John-Abruzzi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) hva synes dere om bodybuildere? Endret 11. mars 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 De er deilige. Jeg har vært med på flere arrangement, og får ofte lov til å skrape av oljen de smører seg inn med, og putter det på glass. Har en hylle full av olje fra forskjellige bodybuildere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bodybuildere er nasty. Det ser unaturlig og ekkelt ut. Og de er shiny, og ekle, og motbydelig store. Musklene deres ser frastøtende ut. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Veldig fascinerende og gøy å se på. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er... la meg tenke. EW! Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 No offence til BodyBuildere, men jeg tror bodybuilding er som familiemenn som kjøper seg Hummer, de vil kompansere for et annet mangel av noe slag. Jeg tror mange kvinner gjennomskuer nettop dette Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) No offence til BodyBuildere, men jeg tror bodybuilding er som familiemenn som kjøper seg Hummer, de vil kompansere for et annet mangel av noe slag. Jeg tror mange kvinner gjennomskuer nettop dette 7676090[/snapback] Ja, det må jo være det! Jeg tror at alle som driver med langrenn aktivt er som psykopatiske dverger som skulle ønske de var høye, bare på en annen måte. [edit] Vil bare presisere at jeg sier dette "with all do respect" for alle som driver langrenn. Ikke personlig ment, dere bare er sånn. Endret 8. januar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Veldig fascinerende og gøy å se på. 7675940[/snapback] Er ikke du sammen med LarsP da? Han er vel så langt unna BB som det er mulig? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bodybuildere VS Atheletic fitness da? Trener selv mot Fitness, og elsker det (Egentlig betyr det meg NULL hva folk mener om det, men greit å vite litt meninger om klasseforskjellen) Fitness: Bodybuilding: Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bodybuildere VS Atheletic fitness da? Trener selv mot Fitness, og elsker det (Egentlig betyr det meg NULL hva folk mener om det, men greit å vite litt meninger om klasseforskjellen) 7676228[/snapback] Fitness er absolutt ikke ille. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på.... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på.... 7676261[/snapback] ja,kan vel på en måte si jeg er litt enig, men en bodybuilder sa en gang at han ikke skjønte hvorfor folk satte seg inni en bil for å prøve og sette nye fartsrekorder :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg synes det er litt creepy. De ser nesten ikke ut som mennesker fordi de ser så uproposjonerte ut. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Vel, når jeg ser hvor hardbarket bodybuildermiljøet kan noen ganger være, så får jeg blandede meninger om det. Hadde noen kamerater som drev med det, de ble helt andre mennesker, drev med dop som kokain, amfetamin og annet dritt. Kjente dem ikke igjen. Endret 8. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på.... 7676261[/snapback] ja,kan vel på en måte si jeg er litt enig, men en bodybuilder sa en gang at han ikke skjønte hvorfor folk satte seg inni en bil for å prøve og sette nye fartsrekorder :!: 7676348[/snapback] begge aktivitene er ganke meningsløse i mine øyne. Men forskjellen er vel kanskje aat det å sette seg inn i en bil og sette ny fartsrekord, ikke er noe som vil ta like mye av og påvirke livet ditt i så stor grad som bodybuilding. Som bodybuilder må du legge om så og si hele livet ditt, fra det du spiser, til det soisale livet ditt. Kroppen din må komme først i alle sammenhenger Endret 8. januar 2007 av dr_vega Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fitness.. Kunne vært greit. Om ikke folk kastet vekk utdannelse og jobb og tid på å faktisk bli sånn. tror jeg. Jeg vet ikke. De er innoljet. Okei, der klikket hjernen min. Det er ekkelt det og. De er innoljet. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke særlig pent. Dessuten får det meg litt til å tenke hvor intelligent man må være når man velger å bruke hele livet sitt til trening og gjøre kroppen større. For et tåpelig mål og bruke all tid på.... 7676261[/snapback] ja,kan vel på en måte si jeg er litt enig, men en bodybuilder sa en gang at han ikke skjønte hvorfor folk satte seg inni en bil for å prøve og sette nye fartsrekorder :!: 7676348[/snapback] begge aktivitene er ganke meningsløse i mine øyne. Men forskjellen er vel kanskje aat det å sette seg inn i en bil og sette ny fartsrekord, ikke er noe som vil ta like mye av og påvirke livet ditt i så stor grad som bodybuilding. Som bodybuilder må du legge om så og si hele livet ditt, fra det du spiser, til det soisale livet ditt. Kroppen din må komme først i alle sammenhenger 7676413[/snapback] ja skjønner, men det er jo også farlig og prøve nye fartsrekorder, tnk om noe går galt, da er det ikke no liv igjen, da hjelpr det ikke og spise normalt og ha venner :!: hehe neida. skjønner hva du mener Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg har selv lyst til å bli bodybuilder, men skal ikke bruke bol så blir vel ikke unaturlig stor Trener mye og spiser mye. Har planer om å stille i fitness som 18åring, alle må jo starte et sted. Endret 8. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har selv lyst til å bli bodybuilder, men skal ikke bruke bol så blir vel ikke unaturlig stor 7676513[/snapback] tenkte også bli bodybuilder. men mer en plass mellom samuel helgesen og arnold Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Olja og det at de strammer musklene og tømmer kroppen for vann før konkuransene, får kroppen til å se MYE mer muskuløs ut. Ikke tro at de ser ut sånn konstant. Synes selv de i "fitness" trenger litt større armer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg