Brekke Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hei!! har tengt å kjøpe meg en stasjonær pc. jeg bruker den for det meste kun til sørfing på internett og skrive word dokumenter har funni en pc som virker interesant er dette et smart kjøp komplett pc: Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 7 Essentials CyberLink DVD Solution 3.0, 6Channel,OEM Norman IC,1 år lisens, Virus Control, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske SoftThinks Installasjons og recovery In-Win C603 Midi Tower ATX Sort MSI K9VGM-V, VIA K8M890, Socket-AM2, AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket AM2 Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB Samsung SpinPoint P120 250GB SATA2 USB2 multikortleser 3.5" sort/sølv, Sony DVD-brenner DWG120ABR IDE Retail Logitech Deluxe 250 Keyboard NO Logitech OEM Optical Wheel Mouse Black Logitech OEM S-100 2.0 høyttaler sort MS Royalty Microsoft Win XP Home MS Coa Label Microsoft Win XP Home SP2 N MS XP Home SP2 Norsk Manualer Microsoft Win XP Home SP2 Norsk Videoseven 17" LCD L17GM TCO-03 Endret 8. januar 2007 av Brekke Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ville brukt AVG free istedenfor Norman. Du sparer penger også er det et effektivt anti-virus-program. Skjermkort da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om dette er tilbudet til 6000 kr så ser det ok ut. Jeg ville nok kjøpt et billig skjermkort for ytelsens skyld. Mine vilkår: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siden en del useriøse brukere på forumet har angrepet meg på grunn av at jeg har vært aktiv på forumet i perioder, så har jeg blitt nøtt til å sette opp vilkår:* Jeg er IKKE fanboy. For meg er det uvesentlig om det heter AMD/Intel/nVidia/ATI eller hva det heter. * Jeg jobber IKKE for noen, og jeg driver IKKE reklame. * IKKE klag på meg om jeg anbefaler det samme produktet flere ganger! * En hver påstand skal begrunnes. * Ikke anklag meg om jeg tar feil, jeg er menneske jeg også. * Personlige meldinger sendes via PM. En hver påstand om noe slikt vil bli rapportért! Kom gjerne med rettelser om nødendig. efikkan is back. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå