8127461[/snapback]

Han er 170. 65 kg on season 80 kg off season.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Han er i utgangspunktet veldig tynn og det er derfor jeg er så imponert av kroppen. 9. plass i NM, nummer 3 på symmetri.

Slettet den siste posten din Veronica. Hotlinking is so wrong.

Lenke til kommentar
Skal gå til innkjøp av noe god kreatin. Hva er det som topper listene av kvalitet om dagene?

8131890[/snapback]

Kre-alkalyn er hvertfall fritt for kreatinin, noe som er utelukkende positivt. Hadde satset på det om jeg var deg, med mindre noen andre har noen gode forslag.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...