LockBreaker Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Er dette en god skjerm? Dell E207WFP Er dette en Ultrasharp skjerm? KOmgjerne med anbefalinger! :)Men må helst være under 3500 kr, pga. et budsjett på 20 000 kr. Link til oppsettet Min spillmaskin. Mvh LockBreaker EDIT: Har spurt om dette før, men jeg ønsker flere tilbakemeldinger på skjermen. Og har spm. angående denn. Endret 8. januar 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
stallman Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Henta min Dell E207WFP idag Kongeskjerm! Har ikke noen ulemper med den enda. Bare at 1680 x 1050 i oppløsning er ganske stort. Kjører 1280 x 1024 til å begynne med. Gode specs på skjermen. hardware.no har egen test av denne. Eneste som var ulempe var vel ikke mange justeringsmuligheter ? Eneste er at man kan tilte den fram og bak. Ikke no problem alikavel Endret 8. januar 2007 av Winball Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Såvidt jeg har forstått er det ikke en ultrasharp skjerm, og 2007WFP som er den andre 20" ws skjermen til dell er mye bedre. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Men er det god bildekvalitet på den? Det er jo ganske viktig? Takk for gode svar! Mvh LockBreaker EDIT: Og en ting til, er det UsB porter på den? Endret 8. januar 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
stallman Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) God bildekvalitet på den Ser ikke no grunn til å velge ultrasharpe modellen. ( du ofrer iallefall responstiden ) Ingen usb port, bare DVI, VGA og strøm Endret 8. januar 2007 av Winball Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Er det mulig å få kjøpt eksterne usb porter? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Er det mulig å få kjøpt eksterne USB porter? EDIT: Oi sann. , 2x samme post Endret 8. januar 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ultrasharpen er som sagt en langt bedre skjerm, og det ekstra etterslepet er ikke mye. Ultrasharp har USB hub, og de kan seff kjøpes separat. Synes du ultrasharpen blir for dyr, kan du heller se på denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=50305 Har ikke sett denne opp mot E207WFP, menholder egentlig en knapp på LG sin. Lang tråd om den her på forumet. Også er den billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå