Gå til innhold

Diskusjonstråd Om Bodybuilding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No offence til BodyBuildere, men jeg tror bodybuilding er som familiemenn som kjøper seg Hummer, de vil kompansere for et annet mangel av noe slag. Jeg tror mange kvinner gjennomskuer nettop dette

7676090[/snapback]

Ja, det må jo være det! Jeg tror at alle som driver med langrenn aktivt er som psykopatiske dverger som skulle ønske de var høye, bare på en annen måte.

[edit] Vil bare presisere at jeg sier dette "with all do respect" for alle som driver langrenn. Ikke personlig ment, dere bare er sånn.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på....  :roll:

7676261[/snapback]

ja,kan vel på en måte si jeg er litt enig, men en bodybuilder sa en gang at han ikke skjønte hvorfor folk satte seg inni en bil for å prøve og sette nye fartsrekorder :!:

Lenke til kommentar

Vel, når jeg ser hvor hardbarket bodybuildermiljøet kan noen ganger være, så får jeg blandede meninger om det. Hadde noen kamerater som drev med det, de ble helt andre mennesker, drev med dop som kokain, amfetamin og annet dritt. Kjente dem ikke igjen.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på....  :roll:

7676261[/snapback]

ja,kan vel på en måte si jeg er litt enig, men en bodybuilder sa en gang at han ikke skjønte hvorfor folk satte seg inni en bil for å prøve og sette nye fartsrekorder :!:

7676348[/snapback]

begge aktivitene er ganke meningsløse i mine øyne. Men forskjellen er vel kanskje aat det å sette seg inn i en bil og sette ny fartsrekord, ikke er noe som vil ta like mye av og påvirke livet ditt i så stor grad som bodybuilding. Som bodybuilder må du legge om så og si hele livet ditt, fra det du spiser, til det soisale livet ditt. Kroppen din må komme først i alle sammenhenger

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar

7676261[/snapback]

7676348[/snapback]

begge aktivitene er ganke meningsløse i mine øyne. Men forskjellen er vel kanskje aat det å sette seg inn i en bil og sette ny fartsrekord, ikke er noe som vil ta like mye av og påvirke livet ditt i så stor grad som bodybuilding. Som bodybuilder må du legge om så og si hele livet ditt, fra det du spiser, til det soisale livet ditt. Kroppen din må komme først i alle sammenhenger

7676413[/snapback]

ja skjønner, men det er jo også farlig og prøve nye fartsrekorder, tnk om noe går galt, da er det ikke no liv igjen, da hjelpr det ikke og spise normalt og ha venner :!:

hehe neida. skjønner hva du mener

Lenke til kommentar

Jeg har selv lyst til å bli bodybuilder, men skal ikke bruke bol så blir vel ikke unaturlig stor :D Trener mye og spiser mye. Har planer om å stille i fitness som 18åring, alle må jo starte et sted.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...