Gå til innhold

Diskusjon.no Music Awards - Avstemninger

Dotten

Hvem mener du var årets artist 2006?  

44 stemmer

1. 1. Hvem mener du var årets artist 2006?

• Bob Dylan
      8
    • Bruce Springsteen
      15
    • Devin Townsend
      3
    • Ghostface Killah
      5
    • Hyde
      0
    • Ihsahn
      6
    • Lindsey Buckingham
      0
    • Lupe Fiasco
      4
    • Madonna
      0
    • Mathew James Bellamy
      1
    • Sufjan Stevens
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yeah :D In flames er favoritt metal bandet mitt, elsker de. Jeg liker egentlig Soundtrack to your escape best av det de har gidd ut, Come Clarity er ikke sinnsykt bra. Det synes jeg nå ihvertfall, er i en Soundtrack to your escape periode, men ting kan jo fort endre seg...

Lenke til kommentar

søren. jeg brukte opp min stemme på iron maiden, når jeg syntes bealtes - love var best.

Noen som har Butchering the Beatles? Fikk den til jul. den er strålende dødsbra.

Lenke til kommentar
Greit nok at Iron Maiden ga ut et godt album, men noe årets band er dem langt ifra. Samme hvor fan man er av bandet, kan man ikke akkurat hevde at de var ekstraordinære i 2006.

7731998[/snapback]

Ha, de fortjener den tittelen like mye eller mer enn alle de andre bandene på den lista.

Lenke til kommentar

Iron Maiden har hatt sin storhetstid. Det samme har for eksempel Pink Floyd. Selv om Pink Floyd hadde gitt ut et godt album i fjor, kunne man ikke kalt dem årets band.

Hva var spesielt med fjoråret siden Iron Maiden gjør seg fortjent til den tittelen? Hadde de en enorm braksuksess, toppet de sin karriere eller var dem det lille anonyme bandet som plutselig berørte en hel verden?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...