themaceman Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Heisann, har litt problemer med min N70 her. I stad fikk jeg plutselig ikke ringt eller sendt meldinger med den. Jeg får koblet opp til nettet og sendt data der. Det som skjer når jeg prøver å sende meldinger, er at meldingene bare ligger i utboksen mens telefonen prøver å sende meldingene et par ganger før det er mislykket. Når jeg prøver å ringe kommer bare de pipelydene, så kommer det opp på skjermen, "Tilkoblingsfeil". Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Prøv å skru av 3G, og bruk telefonen kun i GSM-nettet. Har skjedd et par ganger til meg, at det har vært noe galt med 3G-nettet... -Innstillinger -Nettverk -Nettverksmodus til GSM Endret 8. januar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Virket ikke bedre, har fortsatt de samme problemene. Andre forslag? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Virket ikke bedre, har fortsatt de samme problemene. Andre forslag? 7680097[/snapback] Restart da? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Restarte? Som i og slå den av og på? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Restarte? Som i og slå den av og på? 7680388[/snapback] Jess! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Min N70 var slik i et par minutter natt til mandag da jeg var på jobb og var nødt til å ta en samtale. Det stod at den ikke hadde signal i det hele tatt. Trodde egentlig det var Netcom som rotet igjen, men uansett... Jeg slo den av og på, problem løst. Endret 10. januar 2007 av walter_melon Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har hatt samme problem med min N70 en gang i tiden. Da fikk den byttet en del i Tyskland. Men dette gjorde den flere ganger så enden på visa ble å heve kjøpe da jeg ikke kunne stole på den lenger. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Skulle bare bumpe denne litt, og informere om at jeg fikk den reparert gratis i en forretning, tydeligvis fordi telefonene fra Nokia hadde 18 måneders garanti. Skal hente den imorgen tenkte jeg . Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå