herzeleid Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fant ikke særlig til tråder om disse spillene (Medal of Honor Airborne og Brothers in Arms Hells Highway) så tenkte vi kunne ha en tråd der forventninger og nyheter ble oppsummert og ommdiskutert. Vert temmelig dødt på nyhetsfronten den siste tiden for begge spillene selv om begge spillene angivelig har utgivelse første kvartal 2007. Så alle som gleder seg til disse spillene, si deres mening her og vær så snill, hvis noen vet noe nytt, kom med det Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg melder meg, jeg melder meg! Å det sitrer nedover ryggen når jeg tenker på det... EDIT: Laga en tråd om BIA: HH her! Endret 8. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja disse titlene skal i hus, begge til min 360 dog. Gleder meg sånn veldig mye eg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skal nok ha både MOH og BIA ja Ser mest frem til BIA: HH av de to! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ser frem til disse spillene! Skal bli moro å se hvilket som blir kongen av disse to Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Bra det ikke bare er meg Noen som har hørt noe mer om de kommer snart? Eventuelt en demo? Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har ventet på en tråd som dette. Jeg ser mest fram til BIA HH selv. har hørt at BIA HH ble utsatt til 3. kvartal. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 æææææ håper virkelig ikke det, alt for lenge å vente Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om spillet blir utsatt, så er det for å gjøre det bedre. Fjerne framedrops og gjør spillet mest mulig solid med ein gang. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gleder meg veldig til MOH:A jeg også. Fikk umiddelbare Band of Brothers flashbacks når jeg så filmen som lå på Marketplace. Tror det kan bli et av de beste MOH spillene hittil, såfremt at dem tar seg god tid med det, og ikke bestemmer seg for å rushe det ut til folket. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Vell her er videoene fra IGN. Vet det er ett intervju på gamespot også men det inneholder ikke noe gameplayklipp utover det som er her. Si i fra hvis dere vet om noen andre:http://media.xbox360.ign.com/media/794/794432/vids_1.html Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Medal Of Honor Airborne,Det første angrepet betyr alt Verv deg i elitestyrken 82nd Airborne Division i Medal Of Honor Airborne. Opplev kampene fra Sicilia til Tyskland, her kjemper du de store slagene fra andre verdenskrig som gjorde USAs fallskjermsoldater legendariske. Du starter alle oppdragene fra lufta, velger en perfekt slippsone og kaster deg ut i kampene hvor du vil. Etter hvert som krigen utfolder seg, kan du spesialtilpasse våpnene dine med autentisk tilbehør fra andre verdenskrig. Spektakulær grafikk og intense kamper - Medal Of Honor Airborne redefinerer kigsspill i første person. .............................................................................................................. Formater: PC, XBOX360, PlayStation2, PlayStation3 .............................................................................................................. Pegi Vurdering: 16+ TBC .............................................................................................................. Antall spillere: TBC .............................................................................................................. URL: electronicarts.co.uk/medalofhonor .............................................................................................................. Lanseringsdato: 2007 .............................................................................................................. Dette blir så svina tøft!! In game Graphics?? Det kan ikke være mulig? Endret 25. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Også verdt å nevne at både MOH og BIA visstnok bruker unreal 3 engine som vi kjenner igjen fra Gears of War. Grafikken kan nok bli ganske fin ja. Og konseptet med at du kan lande hvor som helst på kartet i MOH mens soldatene dine kjemper for deg håper jeg gir sjangeren hoppet Allied Assault(MOHAA) gav det for vell fem år siden. Håper de greier første kvartal. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Unreal Engine 3? Er det ikke det HL2 også bruker? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Tror den bruker VALVE sin egen SOURCE motor Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Unreal Engine 3? Er det ikke det HL2 også bruker? 7681429[/snapback] Du kødder! :!: HL2 bruker Source som ser ræva ut. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Tror den bruker VALVE sin egen SOURCE motor 7681448[/snapback] Okei Men hvilke andre spill er det som bruker Unreal 3 Motoren? Edit: Hehe, min feil parallax313. Så god peiling har jeg ikke... Endret 9. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Foreløpig bare Gears of War så vidt jeg vet. Men blir nok mange flere etterhvert Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Foreløpig bare Gears of War så vidt jeg vet. Men blir nok mange flere etterhvert 7681497[/snapback] Og hvem er det som har utviklet motoren?? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror den bruker VALVE sin egen SOURCE motor 7681448[/snapback] Okei Men hvilke andre spill er det som bruker Unreal 3 Motoren? Edit: Hehe, min feil parallax313. Så god peiling har jeg ikke... 7681458[/snapback] Rainbow Six : Vegas bruker vel Unreal 3 motoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå