mirus Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Vurerer å kjøpe Fujifilm F601, men ser at Olympus nettopp har kommet med C-50. Det ser jo lovende ut. Prismessig blir det omtrent det samme. Tror kanskje jeg vil gå for Olympus... Noen som har noen erfaringer med disse? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hvilken bil er best: Audi eller Mercedes? Det er et like vanskelig spørsmål å svare på, når det gjelder kamera. Velg det kamera du synes ser mest tiltalende ut, og som du tror du vil like best. Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ja, det går rett og slett ikke AN å gjøre et dårlig kjøp. Det er så forferdelig at folk bryr seg om hva som er BEST, det er som å si noe er svart og noe hvitt når det finnes uendelig mange gråtoner. Det er rett og slett rasistisk!! (jeg spøker) Men du gjør ikke et dårlig kjøp uansett. Gå til fotoforhandler og prøv og kjøp. Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hei Når kamerane er så godt som like når det gjelder bildekvalitet, er det kanskje kun en ting du trenger å tenke på og det er om meny bruken er lett forstålig og brukervennlig ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg har hatt 35 mm kamera, både SLR og kompakt, fra Nikon, Pentax, Canon og Minolta og Olympus. Har hatt 2 Olympus 35mm kamera tidligere, hadde feil på begge. Personlig har jeg best erfaring med Pentax og Canon, som er driftssikre og har god kvalitet. Nikon-kameraet var et kompakt-zoom, veldig plæstikk. Minolta var bra så lenge det varte, men det var jo ikke så lenge (ca til garantien gikk ut). Har mitt 2. Olympus digitalkamera nå, ikke feil på noen. Tilfeldigheter? Er ihvertfall fornøyd med Olympus nå. Når det gjelder Fuji, legger jeg merke til at de enkleste modellene mangler autofokus, og har lite lyssterk optikk. Les tester, og se på bildene av de aktuelle modellene. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg fikk mitt Fuji F601Z i posten forrige uke. Fikk tatt 3 bilder så klikka hele driten. Skjermen begynte å flimre og kamrea fröys. Nå står lisa halvveis ute og det reagerer ikke på noen ting. Jallakamera. Jeg ville gått for et Olympus! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Du har nok vært uheldig med ditt eksemplar. Dette dekkes selvsagt av garanti eller reklamasjonsrett, så det tar nok ikke lang tid til du sitter med et eksemplar som virker i hånda. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå