Gjest medlem-105476 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nå har jeg lest langt fra hele diskusjonen, men det jeg har fått med meg er at gutter har imot at andre gutter ser bra ut. Det er så typisk late drittunger å påstå at bodybuilding eller trening i det heletatt er lame bare fordi de er så treige i ræva selv at de aldri kunne funnet på å løfte på rumpa å kommet seg på studio! Dere er bare missunnelige hele gjengen. Det er ikke mange jenter som "ikke" foretrekker six pack eller en bra trent kropp. Men grensen går selvsagt et sted. De som stiller i bodybuilding og fitness konkuranser ser kun slik ut i noen uker før. At de som trener prøver å kompensere for liten tiss er jo helt dust å si. Nei dere jævla datanerder der ute som ser ned på trening eller missunner de med muskler: Kom dere på studioet og tren selv eller hold den faens kjeften deres lukket! 8120475[/snapback] Endelig en som fikk samla det viktigste på ett sted Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) hvor mange gutter synes Nicole Ritchie eller Sarah Jessica Parker er hot (f.eks.) 8120459[/snapback] Alt for tynne hele gjengen. Endret 10. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nei, det blir det ikke. For jeg uttaler meg ikke så bombastisk. 8120529[/snapback] Jeg tror de fleste her inne uttrykker sin personlige mening fremfor å prøve å definere en fasit. Jeg har hvertfall ikke lagt merke til at noen er mer eller mindre bombastiske enn andre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Lord-of-the-End-Times: Tappert forsøk, but you fail. Det blir så kjedelig hvis hele diskusjonen skal bli at hvis man er bodybuilder så har man rett, man har ork til å gjøre det rette og man ser bra ut, mens hvis man ikke liker konseptet er man en lat datanerd som ikke orker å komme seg til treningsstudio, og derfor er det lettere å hate alle som ser bedre ut. Jeg trener ikke fordi jeg ikke ser behovet. Jeg drev med idrett hele livet mitt før jeg sluttet nylig, så det er ikke mangel på innsats eller ork, bare interesse. Jeg har like stor mulighet for å pumpe som alle andre i verden og jeg har valgt å ikke gjøre fordi jeg ikke synes 90% av eksemplene på flotte guttekropper (postet av guttene i tråden, ikke jentene) er attraktive i det hele tatt. Jeg ser heller ut som jeg gjør enn å bli hard og gigantisk og definert i musklene. Du stiller i samme klasse som "de som trener gjør opp for liten tiss" når du sier at alle som ikke trener bare er misunnelig på de som trener. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva med sunnhetsperspektivet, da Steffy? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva med sunnhetsperspektivet, da Steffy? 8120743[/snapback] Omformuler if you please, jeg er usikker på hva du spør etter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva med sunnhetsperspektivet, da Steffy? 8120743[/snapback] Omformuler if you please, jeg er usikker på hva du spør etter. 8120755[/snapback] Siden du sier at du ikke vil trene fordi du synes du ser bra ut, har du glemt å ta i betrakning de positive helsemessige effektene ved trening, eller liker du ikke dem heller? Det finnes ganske mange positive effekter ved styrketrening og annen trening. Si fra om du ikke vet noe særlig om emnet, for jeg gidder ikke ramse opp en liste unødig (midtsemester i matte på tirsdag). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Merk at det skal kun mer enn vanlig trening til for å bli hard, gigantisk og definert i musklene, så det er jo ikke akkurat noe å bli redd for. Jeg har trent i 4 år uten å bli sånn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg bruker trening om bodybuilding, det skaper gjerne en del forvirring. Selvsagt er litt sunn aktivitet godt for kroppen, jeg ville aldri argumentert imot det og ser ingen grunn til det heller, jeg tenkte mer på den grad med trening som gjør brukere som "Lord-of-the-End-Times" så agressive. Jeg tenker på den type trening som tråden har handlet om. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg trener ikke fordi jeg ikke ser behovet. Jeg drev med idrett hele livet mitt før jeg sluttet nylig, så det er ikke mangel på innsats eller ork 8120724[/snapback] Nå er ikke idrett synonymt med kroppsbygging. Å motivasjonen som trengs. Du stiller i samme klasse som "de som trener gjør opp for liten tiss" når du sier at alle som ikke trener bare er misunnelig på de som trener. Her er jeg helt enig, men må bare påpeke at det er de som kritiserer alle med over normal muskelmasse og slenger ut drit om at man boler o.l når de selv sitter på ræva og aldri har trent. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Man blir automatisk til en bloddeffet bodybuilder innsmurt i brunkrem hvis man setter sin for inn i et treningssenter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Man blir automatisk til en bloddeffet bodybuilder innsmurt i brunkrem hvis man setter sin for inn i et treningssenter. 8120825[/snapback] Jeg måtte møte opp 2 ganger for å bli slik Gikk skikkelig sakte. Eller kanskje vi skal si at det tar noe rundt 10 år? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Sorry, men om denne diskusjonen skal handle om at de som trener har mindre pikk så sier det litt om kunnskapsnivået deres. Mener dere fremdeles det så gidder jeg ikke svare for meg. Dine latterlige argumenter har ikke noen mening! Du tenker kanskje på at de som trener er dummere enn de som ikke trener. Jeg gikk ut ungdomskolen med 5,3 i snitt og ligger nå på 4,9 i allmenn vk1 (2.klasse). Så Kutt ut å påstå at de som trener er dårligere enn late nerder bare fordi de trener. Endret 10. mars 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det Steffypants sa var vel strengt tatt det at å si at alle som ikke likte bodybuildere var misunnelige fordi de var late og pinglete selv er omtrent like konstruktivt som å si at byggere har mindre pikk, ikke at noen av delene var tilfelle. Les skikkelig før du bruser opp fjærne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg gikk ut ungdomskolen med 5,3 i snitt og ligger nå på 4,9 i allmenn vk1 (2.klasse). 8121252[/snapback] Hva har det med noe som helst å gjøre? Antyder du at karaktersnitt er synonymt med intelligens? Det er vel et heller tynt argument. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg gikk ut ungdomskolen med 5,3 i snitt og ligger nå på 4,9 i allmenn vk1 (2.klasse). 8121252[/snapback] Hva har det med noe som helst å gjøre? Antyder du at karaktersnitt er synonymt med intelligens? Det er vel et heller tynt argument. 8122295[/snapback] Apropos bodybuilding og intelligens. Jeg var innom en av proteinfabrikkens butikker (noe som jeg sjeldent gjør, som regel bestiller jeg fra internett da jeg har 25% vip kort som kun virker over internett) og så spør jeg innehaveren om han kan lete frem en boks super omega kapsler, så begynner han å bla opp den nye flytende "Super Omega Sport" og forklarer at den skal visst være ennå bedre. Så spør jeg hva forskjellen mellom den og kapselversjonen er, så mumler han noe om at "det står sport på den flaska", da er den vel ekstra bra. Det var argumentet jeg fikk. Poenget er at jeg følte meg undervurdert og dum når jeg var der. Hva som får folk til å være sånn der, vet jeg ikke. Det må da gå an å være aktiv og trene uten å bli sett på som en halvdum fanatisk boler som er villig til å bruke tusenvis av kroner på noe han ikke vet hva er. Jeg trener primært (og jeg startet også av den grunn) at jeg har diabetes og må tenke på helsa mi. Det hele har bare utviklet seg til noe mere enn det igrunn var tenkt som. heh Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Wh1te: Han viser til stereotyper der personar som trener aktivt blir framstilt som mindre intelligent og gjer det dårleg på skulen. Til dømes x antall amerikanske serier der kapteinen på fotballaget stryk i alle fag og står i fare for å miste stipendet. Grunnen til at karakter vart tatt i bruk som ein målestokk for intelligens er 1) pga. dømet eg nemnte over, og 2) fordi karakterar på skulen er den mest vanlege målestokken på kor flink/smart du er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 2) fordi karakterar på skulen er den mest vanlege målestokken på kor flink/smart du er. 8122474[/snapback] Det blir det samme som å bruke antall kilo man tar i benken som målestokk for hvor sterk man er. Begge deler forekommer altfor ofte... Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hvis du skulle tvile så har jeg 140 i iq, målt hos mensa. Du Wh1te er jo et prakteksemplar som tror at BB'ere trener for å kompensere for hvor smart man er. Mange som trener/bygger er utdannet innen feltet ernæring, trening eller likn... Det er ingen dårlig utdannelse Endret 10. mars 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg