Kozesmurf Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Sliter idag med vannkjøling av en XP2400. På idle i kjølig stuetemp er idletempen på 38. På idle i god peisovn varmet stue er tempen på 42. etter en omgang Hot Pursuit II er tempen på 48 og i hverstefall slår pc'en seg av. Denne er litt for dryg når det er snakk om vannkjøling føler jeg. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=KOOLPC901 er linken som viser min pc. ta helst en titt her før de lure ideene hoper seg opp. Kjøleflater er rengjort med q-tips/Lynol og en liten dæsj med artic silver 3 er brukt. For raediatoren er det montert en ekstra vifte under som suger luft der den over blåser luft. Jekla irriterande når me bruge vannkjøling! Noen som har noen gode råd ? Spørsmål 2. Hva brukes en peltier til i vannkjølinga ? har ikke helt forstått dens bruksområde. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Tja, det er ikke noe bedre og få det med det systemet tror jeg. Det du evt bør skjekke, er om temperaturene du leser av på HK er korrekte. Mao, du bør måle CPU-temp med et annet termometer. Ellers regner jeg med du har montert slanger og rekkefølgen som i bruksanvisningen? Til overskriften din, så er det små forskjeller på blokker, men aldri på blokker i samme modell/serie. For info om peltier, les guiden på Overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå